vijftien

42 3 2
                                    

Fu-Miley Cyrus

Shot gun- yellow claw ft. Rochelle

scary monsters and nice spirits-Skrillex

Toen mama een paar weken geleden thuis kwam van het ziekenhuis, had ik een preek verwacht. Haar perfecte dochter kon haar leven toch niet zo vergooien? Nou, blijkbaar wel. Ze kwam terug en deed alsof er niks was gebeurd, alsof ze niet was neergestoken en alsof ik niemand  pijn had gedaan.

David zei er ook niks meer over, alles werd in de doofpot gedaan. Zoals vroeger.

Het was ook niet erg, het laatste wat ik nu kon gebruiken was uit huis te worden gezet. Dat zou pas een groot probleem zijn, al hoe wel ik heel graag dit huis uit wil. 

Verder waren de afgelopen weken normaal. Mama dronk, kwam niet thuis en David was hier bijna elke dag. Ik sprak af met Niall en ging uit met Justin. Ik blowde, dronk en snoof met hem, jup hij weet hoe ik verdriet vergeet. En ik ging verder met mijn onderzoek.

Dus alles was as the usuall, behalve dat Emily en ik nog steeds ruzie hebben en Justin en ik verder zijn gegaan dan zoenen. Ik weet zeker dat hij niet de moordenaar is en de droom ben ik al weer vergeten. Hij is gwn te perfect voor woorden, ik heb mijn gevoelens nog niet verteld. Hij weet het niet en dat blijft voorlopig wel zo. 

 De dag na het gevecht had school gebeld, ik ben geschorst tot na de herfstvakantie. Die begint aan het einde van deze week. Dus niet zo'n lange schorsing als ik had verwacht.  Ik moet me deze week  wel elke dag melden bij rebound, vanwege het spijbelen. Ik ben al twee keer geweest en het is boring as shit. Een beetje in een kantoortje school werk maken. Bah. Gelukkig moet ik er pas om 10 uur tezijn, dus ik kan mooi elke avond uit met Justin. Niet dat ik het niet had gedaan als ik er eerder moest zijn, maarja. 

Vanavond ga ik naar Diana met Justin en nog wat anderen. Over drie uur moet ik al bij zijn huis zijn, dus ik moet me nog snel klaarmaken. Ik ren naar de douche, gooi mijn kleren op de grond en stap onder de douche. Ik hou van de warmte van de douche.

Snel was ik mijn haar met mijn lievelings shampoo en conditoner en was mijn hele lichaam. Als alles afgespoeld is, draai ik de kraan uit en droog me af. Mijn haar wikkel ik in met een handdoek, waar lieve kleine biggetjes opstaan. Ik hou van biggetjes! Ze zijn lief, klein en roze!

Ik trek mijn rode, kanten push-up bh aan en een bij passende string. Daarover doe ik een rood jurkje, die strak om mijn lijf zit en net over mijn kont heen komt. De bovenkant is laag uitgesneden, waardoor mijn decolete duidelijk te zien is. 

Mijn gezicht smeer ik onder blur cremé, gevolgd door een paar lagen foundation en poeder. Ik teken een dikke lijn boven en onder mijn oog en doe nep wimpers op. Mijn lippen kleur ik lichtrood en mijn wangen ook. 

Ik haal de handdoek van mijn haar en fuhn het. Als het droog is stijl ik mijn blonde lokken en spray er wat haarlak over.

"Prachtig", mompel ik tegen mijn spiegelbeeld en loop naar mijn nachtkastje om mijn berichtjes te checken.

Een sms, van een onbekend nummer.

Stop met de dader zoeken, ik hou je in de gaten babe 

Mijn maag voelt alsof iemand er met een grote hand in knijpt en mijn hoofd draaid. Lichtelijk begin ik weer te panieken. "Rustig blijven, Chris. Het is een grapje, niemand wil jou dood hebben." Hoe vaak ik dat ook tegen mezelf zeg, ik geloof er niks van. Ik druk snel Davids nmmr in, aangezien ik bang ben en alleen thuis, paniek ik nu heel erg. De telefoon gaat over, met ingehouden adem luister ik. Gvd. Voicemail. Ik besluit om te antwoorden op mijn dreiger.

trust (dutch/fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu