Fakta om karaktärer-28

42 5 0
                                    

Kör bara fakta av karaktärer jag nämner mest.( Emma, Alicia,  Thilda, Linda, Mattias,Benjamin och Amanda.)

Emma: hon var ju lilla syster till Alicia. Hennes hobbys var: slalom och ridning.
Vad hon gillade göra på fritiden: rita bilder eller vara med vänner och läsa böcker. Och studera.

Alicia: hennes hobby var slalom och bild( kurser). På fritiden så läser hon böcker, är med vänner, studerar och målar bilder.

Thilda:
Hobby: konståkning och bild samma kurs som alicia.
På fritiden så. Var hon med vänner eller läste böcker. Och målade bilder

Linda: ( mamma till Emma och Alicia):
Hon gillade att det skulle vara rent i huset. Så om en sak inte var på sin plats och hon vet vem lämnade den. Så tror jag ni förstår vad som händer sen.... hon var ganska krävande att om du ska studera. ska du göra det till det här  datumet. Så ingen fråga över att tjejerna fick så bra betyg.

Mattias: (pappa till Emma och Alicia)
Han tyckte mer om att sitta framför tv och se när Liverpool och Arsenal spelade fotboll. Men ibland var han lite krävande också med läxor och betyg.

Benjamin: hobby: basket och friidrott. På fritiden var han ofta med vänner. Eller sprang ett varv på 5 km runt ljusspåret som fanns i närheten.

Amanda: (benjamins lillasyster)
Hobby: slalom och fiol.
På fritiden lysande hon på musik. Var med vänner läste böcker.

Kan man hitta hem, när man har förlorat allt man älskar?Where stories live. Discover now