16

104 12 0
                                    

Su Shawn sėdėjome mano kambaryje, kol jis turėjo išvažiuoti. Zayn namuose nebuvo, todėl niekas nekėlė bereikšmių scenų.

"Iki kito susitikimo!" Pakštelėjau Shawn į skruostą.

"Iki!" Apsikabino mane vaikinas ir išėjo pro duris.

Mačiau kaip į kiemą įvažiavo Zayn, todėl tik uždariau duris ir neužrakinau jų. Išgirdau riksmus lauke. Man atrodo, kad bus dar viena nereikalinga drama, kurią iškelia Zayn. Tik kodėl jis taip elgiasi?

"Aš nesuprantu, kodėl tu suknistai lendi prie Isabellos!" Sušuko Zayn.

"Koks tavo reikalas su kuo ji būna?" Taip pat sušuko Shawn, tik kiek tyliau. "Jei ji nori - tai ir bendrauja su manimi."

"Tu tik nori ja pasinaudoti!"

"Kokią teisę tu turi man aiškinti su kuo man būti?" Įsiterpiau į pokalbį ir aš. "Ir kodėl tau parūpo kas jis man ir kodėl aš su juo būnu? Mes gyvenam savo gyvenimus ir patys nusprendžiam, ko norim."

Zayn nieko neatsakė ir susinervinęs nuėjo į namus.

"Atsiprašau už tokį Zayn elgesį. Aš nežinau, kas jam pasidarė."

Shawn nusijuokė.

"Man atrodo, kad kažkam prasidėjo pavydo priepuoliai."

"Dabar jis viskuo nepatenkintas, nes nesikalbu su juo." Nusijuokiau. "Jis tikrai nepavydi. Tam nėra priežasties."

"Gerai, tada aš važiuosiu jau." Šyptelėjo.

"Susirašysime."

"Žinoma, mieloji." Dar kartą apsikabinome ir atsidususi įėjau į namus.

Zayn buvo virtuvėje ir pastebėjo mane.

"Isabella." Tyliai, lyg bijodamas užgauti kreipėsi į mane.

"Pirmiau apmąstyk savo poelgius ir elgesį, o vėliau pasikalbėsime." Greitu žingsniu nuėjau į savo kambarį.

///
Zayn

Ką tik pasielgiau visiškai netinkamai. Aš suknistai nesuprantu savęs. Dabar aš norėjau su kažkuo pasikalbėti ir manau, kad geriausia būtų tai padaryti su artimu žmogumi. Paskambinau Waliyha'i, kuri šiuo metu yra Londone. Ji su mielu noru sutiko atvažiuoti pasikalbėti.

>>>

Su seserimi sėdėjome terasoje. Prisidegiau cigaretę, norėdamas apmalšinti nervus ir šiek tiek atsipalaiduoti. Papasakojau jai viską.

"Tai tau ji patinka?" Paklausė Waliyha.

"Aš nežinau, aš nesu įsitikinęs tuo. Šiuo metu esu visiškai pasimetęs jausmuose."

"Manau, kad man reikia pasikalbėti su Isabella."

"Tikiuosi nežadi pasakoti to, ką aš sakiau tau." Suraukiau antakius.

"Nusiramink." Nusijuokė sesė. "Seniai bendravau su ja ir noriu tiesiog pasikalbėti."

Pabaigiau rūkyti cigaretę ir sutrynęs palikau ją peleninėje, nužvelgdamas kaip mano sesuo įeina į namus.

///
Isabella

Kažkas pabeldė į mano kambario duris. Man atrodo, kad ten Zayn, nes daugiau nieko namuose nebuvo. Jau norėjau šaukti, kad Zayn nelįstų ir nesiruošiu su juo kalbėtis, kai tarpduryje pamačiau Waliyha. Nusišypsojau ir atstojau nuo lovos.

"Labas, Isabella." Priėjo arčiau manęs.

"Labas." Apsikabinau su mergina. "Nesakyk, kad Zayn atvijo tave pasikalbėti su manimi, kad jam atleisčiau." Pavarčiau akis.

UnfeelingWhere stories live. Discover now