26

39 8 0
                                    

Maten vi äter är vitlöks bröd med kycklingfilé med kantarellsås. Som var jätte god. Efterrätter är kladdkaka med grädde. Vi tackar för maten. Och sen ska vi kolla på "bron " så vi crome castar serien. När vi har kollat ett avsnitt är klockan 21:00 och jag, Emma, pappa och mamma börjar går hem.

Väll hemma. Så skrollar jag igenom snap och Instagram. Inget nytt.. så jag går ner till köket och tar ut glassen och marängerna och en skål. Sen går jag till tv:en och sätter på den och äter på min maräng glass.

Uppe på mitt rum har jag sparat en bild när jag var i komat för mer än ett halv år sen. Vill alltid påminna mig att. Det finns vissa i världen som lider av döds farliga sjukdomar och att vissa dör. Sen är jag bara lyckligt lottad att jag klarade mig och att jag fick tillbaka minnet. För jag minns när jag vaknade ur komat började jag googla fram om jag skulle få minnet tillbaka nångång. Och det såg ganska negativt. Men jag klarade mig är så glad över det.

Hola alla! Mitt nya favorit ord på wattpad "hola alla!" Kanske inte..
Ville säga två saker.
Ett OMG ÄR I PLACERING 7 ROMANTIK.   Det är freaking amazing att jag är i placering 7💝💓💓💓😍. Tack alla som röstar och läser

Två här slutar min bok. Nästa kapitel är "vad hände sen". (ungefär 10 år fram i tiden) och lite faktan om karaktärer.Typ hobby m.m
sen fakta om författaren (jag) inget personligt dock. Och ni som är mina riktiga vänner ja. Ni vet ungefär allt personligt om mig. Så säg det inte här, tack. Sen så får vi se om jag skriver en ny bok.
-Vilma

Kan man hitta hem, när man har förlorat allt man älskar?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora