BTS POV'S
"Arghh jiluhae, nawa hamkke nawa( Arghh bosanlah. Keluar jom korang )" J-Hope merungut kebosanan apabila harinya dipenuhi oleh perkara - perkara yang membosanka.
"naleul ttalawa!( Nak ikut!)" Semua membalas serentak kecuali Suga dan Jin.
"eolma jinaji anh-a ulineun yun gamdog-eul meonjeo buleun dwi hwaganassda. myeo maenijeoneun malhaessda ( Sekejap! Kita telefon pengurus Yoon dulu. Nanti dia marah pula)" Balas Kim Nam Jon(rapmon) lalu mencapai telefonnya diatas meja. Nombor milik pengurusnya didail.
Lalu bergerak jauh dari ahli kumpulannya yang sedang menonton televisyen saluran 393.
Kim Nam joon kembali semula dengan wajah sedih.Semua membuat sedih apabial mendapat keputusan hampa.
Tiba-tiba..
"myeo maenijeoneun malhaessda!! (Pengurus kasi keluar!!)" Ucap Kim Nam Joon ceria.
"geulae! geunyeoneun gwaenchanh-a. geunyeoneun junbi dwaeiss-eo.( Yeah! dia kasi. dia suruh bersiap )"
"Okey! Okey! Okey!"
"J-Hopeeun eodie issseubnikka?(Nak pergi mana J-Hope)"
"Pavillon"
"naneun dol-agalgeoya.(Aku pergi dulu)"
"Yoon Yooui maenijeoga hwaganassdamyeon?(Macam mana kalau Pengurus Yoon marah?)"
"na seuseulo daedab halgeoya.(Nanti aku jawablah sendiri)"
"naneun neowa hamkkeiss-eo! (Aku ikut kau!)" Balas Kim Taehyung dan Jungkook serentak yang sedang duduk melihat televisyen. Dia sudah membersihkan diri.
"Haish ! dangsin-eun gaein maenijeoege jeonhwahaeyahabnida( haish! Sekejap kau nak telefon pengurus peribadi )."
"RM, V! JungKook! hyeongeum maenijeoga dochaghaessseubnida!( RM, V! Jungkook! Pengurus peribadi dah sampai! ) "
"najung-e jeonhwaga wass-eul ttae(Nanti dah sampai call aku)" Kata Kim Nam Joon
"Okay"Jin menganguk kepalanya sebelum belaga tangan.
-
Taehyung(V) menaiki sebuah kereta yang telah disewa oleh syarikat.
Kami hanya bermain telefon semasa perjalanan.
Taehyung bermain telefon. Twitter aku scroll melihat perkembangan. Jungkook dan Kim Nam Joon sedang bermain game ditelefon pintar mereka.
Kereta besar itu tiba-tiba berhenti.
"Kamshamida"
Mereka bertiga mengucapkan terima kasih kepada lelaki sedikit tua yang memandu yang akan membawa member lain ke sini juga.
Topeng muka berwarna putih kami pakai. Cap juga diletakkan diatas kepala.
Jungkook hanya memakai hodie bagi menutup rambut dan topeng muka hitam.
Kim Nam Joon bertanya pada mereka di mana temoat coffee di salam bahasa english. Lelaki itu membalas. Ada sebuah cafe starbuck.
Kim Nam Joon mengarah mereka tunggu sebentar. Kerana takut disyaki oleh orang.
Kami akan pergi dahulu sebelum Dua orang lelaki berbadan tegap itu akan mengikuti.
Mereka hanya mengikut arahan yang diberikan Kim Nam Joon
Mereka bertiga berjalan seiringan. Sehingga ternampak Cafe yang tertulis STARBUCK.
Kami memasuki dan mengambil tingkat bawah.
YOU ARE READING
Dasar Mr.Sepet Tak Guna!
RomansaAku? Puteri Ayu Seorang gadis yang biasa mendapat tawaran belajar ke Korea Selatan. Lain yang di pinta lain yang dia dapat. Mahu ke Amerika tapi rezekinya di Korea. Korea? Ya Allah percaya author cakap semua hensem hensem tapi satu pun tak dipandang...