Šiandien norėjau su kažkuo pasikalbėti ir išeiti iš šių namų bent keliom valandom, ir tas su kuriuo noriu pasikalbėti šiuo metu tikrai yra ne Zayn. Nusprendžiau parašyti Shawn, kad galėčiau su juo kažkur išvažiuoti šiek tiek vėliau. Zayn daugiau nebegirdėjau. Jis, po mano ignoravimo, nieko nebedarė ir nebesakė. Žinojau, kad nebeužmigsiu, todėl atsikėliau.
Susiradau keletą neseniai pirktų naujų drabužių. Persirengiau. Šiek tiek pasidažiau ir išlaisvinau plaukus nuo juos suveržusios gumytės. Gavau žinutę nuo Shawn, kad jis jau laukia. Pasiėmiau savo rankinę ir išėjau iš kambario. Prieš išeinant mane sustabdė Zayn žvilgsnis. Vaikinas sėdėjo svetainėje."Mums reikia pasikalbėti." Tarė.
"Vėliau, kai grįšiu. Gal dar geriau apmąstysi viską, ką nori pasakyti."
"Suknistai pasikalbėkim dabar!"
Nekreipiau į jo šūkavimus dėmesio ir tiesiog išėjau iš namo palikdama Zayn vieną, apsimesdama, kad man nerūpi.
Atidariau Shawn automobilio dureles ir įsėdau į vidų. Pasisveikinome ir apsikabinome su juo.
"Važiuojam kažkur kavos. Aš noriu miego."
"Neišsimiegojusi?" Nusijuokė.
"Gal labiau persimiegojus." Taip pat nusijuokiau.
"Kaip laikosi Zayn?"
"Man taip atsibodo pyktis su juo. Tegul eina pasikrušt su kokia mergina, gal bus ramesnis."
"O tu negali duoti jam?" Pakilnojo antakius.
"Shawn..." Pavarčiau akis.
"Nepyk, aš juokauju. Viskas bus gerai."
"Arba nebus..."
////
Zayn
"Isabella nieko nepasakiusi kažkur ir su kažkuo išvažiavo. Po visko kas įvyko su Gigi, o paskui tas susipykimas su ja pačia...bet man atrodo, kad jai neberūpi. Žinau, kad dabar tapau nervingas, šaltas, bejausmis, bet viskas tik todėl, nes negalėjau pasitikėti net ta, kurią mylėjau. Atrodo, kad nebegaliu pasitikėti niekuo. Visos antraštės vis dar parašo kažką apie mane ar Gigi būtinai paminėdamos apie tai, kad aš jos buvęs ar ji mano buvusi."
"Bet Isabella nėra kalta dėl to. Suprask, kad per Gigi tu prarandi tau svarbius žmones. Tu atstumi tuos, kurie tau svarbūs, kuriem tu esi svarbus." Pasakė Waliyha.
"Bet man atrodo jau per vėlu susitaikyti ja. Ji taip pat tampa šalta bendraudama su manim. Manau, kad pats išmokiau ją to šaltumo ir abejingumo. Ir nepamirškime, kaip ji mane nusprendė apipilti su vandeniu."
Mano sesuo nesusitvardė ir pradėjo juoktis. Aš taip pat nusijuokiau prisiminęs.
"Pripažink, kad tu tikrai buvai to vertas."
"Aš juk idiotas." Nusišypsojau.
"Ir visos šitos dramos per Gigi. Niekada negalvojau, kad ji taip pasielgs su tavimi. Iš pradžių viskas atrodė, kaip žaidimas..bet tai, kaip ji tau melavo apie savo meilę ir išdavė."
"Nebekalbėkime apie tai. Padėk man dėl Isabellos."
"Tiesiog turi rodyti jai dėmesį, nebebūk toks šaltas ir bejausmis." Nusišypsojo.
Atsidusau. "O iš viso man atrodo, kad visos merginos vienodos ir Isabella nėra kažkuo išskirtinė."
"Kiekviena mergina yra kažkuo kitokia, kažkuo išsiskiria nuo kitų, tik kartais tai pamatai tik po kurio laiko, mielasis. Ir ką, nejaugi ir mane laikai tokia, kaip visos?"
"Baik, tu mano sesuo ir esi man labai svarbi. Tu esi nuostabi."
