Stipriai apsikabinau su Louis bei Liam ir išlydėjau juos pro duris. Jie pamojavo man ir aš jiems atgal, o tada įsėdo į automobilį, kurį vairavo Jack, vienas iš mūsų apsauginių.
"Likome dviese, mažyte." Šyptelėjo Zayn man uždarius duris.
"Ir bus begalo linksma." Pavarčiau akis pirštais parodydama kabutes.
"Šiandien tikrai bus linksma. Prižadu."
"O taip, žinoma. Kasdien bus labai linksma." Sarkastiškai nusijuokiau.
"Pamatysi." Šyptelėjo.
Nuėjau savo kambario link.
>>>
Išgirstu šurmulį ir balsus apačioje. Nesuprasdama, kas vyksta nusileidžiu į apačią. Ten renkasi žmonės. Stalai svetainėje nukrauti alkoholiu ir užkandžiais. Ar čia tas linksmumas kurį žadėjo Zayn?
"Zayn Malik, ką tu čia darai?"
Vaikinas patrūkčioja pečiais.
"Zayn Malik, dar kartą kartoju klausimą. Ką tu čia darai?"
"Aš čia gyvenu." Nusijuokė.
"Kaip netikėta, aš irgi." Rimtu žvilgsniu žiūrėjau į jį.
"Čia bus nedidelis vakarėlis. Kviečiu ir tave. Rūpinuosi, kad būtų linksma." Apsisukęs vaikinas nuėjo į svetainę, kur jau buvo keletas jo draugų.
Atsidususi nuėjau į savo kambarį ir pasijungiau žiūrėti filmą. O taip, vėliau man tikrai bus labai įdomu žiūrėti į Zayn girtą snukį.
>>>
Visą vakarą girdėjau triukšmą, leidžiamą muziką ir riksmus.
Kažkas pabeldė į mano kambario duris, jos prasivėrė. Ten buvo Zayn.
"Nejaugi čia ir sėdėsi?" Paklausė.
"O tai ką turėčiau daryti? Pradėti šokti makareną?"
"Eiti su manimi į apačią." Nusijuokė.
"Ir kam man eiti? Juk turi ten pilna draugų su kuriais gali būti."
"Bet ten trūksta tavęs. Juk prižadėjau, kad darysiu kažką, kad tau būtų linksma."
"Jau gali uždaryti duris iš kitos pusės. Bus ypatingai linksma." Nusijuokiau.
"Pasiūlymas vis dar galioja, jei persigalvosi. Apačioje tavęs laukiame." Šyptelėjo ir išėjo iš mano kambario uždarydamas duris. Pavarčiau akis. Ką turėtų reikšti daugiskaitos forma?
Muzika vis tiek neleistų man eiti miegoti, jei ir norėčiau, todėl užsimaniau pažiūrėti, kas gi vyksta apačioje ir kas gi manęs laukia. Persirengiau iš treningų į džinsus bei laisvą palaidinę, kurią susikišau į džinsus, išsišukavau plaukus ir minimaliai pasidažiau. Aš nesu viena iš tų, kurios labai mėgsta vakarėlius ir nusigėrimus, bet šį kartą užsimaniau pasižvalgyti, o galbūt ir atsipalaiduoti ten.
Apačioje grojo muzika, ant staliukų buvusių užkandžių ir alkoholio jau buvo apmažėję, bet kažkokia mergina ir vaikinas atnešė maisto ir gėrimų papildymą. Žmonių nebuvo labai daug ir beveik visus juos pažinojau, mes negalime čia kviestis bet ko. Bet kas negali sužinoti mūsų adreso. Mano žvilgsnis susitiko su Zayn, kuris akivaizdžiai peržvelgė mane ir mirktelėjo. Tą akimirką kažkas uždengė mano akis."Ei, kas čia?" Paklausiau.
Nežinomas žmogus mane apsuko ir pamačiau tai, ką tikrai norėjau susitikti. Tai buvo Shawn. Mes matėmės labai seniai. Jau po susipažinimo su juo anksčiau tapome gana gerais draugais. Su juo taip pat galima pasikalbėti apie viską ir jis yra nuoširdus ir mielas vaikinas.
"Shawn!" Sušukau ir stipriai apkabinau vaikiną, kuris atsakė tuo pačiu. "Labas."
"Kaip aš tavęs pasiilgau, Isabella. Labas ir tau."
"Aš tavęs taip pat pasiilgau."
"Ta proga einam išgert už mūsų susitikimą." Nusijuokė ir paėmęs mane už rankos nusivedė prie staliuko ir paėmė dvi plastmasines stiklines. Vieną davė man, o kitą pasiliko sau.
"Už susitikimą." Kilstelėjo ranką su gėrimu.
"Už susitikimą." Švelniai sudaužiau su vaikinu stiklines ir išgėriau paduotą gėrimą stipriai susiraukdama.
"Neskanu?" Nusijuokė.
"Seniai gėriau kažką rimtesnio, atpratau."
"Teks dažniau dalyvaut vakarėliuose." Šyptelėjo.
"Juk žinai, kad nesu didelė jų mėgėja."
"Žinai, kad ir aš taip jau dažnai nedalyvauju juose, bet kartais visai smagu prasiblaškyti."
"Žinoma." Atsigėriau savo gėrimo.
>>>
Po kurio laiko Shawn nuėjo pasikalbėti su kitais savo pažįstamais ir likau viena prie gėrimų staliuko.
Visiškai nesigailėjau, kad nusileidau į apačią. Gėrimai padėjo man bent šiek tiek atsipalaiduoti. Užsiverčiau dar vieną puodelį taip pabaigdama dar vieną gėrimą. Apsilaižiau lūpas ir žadėjau eiti kur nors, bet tuo metu mano ausis pasiekė puikiai pažįstamas balsas.
YOU ARE READING
Unfeeling
Fanfiction"Mes visada išliksime kartu ir palaikysime vienas kitą." Bet kartais žodžiai tik ir lieka žodžiais... •2018/2019• ~~~ Highest rank in #lithuanian - #13 Highest rank in #zaynmalik - #2