Nusijuokiau ir atsisukau į vaikiną, kuris buvo ypač arti manęs. Buvau suglumusi, bet stengiausi neparodyti to. Taip pat neturėjau, kur pasitraukti, nes buvau beveik priremta prie spintelės. Nuo Zayn sklido alkoholio kvapas. Jautėsi, kad neperseniausiai jis kažko gėrė. Greičiausiai jis gėrė kartu su Rebecca.
"Turbūt tu per mažai mane pažinojai, kad laikei labai gera. O kodėl turėčiau kelti pavydą? Gal tai tu pavydi ir taip atrodo?" Pakėliau antakius ir apsimečiau kuo ramesne.
"Manau ir pati žinai priežastį dėl kurios nori sukelti pavydą ir atkreipti mano dėmesį." Apsilaižė lūpas.
"Kokią priežastį?"
Vaikinas nusijuokė ir nieko neatsakęs savo lūpomis prilietė mano lūpas. Sustingau negalėdama pajudėti ir atsakiau į bučinį. Tuo tarpu mano kūnu prabėgo šiurpuliukų banga, o pilve atrodo skraidė milijonai drugelių.
"Patiko?" Prikando lūpą atsitraukęs.
"Gal gali pasitraukti ir praleisti?" Buvau labai suglumusi ir mano drąsa baigė išgaruoti.
"Ne, aš negaliu pasitraukti ir praleisti." Uždėjo rankas ant mano liemens šyptelėjo.
"Per mažai patenkino Rebecca, kad lendi prie manęs?"
"Patenkino taip, kaip norėjau tuo metu." Jis vėl prisispaudė prie manęs ir paėmęs mano marškinėlių rankovę patraukė ją palikdamas apnuogintą petį. Nieko nelaukęs jis lūpomis įsisiurbė į mano odą. Nesusilaikiusi su viena ranka įvėliau savo pirštus į vešlius vaikino plaukus.
"Ei, ką tu darai, Zayn?" Stengiausi kuo rimčiau paklausti ir neišleisti jokio garso, kuris parodytų, kad tai teikia man malonumą.
"Palikau nedidelę dovanėlę, kad bent kurį laiką nepamirštum manęs." Sušnibždėjo į ausį ir vėl pakėlė rankovę į vietą.
"Nuo kada tu taip elgiesi su manimi?"
"Aš matau, kad ir tu nori būti žaidėja."
"Tai, kad tu buvai susidėjęs su tokia ir dabar su ne ką kitokiom leidi laiką nereiškia, kad visos yra tokios."
"Ką tada reiškia tavo buvimas su Harry, o dabar tu pasiduodi man?"
"Harry ne mano vaikinas ir tai, kad būnu su juo nieko nereiškia. Su visais jais puikiai sutariu."
"Iš tavo elgesio su juo atrodytų kiek kitaip."
"Nejaugi Zayn Malik pavydi, kad nesuteikiu jam dėmesio?" Nusijuokiau. "Jei ir bendrauju su juo, bet nesikrušu kaip tu su visomis. Ir tu pats ką tik atėjai prie manęs. Aš prie tavęs net nelindau ir nieko nesakiau. Ir, Zayn, nuo kada tau parūpo? Manau, kad tu pakankamai užsiėmęs su Rebecca ir visomis kitomis."
"Man patinka tai, kad mane prisileidi, todėl žinau, kad panorėjęs gausiu tavo dėmesio." Nusišypsojo ir perbraukęs per savo plaukus tiesiog išėjo iš virtuvės.
Pati pradedu nesuprasti savo elgesio, pradedu tapti ne ką geresnė nei jis. Galbūt neturėčiau taip elgtis ir apsimesti žaidėja? Bet aš nežinau, kaip man išsilieti. Mane skaudina jo abejingas, keistas elgesys ir naudojimasis mano silpnumu, bet žinau, kad nuo dabar jis neturi gauti taip norimo prisileidimo ir dėmesio iš manęs.
>>>
Vis dar mieguistomis akimis atėjusi į vonią ir pažvelgus į veidrodį pamačiau žymę ant kaklo, kurią vakar paliko Zayn. Pirštais švelniai perbraukiau per petį ir prikandau lūpą nesulaikydama šypsenos. Giliai atsidusau ir bandžiau paslėpti žymę. Galiu teikti, kad pavyko tai padaryti. Žymės beveik nesimato.
Mano nuotaika šiandien gera jau nuo pačio ryto. Gal dėl to kiek prisidėjo ir nuostabus šiandienos oras?"O gal taip tave veikia Zayn?" Sukužda mano vidinis balsas.
Atsidususi ir susitvarkiusi nuėjau svetainės link, kur rytais dažniausiai susirenkame.
"Labas rytas!" Sušukau nusileidusi laiptais į svetainę.
"Kažkas šiandien labai geros nuotaikos." Nusijuokė Louis.
"Kaip matai." Nusišypsojau.
"Ir kas taip pakėlė nuotaiką mūsų princesei?" Pasiteiravo Liam.
"Nežinau, jau prabudau tokia."
"Labas rytas, princese." Nusišypsojo Niall, atnešdamas du puodelius ir padėdamas arbatą prie manęs ir kavą prie savęs.
"Ačiū, Niall." Nusiunčiau jam oro bučinį.
Pažvelgiau į Zayn. Mūsų žvilgsniai susitiko ir aš tiesiog nusukau savąjį žvilgsnį.
"Labas rytas, Isabella."
"Labas rytas, Zayn." Man ir vėl teko pažvelgti į vaikiną, kurio veide buvo matyti pasitenkinimo šypsenėlė.
Apsilaižiau nusausėjusias lūpas ir su pirštų pagalvėlėmis paliečiau petį ant kurio Zayn paliko žymę, kurią man pavyko paslėpti. Vėl pažvelgiau į vaikiną, kuris prikandęs lūpą menkai nusišypsojo ir nusuko žvilgsnį į telefoną. Menkai šyptelėjau ir aš, bet supratau, kad tai gali būti tik Zayn kvailas žaidimas su mano jausmais. Aš negaliu taip lengvai jam pasiduoti, ir jis negali taip manimi naudotis, ir aš negaliu duoti jam to suknisto dėmesio.
Mano mintis nutraukė vaikino balsas."Labas rytas!" Į svetainę įžengė Harry.
Visi su juo pasisveikinome.
"Ką gi, Niall ir Harry, šiandien vakare išvykstat?" Nusišypsojo Louis.
"Louis, kam tu tai priminei?" Atsidusau ir pavarčiau akis.
"Atsiprašau, princese." Priėjęs atsisėdo šalia ir apsikabino mane. Aš taip pat jį stipriai apsikabinau ir nusišypsojau.
Nesvarbu, kad grupė grįžo, bet vaikinai buvo suspėję sukurti ir daugiau asmeninių solo dainų. Šie turai bus trumpesnis ir užims žymiai mažiau miestų, kadangi vaikinai dabar labiau susikoncentravę ties grupės dainomis, bet vis dar leidžia vienas kitam kurį laiką pabaigti daryti asmenines veiklas. Tik Niall ir Harry darys mini turus ir išvyks šiandien vakare. Abu vaikinai skris į skirtingus miestus ir grįš po maždaug pusantro mėnesio.
Louis bei Liam rytoj planuoja išskrist aplankyti savo vaikų, o tai reiškia, kad aš liksiu su Zayn, nes negirdėjau, kad jis planuotų išvykti."Teks kurį laiką gyventi tik su Zayn." Atsidusau.
"Manau, kad jis pasistengs, kad puikiai praleistumėte laiką." Nusišypsojo Harry.
Supratau, kad Harry bando mane paerzinti, bet aš tik plačiai nusišypsojau jam.
"Būtinai pasistengsiu, kad mano princesei būtų linksma." Pasakė Zayn nusišypsodamas. Puikiai atpažinau tą pašėlusią šypseną ir žvilgsnį.
"Tavo princesei?" Klausiamu žvilgsniu pažvelgė Liam.
"Dabar ji bus tik mano." Nusijuokęs pažvelgė į mane.
>>>
"Iki, mano mieliausias airi, aš tavęs labai pasiilgsiu." Stipriai apkabinau Niall.
"Aš tavęs irgi pasiilgsiu, princese." Po ilgo ir nuoširdaus apkabinimo atsitraukėme.
"Zuikeli, aš tavęs pasiilgsiu." Apkabinau Harry.
"Aš taip pat, katinėli." Vaikinas rankomis apglėbęs mano liemenį prisitraukė mane arčiau savęs.
"Įjungei pavydo kėlimo režimą?" Tyliai sušnibždėjo į ausį.
"Ar aš galėčiau?" Nusijuokiau.
Galiausiai vaikinai išėjo ir mes likome keturiese. Liam, Louis, Zayn ir aš.
YOU ARE READING
Unfeeling
Fanfiction"Mes visada išliksime kartu ir palaikysime vienas kitą." Bet kartais žodžiai tik ir lieka žodžiais... •2018/2019• ~~~ Highest rank in #lithuanian - #13 Highest rank in #zaynmalik - #2