Vad hände sedan? -27

34 7 0
                                    

Okej. Innan ni freakar ut. Detta är INTE ett kapitel. Utan vad hände sedan med alla karaktärer. Efter 10 år.
I nästa kapitel har vi beskrivningarna av karaktärerna vad dom tycker om och sånt. Och efter kapitlet med info om karaktärer kommer info om författaren.(jag)

Okej. Vi börjar med
Alicia och Benjamin:
Ja dom är gifta. Dom är nu 24-25 år dom har två barn. Dom heter Ella och Liam. Alicia och Benjamin flyttande efter att dom hade pluggat på gymnasium. Alicia samhälle humanitet och Benjamin ekonomi. De valde att flytta till Stockholm och där lever dom sitt liv.

Emma: Ja när jag lämnade henne så var hon ju en friterad räka. Men Aja. Hon gick ut nian med bästa poängen man kunde få. Sökte gymnasium linjen ekonomi. Så hon blev småningom om advokat så hon flyttade till Stockholm. Alla i Stockholm villa ha henne. Emma gifte sig med en man som hette Tomas dom fick ett barn. Det var en tjej som dom gav namnet Anna.

Mattis och Linda: ja dom flyttade närmare sina barn. Dom flyttade till Solna. Lyckliga att dom blev mormor och morfar.

Thilda: hon valde och flytta till Göteborg. Alicia och Thilda tappade mer och mer kontakt med varandra. Men det kunde hända att nån dag så sågs dom. För att Thilda behövde göra en rapport om Stockholm. Hon hittade också sin livs kärlek.

Blondie ( benjamins "ish"  flickvän):
Hon glömde Benjamin mycket snabbt. Dom hade bara dejtat i en vecka. Just nu så har blondinen ett jobb. Kanske inte det bästa men hon har ett att jobba på hotell.

Teodor. (En av dom sista karaktärerna jag introducerade.): Alicia och han tappade kontakter totalt. Han flyttade till Stockholm i hopp om att få träffa Alicia igen. Men han träffade henne aldrig. Så han gav upp. Han hittade tillslut sin livs kärlek.

Amanda(benjamins syster): hon valde att flytta till Nyköping. Och blev läkare. Hon hittade sin lyckliga kärlek via jobbet. Dom fick två barn dom valde namnen Sophia och Noah. Mannen som Amanda gifte sig med var en engelsk man. Så det är därför barnen har engelska namn

Benjamins mamma och pappa:
Dom valde och flytta till Täby. För att komma närmare sin son Benjamin och dotter Amanda . Dom blev överlyckliga av bebis lyckan. Och att släkt trädet skulle bli större.

Nästa kapitel är info om karaktärernas hobby och m.m.
När dom var unga. Kommer bara nämna Thilda, Alicia, Benjamin, Emma och Amanda. På den där hobby saken.  Sen kommer jag nämna Alicia  föräldrar.  Typ vad dom gillar M.m

Sen är det info om författaren. Efter det tar boken slut. Tack till Anna ( en av mina vänner) För att jag får använda hennes namn.
-Vilma

Kan man hitta hem, när man har förlorat allt man älskar?Where stories live. Discover now