Jimin hanya tersenyum melihat gadis itu yang bergerak dengan pantas ke kaunter pertanyaan. Dalam otaknya leka memikir gadis itu kerana wajah itu sangat familiar baginya.
Langkahnya bergerak ke bilik practice. Sudah semestinya dia akan di bebel oleh Hyungs kerana datang lambat. Bukan 5 minit atau 15 minit.. Tapi 45 minit!
Bukan dia ingin datang lambat! Pengering rambutnya rosak!ui Memanglah dia lambat.
Pintu practice room di buka selamba.
Kelihatan Hyungs sedang melihatnya dengan renungan tajam.
Jimin hanya tersengih.
"Jimin-shi! Asal lambat?" tanya Namjoon yang kelihatan sedang mendengar lagu.
"Alah hyung! Don't you know he will just give a same reason. You don't have to ask him" Balas Jungkook
Jimin mengambil tempat duduk di sebelah Suga." Where is the choreography teacher? You guys look not tired at all?"
" Hyun hyung a bit late today. Anak dia sakit. So dia lambat sikit kot." balas J-hope sambil tangan mencapai biskut yang berada di atas meja. Entah biskut siapa. Main ambik sahaja.
"By the way.. Bukan Vice President nak jumpa kita ke harini? Nak bincang pasal track lagu? " tanya Jimin hairan.
"Pendrive ada dekat Hyung-nim kan? Suga - Hyung do you bought copy of the song?" tanya Jungkook pula. Selesai sahaja habis dihirup kuah itu. Di membuat ke tong sampah
"No.."
Suga membetulkan rambutnya sambil sebelah lagi tangannya bermain dengan telefonnya.
" Hyun-hyung on the way. Dia baru text aku tadi" balas Namjoon sambil tangan lincah menekan sesuatu di telefon.
Bunyi ketukan pintu mengejutkan mereka semua memandang ke arah pintu.
"Cepatnya Hyun-hyung sampai.."
Kata Jimin seraya bangun untuk menyambut lelaki itu.
Baru ingin mengambil langkah, langkah Jimin terhenti apabila melihat wajah seorang gadis di muka pintu. Bukankah itu gadis yang dia terserempak tadi?
"Hye girl, What are you doing in this studio?" Namjoon bertanya kepada gadis itu kerana dia tidak pernah melihat wanita itu. Wajahnya kelihatan sangat hairan.
" You? !! Pervert girl! What are you doing here?!!! "
Tiba-tiba suara V mengejutkan kami semua. Mereka memandang V dan Ayu berdua silih berganti.
" Rooftop girl? " Suga juga agak terkejut. Kuat betul suara dia ni! Terkejut sangat sebab boleh jumpa gadis itu lagi di sini.
"You're?.. Yoon's Girlfriend right ??" tanya Seok Jin setelah beberapa saat terdiam . Tak sangka berjumpa lagi dia dengan teman wanita managernya. Tertanya dia kenapa gadis itu boleh ada di bangunan ini. Cari abang diakah?
YOU ARE READING
Dasar Mr.Sepet Tak Guna!
Roman d'amourAku? Puteri Ayu Seorang gadis yang biasa mendapat tawaran belajar ke Korea Selatan. Lain yang di pinta lain yang dia dapat. Mahu ke Amerika tapi rezekinya di Korea. Korea? Ya Allah percaya author cakap semua hensem hensem tapi satu pun tak dipandang...