Suga memasuki satu bilik di mana di sini segala perbincangan akan diadakan. Tidak kira dengan siapa mereka akan diadakan di sini.
"How Malaysia? " Tanya Kim Nam Joon sesampai Suga masuk ke bilik itu
"Not Bad. Beautiful " balas Suga apabila ditanya. Terus dia mengambil tempat di sebelah Jimin.
Bunyi pintu terbuka menarik perhatian semua orang. Manager Yoon Ji
" okei, oneulbuteo hoeuileul sijaghagessseubnida. (Okey kita akan mulakan perjumpaan kita hari ini)" kata Pengurus Yoon. Tangan ditepuk beberapa kali untuk menarik perhatian kami bertujuh.
Neee" mereka menganguk lalu membentulkan kedudukan kerusi.
" joh-ayo. naega nolaeleul buleugessdago malhaessdeon geoscheoleom, nolae gasawa bidio keullib-eul seutyudio geuncheoui imeil geuncheoeseo gong-yuhayeo hyeob-eob-e doum-i doel geos-ibnida.( Okey seperti aku bagitahu korang kita akan keluarkan lagu baru. Ini lirik lagu and video lagu aku akan bagi dekat email dekat sudio korang. Jadi tolong bagi kerjasama). " balas Pengurus Yoon panjang lebar.
Mereka menganguk faham atas arahan diberikan oleh Pengurus Yoon. Mereka bersurai selepas sedikit perbincangan natra satu sama kaindan kembali ke studio. Lagu dihafal dan kadang-kadang mereka akan berbincang antara satu sama lain.
Jam digantung di lihat. 10.00 malam.
"aha, 10sie da apassda(Argh penatnya! Dah pukul 10 rupanya)" Rakan nya Park Jimin mula merengangkan otot setelah berjam membuat perbincangan.
"naneun ttungttunghadago saeng-gaghanda(Aku rasa aku dah gemuk lah)" kata Jin mukanya dipegang.
Mereka semua tergelak. Entah bila Jin boleh berhenti mengatakan dirinya gemok padahal dia seorang lelaki yang sempurna tubuh badan.
"naneun joh-eun eumsig-eul da meoggo sipda (Aku nak diet! Tapi kenapa semua makanan sedap!)" Jin berkata lalu bangun dari kedudukannya. Otot direngangkan.
"naneun cheoeum-eulo dol-awassda. naeil boala (Aku balik dulu. Jumpa esok)" Suga bangun dari duduk.
" naeil inteobyuhaessda(Ingat petang esok ada interviu)" Nam Joon mengigatkan Suga tentang interviu yang akan diadakan petang nanti.
Suga mengangguk.
Suga berlagakan tangan bersama ahli bts sebelum mempamit diri untuk beredar. Ya dia seorang sahaja ahli yang mempunyai rumah sendiri. Sebenarnya itu adalah apartment abangnya yang dibeli. Tapi kini abangnya berpindah ke China kerana kerja dan kita dirinya menetap di situ.
(^^^ Jangan percaya ini adalah rekaan) #JanganKecamBro
Suga mengambil teksi terus ke apartmentnya. Tambang teksi dibayar sebelum keluar dari teksi.
Button Lift di tekan.
Ting!
Lift terbuka. Seorang lelaki serba hitam keluar dari lift. Sempat Suga melihat mata lelaki itu. Mata lelaki itu mempunyai bentuk yang tajam di hujung.
Kalau sekali pandang seperti pembunuh bersiri. Tapi dia juga kadang-kadang runsing kerana sejak kebelakang ini ada berita mengatakan seorang peremouan mati dibunuh.
Nasib dirinya seorang lelaki!
Suga terus masuk dan menekan butang nombor 8.
Lift tertutup sebelum lift itu naik ke tingkat.
Dia berjalan. Pin dimasukkan. Pintu rumah depan dilihat. Punat Hijau menandakan ada orang di rumah itu. Pengurus Yoon dah balik ke? Baru nampak dia dekat Studio tadi berbincang dengan producer untuk interview esok.
YOU ARE READING
Dasar Mr.Sepet Tak Guna!
RomanceAku? Puteri Ayu Seorang gadis yang biasa mendapat tawaran belajar ke Korea Selatan. Lain yang di pinta lain yang dia dapat. Mahu ke Amerika tapi rezekinya di Korea. Korea? Ya Allah percaya author cakap semua hensem hensem tapi satu pun tak dipandang...