Ayu berjalan dengan yakin. Pintu automatik itu terbuka. Matanya melihat sekeliling. Not Bad.
Semua pelajar berjalan di sekeliling bangunan. Ada yang membawa Pad Bag Guitar. Ada yang mendengar lagu. Ada yang membawa cello Bag.
Dia tidak membuang masa terus mencari pejabat untuk mendaftar. Mujur mereka memahami bahasa Inggeris.
Aku di berikan id card. Terpampang wajah ku cantik aku. Cehhh~
Aku terus mencari kelas. Memang sudah dimaklumkan kelasnya agak jauh dari kelas - kelas lain kerana papa memasukkan dirinya ke dalam private class yang akan mengunakan bahasa Inggeris. So yaaa..
Selepas melintasi cafe aku berjalan melalui taman bunga. Agak cantik. Dah papan tanda tu tulis class A1-P ikut arah situ. Aku pun follow jelah.
"Ouch...." bahu aku dilanggar oleh seseorang. Wahh bapak sakit. Tengah main ragbi ke apa bang?
Perlanggaran itu menyebabkan ice coffeku terkena baju di belakang lelaki itu dan sedikit di baju hitamku. Nasib pakai baju warna hitam.
"Miann..." Lelaki itu berkata sesuatu.
Lelaki itu terus berjalan, tiada maaf diberikan. WHAT THE...
"YAAAAA....."
Aku menjerit kegeraman. Lelaki itu berhenti lalu membuka mask mukanya dan memusingkan badannya untuk menghadap aku sambil mengunyah gula getah.
"Waita minute..." aku memandang lelaki itu.
Macam pernah nampak....
Lelaki itu juga memandang aku sambil melihat aku atas bawah.
"neoneun geugeos-eul boassda.(macam pernah lihat)" Tahyung mengumam.
"eotteon yeojado seonhan salam-i anibnida!(Perempuan tak ada adab tu!)"
Lelaki itu tiba-tiba terjerit dan berkata sesuatu.
"Kau! Lelaki tak ada sifat kemanusian! Apasal kau ada dekat sini! Kau ikut aku kan?! Kau siapa? SPY? Sampai universiti aku pun kau tahu" Ayu menerjah lelaki itu kuat.
YOU ARE READING
Dasar Mr.Sepet Tak Guna!
RomanceAku? Puteri Ayu Seorang gadis yang biasa mendapat tawaran belajar ke Korea Selatan. Lain yang di pinta lain yang dia dapat. Mahu ke Amerika tapi rezekinya di Korea. Korea? Ya Allah percaya author cakap semua hensem hensem tapi satu pun tak dipandang...