"Todėl nesakyk kažko blogo ir apie kitas."
"Aš.. galbūt aš pabandysiu vėl pasikeisti, bet ar dar ne per vėlu? Manau, kad ir taip per daug ją skaudinu. Tiesiog man kitaip nepavyksta. Prašiau ir Rebeccos pagalbos, bet kažkas mano viduje neleidžia su Isabella elgtis, kaip anksčiau."
"Per vėlu būna, kai būni trys metrai po žeme. O dabar bandyk taisyti savo tragišką padėtį."
Stipriai apkabinau sesę.
"Ačiū, kad esi ir palaikai mane."
"Visada palaikysiu tave, broliuk."
///
Isabella
Išgėrus puodelį kavos šiek tiek prasiblaškiau. Automobilyje gurkšnodami savo kavas nuoširdžiai išsikalbėjome su Shawn. Shawn atvežus mane iki namų kieme pastebėjau kažkieno automobilį. Išlipus iš Shawn automobilio ėjome link namo. Nusišypsojau jam. Jis nusišypsojo atgal. Iš namo išėjo kažkokia mergina. Atpažinau ją - tai buvo Zayn sesuo Waliyha. Seniai matėmės su ja. Ji pradėjo bėgti link manęs, o aš link jos. Stipriai apsikabinome ir pasisveikinome. Ji taip pat apsikabino ir Shawn.
"Aš jau turiu važiuoti. Zayn, susirašysim, jei prireiks."
"Kažkas atsitiko?" Paklausiau Waliyha. Nežinau kodėl tai padariau, bet man tiesiog pasidarė įdomu.
"Ne, viskas gerai. Tiesiog brolio ir sesės bendravimas. Juk ne kasdien būname kartu, o kartais reikia susirašyti." Nusišypsojo.
"Na taip, žinoma." Nusišypsojau. "Iki pasimatymo."
"Iki, Isabella." Įsėdo į savo automobilį Waliyha ir išvažiavo iš kiemo. Zayn įėjo į namus. Aš su Shawn paskui jį.
"Shawn, dėl kokių priežasčių tu atvykai pas mus?" Pasidomėjo Zayn.
"Jis su manimi, kaip matai." Nusišypsojau pažiūrėdama į Shawn.
"Taip, aš su ja." Pritarė man vaikinas.
Daugiau nieko nesakius paėmiau Shawn už rankos ir nusivedžiau į savo kambarį.
///
Waliyha
Aš nujaučiu tai, kad mano brolis jaučia Isabellai daugiau, nei draugiškus jausmus, tik pats nenori to pripažinti jau ilgai. Isabella yra labai šauni mergina. Aš labai norėčiau, kad jie būtų kartu. Bendraudavau ir su Gigi, bet nejaučiau to prisirišimo prie jos, kaip prie draugės, neturėjau didelio noro su ja bendrauti, bet Zayn buvo laimingas, o aš tenorėjau tik to, kad mano brolis būtų pats laimingiausias. Aš žinau, kad jis yra kovotojas ir kovos dėl Isabellos. Aš tikiu, kad jam gali pavykti, nes jis taip lengvai nepasiduoda.
///
Isabella
Su Shawn juokavome, kompiuteryje radau senas mūsų nuotraukas po pirmojo susitikimo. Linksmai praleidome su juo laiką. Netrukus jam kažkas paskambino. Po skambučio jis tarė:
"Atleisk, bet turiu eiti. Mano pusseserė paprašė, kad nuvežčiau ją į treniruotę, nes jos mama negali."
"Mums būtinai reikės dar susitikti."
Jis prikando lūpą ir nusišypsojo.
Norėjau išlydėti jį ir lipant laiptais į apačią pamačiau Zayn per FaceTime bendraujant su žmogumi, kurio aš taip nekenčiu ir Zayn tai puikiai žino. Mačiau pasitenkinimo šypseną jo veide, kai jis pamatė mane.
~~~
Artėjančių švenčių proga atkeliavo nauja dalis😁 Linksmų švenčių!❤️
YOU ARE READING
Unfeeling
Fanfiction"Mes visada išliksime kartu ir palaikysime vienas kitą." Bet kartais žodžiai tik ir lieka žodžiais... •2018/2019• ~~~ Highest rank in #lithuanian - #13 Highest rank in #zaynmalik - #2