18

63 12 0
                                    

(så här föreställer jag mig blondinen.)

Det är Benjamin. Jag väser  till Thilda
-Benjamin är här med en blondin och dom kysstes. Nu jävlar ska jag prata med Benjamin . För  Benjamin har ej svarat på mina sms.
- gör det inte det är ej värt det.
- jo.

Sen börjar jag gå mot Benjamin.

- så när vi gjorde slut så gick du vidare bara så!? Dessutom Emma hade rätt jag förtjänar någon bättre en dig.
- sötnos vem är det? Förklara för mig Benjamin nu! Skriker blondinen medans  hon sätter på mer läppglans.
-  vill du veta vem jag är va!? Jag kan förklara.  Väser jag och låter så kaxig jag kan.
- Alicia du behöver ej.
-jo Benjamin din nya flickvän förtjänar att veta du var ihop med tidigare.
- jo du blondinen jag var Benjamins gammal flickvän. Vi var ihop i ett år sen gjorde han slut plötsligt, säger jag och sen vänder jag klacken och börjar gå men går tillbaka lika hastigt och ger henne en käftsmäll. 
Thilda hon går också in i bråket. Jag vänder om och springer gråtandes hem.

Mobilen ringer jätte mycket.
Emma hon skriker " Alicia för fan svara på din mobil jag orkar ej höra din ringsignal längre" jag svarar" jag vill inte svara. Kan sätta mobilen på vibration " Emma svarar "sätt på vibration så slipper jag höra" notise efter notise kommer det står " missat samtal Benjamin " och sms efter sms kommer " kan vi inte ses?" eller "låt mig förklara".

Jag hör plötligt dörrklockan plinga jag tror det är Thilda. Så jag sätter på smink och går ner. Men när jag öppnar så står Benjamin med en mycket fin ros buket och ett kort där det står "förlåt. Får jag en till chans?"

Jag vill slänga ut han men jag säger "kliv in bara"
Emma hon stirrar på mig och sen kommer hon och viskar till mig" vad gör Benjamin här han sveket ju dig. Så du förtjänar en bättre" jag viskar "jag ska ge han en annan chans. Men om han dissar mig. Så följer jag ditt råd"
Emma hon går upp till sitt rum och säger" jag lämnar er nu turduvor ha det så kul"

Jag skulle gissa på att Emma sätter på musik från hörlurarna.

Jag och Benjamin skrattar åt det. Att hon kallade oss för turduvor.
-vart har du andra halvan av ditt hjärta ?
- sanningen är jag slängde den i sjön vid parken. När du  gjorde slut. Men har kvar din del du kan få den tillbaka.
- du får göra vad du vill.
-men ger du mig en till chans?
-så klart jag gör det.
-Kom hit så får du en kram.

Hans doft av svag Hugo boss parfym har jag saknat så mycket. Och dom perfekta läpparna med.

Nu kommer Thilda in och säger
- blondinen fick en jätte stor blåtira. Sprang gråtandes hem nog.

Då skrattar jag och Benjamin och vänder oss till Thilda. Hon tänker samma som Emma.
Så jag går till henne och viskar "han förtjänar en till chans"
- Alicia jag kan gå.
Jag och Benjamin nickar sen så går Thilda hem.

Just denna dagen så sover Benjamin över hos mig.  Gud var mycket jag har saknat att vara med han dom närmaste tre månaderna

Nästa dag bestämmer jag och Benjamin att vi ska på picknick vid sjön. Där jag slängde mitt halva hjärta. När vi har dukat upp så går Benjamin ner till sjön och ser något.

Kul skolan har börjat.... så det betyder att jag kanske ej uppdaterar lika ofta.
- Vilma

Kan man hitta hem, när man har förlorat allt man älskar?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora