Ezry berjalan keluar dari syarikat besar itu. Selepas mendapat kebenaran dari pihak atasan memandang para seleberitinya itu tiada apa-apa temu duga pada hari ini. Dia mengambil keputusan untuk membawa adiknya berjalan-jalan di sekitar Seoul sebelum pembelanjaran adiknya akan bermula minggu hadapan.
Baru saja ingi menekan punat di kunci keretanya untuk membuka kunci kereta CR-Vnya. Suara seseorang yang amat dikenali menegurnya
" eo! Manager Yoon. eodiganeungeoya? (Eh! Manager Yoon. Nak pergi mana?" Tanya Changnim. Salah seorang selebriti di syarikat ini jugak. Seorang penyanyi yang disukai mamanya.
" Date . Hahaha " jawab Ezry sambil tergelak dihujung ayat. Sengaja melawak
"Waaa! eum, chughahae!(Wah, Tahniah) " Changnim kagum dengan tiba-tiba. Mungkin kerana sebeklm ini aku tidak pernah berdating.
"Haha. Got to go. Anneyong!" Ezry melambai.
Changnim juga melambai kembali. Pengurus Changnim sudah lama masuk ke dalam apabila melihat mereka berdua rancak berbual.
"Have fun!" Changnim berkata sebelum memasuki syarikat Big Hit kembali.
Ezry terus menghidupkan enjin kereta. Nombor adiknya di dail terlebih dahulu. Sebelum mengangkat break dan bergerak menuju ke apartmenya miliknya.
Mungkin sekatang adionya baru habis belajar bersama tutor yang diupah untuk mengajar gadis itu sedikit perkataan korea.
---
Ayu merengangkan tubuh apabila guru perempuan itu sudah keluar dari rumahnya. Penat mulutnya menyebut perkataan sama.
Baru dia ketahui perkataan.
'Mian' bermaksud 'Maaf'. Hish! Ayu kau dah malukan kau depan lelaki itu 2 kali. Dia pergi minta maaf kau pergi kutuk dia. Bagus Ayu! Bagus!
Ting!!
Bunyi dari telefon bimbitnya.
Notification di buka. Nama 'Kepala Bengap' Teretera pada list teratas.
Siap cepat. Aku nak bawak kau pusing Seoul.-KepalaBengap
Oh Yeah! Akhirnya! Aku dapat makan sedap-sedap. Boleh P
pau abang.Nama Yong juga kelihatan di bawah message abangnya.
Amacam. Ada jumpa jodoh aku tak?- Yong#JungkookWife
Tak. Semua dekat sini hodoh- Ayu Puth.
Hamik kau!
Aku terus menutup telefon bimbit sebelum menukar pakaian.
Selepas menutup lampu di terus keluar dari rumah itu.
Tinit Tinit.
Bunyi pintu sudah ditutup.
YOU ARE READING
Dasar Mr.Sepet Tak Guna!
RomanceAku? Puteri Ayu Seorang gadis yang biasa mendapat tawaran belajar ke Korea Selatan. Lain yang di pinta lain yang dia dapat. Mahu ke Amerika tapi rezekinya di Korea. Korea? Ya Allah percaya author cakap semua hensem hensem tapi satu pun tak dipandang...