(Så har föreställer jag Benjamin (okänd kille för Alicia.) I nästa kapitel så får ni se hur jag föreställer mig Alicia som.)
" Hej, vad hände alla pratar om dig i skolan när vi fick höra vad som hände och jag behövde se dig så jag kom efter att jag hade varit med vänner. För att visste ej om det skulle vara sista gången jag får vara med dig. Hoppas att du mår bra och får snart komma hem. I korgen hittar du min dagbok och nyckel om du behöver få tillbaka tiden då allt var perfekt.
Saknar dig mycket
Kärlek från:Benjamin."Jag tar Benjamins dagbok och öppnar den och läser för mig själv och får några minnen tillbaka sen stannar jag på ett datum som är 7 juli 2014 och läser " och det var första gången du sa att du älskade mig och då visste jag att jag ville ha dig även om jag behöver göra saker som jag ej vågar. För att du gav mig alltid modet att göra saker som jag tänkte var omöjliga."
Jag läste sen 20 augusti 2014. " Äntligen har jag tagit modet att fråga chans på Alicia. Gissa vad hon sa? Hon sa JA är så glad att jag kan säga att vi är ihop nu för har velat ha henne ända sen 7 juli 2014 när hon sa att hon älskade mig."
Efter det kom jag till datumet då allt gick i tusen bitar mitt liv min relation med vänner och min älskade.
Den 18 december jag vill ej minnas för att det datumet för det var så färskt. Men läste den ändå. " Nu har klassen fått veta att Alicia har varit med i en bilolycka ska hälsa på henne snart för måste se hur min älskling mår. Och ska lämna dagboken om hon behöver få minnen tillbaka. Det känns som om jag inte vågar saker som jag vågade innan bilolyckan hände. Om hon inte skulle ha åkt med sin pappa i bilen utan gått hem istället efter att hon hade varit hemma hos mig så skulle hon vara i klassen. Till exempel idag så skulle jag göra en redovisning om samhälle men vågade ej. Vet du hur mycket jag behöver dig? "
Sen somnar jag.
Nästa morgon så.....( kanske lite för långt kapitel. Men om ni tänker så är ju typ mina första kapitel kortare. Men det varierar hur jag delar in texten och sen måste jag ju se att det slutar vid spänning.)
YOU ARE READING
Kan man hitta hem, när man har förlorat allt man älskar?
RomanceAlicia var 14 år när en olycka händer. Hennes hjärta gick i tusen bitar, men nu är frågan. Kan hon hitta vem hon är. Eller inte? Och vem är den skumma killen som kommer in hos henne? Hur gick olyckan blev hon skadad för livet? They say "follow your...