Po metų
Pagaliau baigiau visus mokslus ir prasidėjo vasaros atostogos. Tikiuosi, kad šios atostogos bus tikrai įsimintinos.
>>>
"Kur tu mane veži?" Suzyziau nežinau kelintą kartą, kai Zayn pasakė, kad nori su manim kažkur nuvažiuoti ir pasikalbėti, bet vos tik paklausus to jis neatsako man.
"Jau netoli, nustok zyzti."
"Zayn Malik, ar tu gali tiesiog pasakyti, kur mes važiuojame?"
"Palikt tave miške." Rimtu veidu žvilgtelėjo ir vėl susikoncentravo į kelią bei pasuko kažkokiu miško takeliu.
"Labai miela iš tavo pusės, Zayn." Menkai nusišypsojau.
Jis sustojo kažkur viduryje miško, matės tik siauros vėžės priekyje ir gale. Šiuo keliu kažkur galima nuvažiuoti.
"Lipk." Pažvelgė į mane Zayn.
"Tai tu irgi lipk."
"Juk sakiau, kad atvažiavom čia palikt tave miške."
"Priversk mane išlipt." Pakėliau antakius ir pažvelgiau į vaikiną.
Jis pradėjo mano kutenti.
"Nustoooook, nebegaliu kvėpuot." Nusijuokiau.
"Priversk." Pakėlė antakius vaikinas sustojęs mane kutenti.
Pavarčiau akis, man nepatinka, kai mane kopijuoja, išlipau iš mašinos ir trinktelėjusi dureles iš lėto nuėjau tiesiai menkai išmintu takeliu. Nežinau, kodėl tai privertė mane susinervinti. Girdėjau durelių trintelėjimą ir žingsnius paskui mane.
"Ne į tą pusę eini." Nusijuokė vaikinas, kai einant takeliu pasukau kairiau, kur jis ir vedė.
"Juk čia yra takelis, kvaily." Pažvelgiau į jo akis.
"Ar aš tau sakiau, kad eitum takeliu?" Klausiamai pažvelgė.
Atsidusau.
Jis paėmė mane ranką ir sunėrė mūsų pirštus."Čia, kad nepaklystum." Sukikeno.
"Gal nustosi tai prikišinėti?"
"Kažkam šiandien prasta nuotaika, brangute?"
"Kodėl tu mane taip vadini?"
"Nepatinka?"
"Aš nesakiau, kad nepatinka. Aš tik paklausiau."
"Man patinka taip tave vadinti, brangute."
Nusišypsojau.
"Bet kodėl tu paėmei mane už rankos? Juk tu užimtas, turi Gigi. Žinojai, kad begalo negražus poelgis apgaudinėti?"
"Viskas gerai."
"Jei mano vaikinas taip darytų su kita panele ir aš sužinočiau, tai nebūtų gerai."
"Tu esi pavydi?"
"Dar ir kaip, kas mano - tas mano."
Norėjau ištraukti savo ranką, bet Zayn tai pajautęs suspaudė, kad negalėčiau ištraukti.
"Nusiramink ir netrauk rankos, viskas yra gerai ir tuoj viską sužinosi, nes mums reikia pasikalbėti."
Priėjome nedidelį vandens telkinį ir medinį suoliuką.
"Prisėsk." Tarė Zayn.
Atsisėdome.
"Iš tiesų nežinau nuo ko pradėti."
"Pradėk nuo pradžios." Nusijuokiau. "Na, tiesiog pasakok viską, ką nori."
"Aš norėjau kažkam išsipasakot viską, kažkam kuo pasitikiu. Dabar tas žmogus esi tu. Labai tikiuos, kad galiu tavim pasitikėt ir šį kartą."
"Žinoma, kad gali." Spustelėjau jo tvirtą ranką, kuri vis dar laikė manąją.
"Nežinau, kas atsitiko su Gigi, mes kartu jau daugiau nei pusę metų, mūsų santykiai darosi keisti. Ji vis dažniau sako, kad neturi laiko, vyksta kur nors, yra užsiėmusi. Taip pat internete pastebėjau nuotraukas su kažkokiu vaikinu. Ji atsakė, kad tai tik labai geras draugas, bet taip neatrodo. Manau, kad tiesiog tarp mūsų greitai viskas bus baigta. Aš nežinau, ar turėčiau dabar pavydėti veltui, ar iš tiesų ji mane išduoda. Esu begalo pasimetęs, Isabella."
"Manau, kad jums reikia nuoširdžiai pasikalbėti. Paskambink jai dabar, nesvarbu, kad ji sakys, jog negali kalbėti. Tiesiog paskambink jai."
"Aš įjungsiu garsiakalbį."
"Gerai." Pažvelgiau į telefoną, kuriame jis spustelėjo ant Gigi numerio.
Jis spustelėjo mano ranką."Labas..Zayn." Pasisveikino. Ji giliai kvėpavo, atrodo lyg būtų kaip po fizinio darbo. "Atleisk, negaliu dabar kalbėti."
"Kodėl? Mums reikia pasikalbėti."
"Nagi, Gigi, greičiau padėk telefoną." Girdėjosi tylus vyriškas balsas.
"Aš tau paskambinsiu vėliau. Iki!" Atsisveikino mergina. Prieš padedant ragelį galėjome puikiai išgirsti tylų suaimanavimą.
"Ji dabar su kažkuo, tai greičiausiai tas vaikinas, ir man aišku, ką jie veikia." Piktu tonu tarė vaikinas.
Mačiau, kaip jis rašė žinutę.
'Tarp mūsų viskas baigta. Aš žinau, kuo tu užsiėmusi. Daugiau man nebeskambink.'"O dabar mes važiuojam namo." Laikydamas mane už rankos, jis tempėsi mane atgal link automobilio. Ant jo rankų išryškėjo venos ir jis stipriai suspaudė mano ranką. Jis buvo susinervinęs, piktas ir man tai nepatiko. Nemanau, kad visa tai baigsis gerai.
YOU ARE READING
Unfeeling
Fanfiction"Mes visada išliksime kartu ir palaikysime vienas kitą." Bet kartais žodžiai tik ir lieka žodžiais... •2018/2019• ~~~ Highest rank in #lithuanian - #13 Highest rank in #zaynmalik - #2