acht

56 3 1
                                    

Mijn hoofd bonkt half uit elkaar, mijn keel is droog en ik ben ziekelijk misselijk. Voorzichtig open ik mijn ogen. Ik ben niet in mijn kamer? Waar ben ik dan? De kamer is blauw, netjes en best wel leeg. Er staat een kast tegen de muur en aan de andere kant van het bed, waar ik op lig, staat een bureau.  Boven het bed is een raam met de gordijnen dicht en tegenover me staat een tv. Waar ben ik in godsnaam?

Als ik mijn benen uit bed slinger, voel ik dat mijn maag word omgedraaid. Ik krimp in een en kreun. Een emmer? Is hier een emmer? Ik kijk snel rond, maar zie er geen. Mischien achter de tweede deur. Ik ren naar de deur en doe de klink naar beneden. Een badkamer! De badkamer is erg chic en er staat een bad op pootjes. Zo eentje wil ik later ook. Er is een douche en twee was bakken met spiegels en kastjes, alles in crème kleur.

Ik voel dat de kots omhoog komt en ren naar de wc. Er komt allemaal gal uit, ulgh. Een vieze smaak staat in mijn mond. Ik haat kotsen zo erg.

Ik spoel de wc door, doe de bril naar beneden en ga er op zitten. Waar da fuck ben ik? Wat is er gister gebeurd? Dat ik gedronken had is wel duidelijk met deze kater. En dan ben ik ook nog eens ongesteld, cheers to the teenage years!

"Je bent prachtig". Justin haalt zijn hand door mijn haar en ik bloos. "Dankje." Hij glimlacht en drukt zijn lippen op mijne.

OMG! Ik heb met fcking Justin gezoend! Hell Yeah! De vlinders in mn buik gaan tekeer, niet normaal. Ik heb al een paar maand een crush op hem. Hij is ook zo lief, knap, zorgza-. "Je bent wakker!" Liam staat in de opening van de badkamer deur. "Is dit jou kamer?" Hij grijnst. "Nope." Liam laat de p poppen. "Van wie dan?" Hij grijnst nog steeds, ulgh ik zou t zo van zn bek slaan als ik me normaal voelde. "Harry." Langzaam komen er wat herinnering.

"We kunnen haar hier niet laten," zegt een lieve stem. "Waar nemen we haar mee heen? Ons thuis?" Dit is weer een andere stem. Beide zijn het mannenstemmen. "Is goed."  Ik voel dat ik opgetild word en ik probeer Niall te zoenen!

"Hallo?" Liam haalt me uit mijn gedachten. "Je was aardig dronken gister." Ik knik naar hem, omdat ik geen zin heb om te praten. "Herinner je je wel iets van gister?" Ik schud mijn hoofd, outch, een pijn scheut gaat door mijn hoofd. "Nou Niall en Harry vonden je op straat en ze hebben je mee genomen. Niall was nog boos op je, dus Harry bood aan dat jij op zijn kamer kon slapen. Hij heeft je goed verzorgt." "Wow, wacht even! Waar sliep Harry?" Please zeg niet bij me in bed. "In bed bij jou." Owh god. Liam begint te lachen. "Tuurlijk niet joh! Zo is Harry niet. Hij heeft beneden geslapen." Ik laat een zucht van opluchting. "Louis heeft ontbijt voor je," zegt hij en verdwijnt de badkamer uit. "Ga je eerst maar even douchen!" schreeuwt hij nog voordat hij de trap af loopt.

Goed idee, ik voel me echt vies. Ik zie dat er al handdoeken klaar liggen met een briefje erop.

goodmorning badass, goed geslapen?  Deze handdoeken mag je gebruiken.  We hebben je ziek gemeld op school.
Harry

Ze zijn dus al naar school, hoelaat zou het dan zijn? Geen idee. Ik doe mijn kleren uit en stap onder de douche. Gek genoeg staat er mijn lievelings shampoo! Ik doe de shampoo in mijn haar en spoel het uit. De warme stralen lopen op mijn lichaam en ik krijg er kippenvel van. Als alles is uitgespoeld draai ik de kraan dicht en droog ik me af.

"Goeiemorgen,  wat zie jij eruit!" Louis staat te lachen naar me. "Dankje, dat is wat meisjes willen horen." "Het was niet om te flirten, ik heb al een vriendin." Hij loopt naar buiten door klapdeuren in de keuken. Ik volg hem braaf en we komen in hun tuin. Het is groot en heeft een zwembad!

"Je ontbijt staat al klaar," hij wijst naar een tafel waar Liam en Zayn aan zitten. "Dankje," mompel ik terug.Het liefst wil ik naar huis en de hele dag in bed blijven liggen. Ik ga zitten naast Zayn. "Goeiemorgen", zegt hij , hij kijkt even naar me en focust zich dan weer op zijn eten. Voor me staat een broodje met ei erop. Ik heb helemaal geen honger, maar uit beleefdheid eet ik het toch op. Het is voor een tijdje helemaal stil tot Zayn begint te praten.

"Waarom heb je ruzie met Niall?" hij kijkt me vragend aan. "Ik denk dat we uitelkaar groeien", antwoord ik. "Hij zei dat je vroeger anders was", zegt Liam. "Ik groei gwn op, net zoals Miley Cyrus," verdedig ik mezelf. "Niall ook wel, maar hij blijft op het goeie pad", ook Louis begint zich ermee te bemoeien. "Ik maak gwn lol". Zayn grijnst. "Dus vroeger met Niall had je geen lol?" hij pakt een sigaret en steekt em aan. "Jij ook?" Hij houd het doosje voor me en ik pak er een uit. "Jawel, maar dat is anders." Zayn geeft me een aansteker en ik steek em aan. "Ik had nooit gedacht dat Niall met een roker zou omgaan," zegt Louis terweil hij ook een broodje eet. "Zayn rookt toch ook." "Maar jullie zijn anders samen, hij vind je leuk Christa." Leuk? "Hoe leuk?" "Je weet wel, verliefd leuk." Ik begin te blozen. Ik wil naar bed, weg hier. Niall is mijn beste vriend. Ik vind hem niet leuk. Dat kan niet, dat verpest alles. "Sorry, ik ga maar huis. Bedankt voor het eten enzo." Zonder op antwoord te wachten ren ik het huis uit.

 

Shit! Ik heb mn fiets niet. Kut, kut, kut. Ik voel dat ik steeds chagrijniger word. Ik zak tegen de muur aan tot dat ik op de grond zit. Komt daar Harry met zn auto? Owh nee, ik heb geen zin in hem. Hij verwacht wss een bedankje ofzo. De pick up rijd de oprit op en Harry stapt uit. Als hij nu al terug is is het dus al twee uur geweest of hij spijbelt. Wss het eerste.

Hij heeft een strak donkerblauw shirt aan, waardoor zijn spieren goed te zien zijn en een zwart adidas sportbroekje. "Wat doe jij hier?" vraagt hij verbaast. "Een beetje chillen," zeg ik sarcastisch.  "Ik heb een hekel aan hang jongeren in mijn tuin. Hij wijst streng met zijn vinger en probeert streng te kijken. Hij houd het niet lang vol en moet lachen. Als hij lacht krijgt hij kuiltjes in zijn wangen, hoe cute is dat?

"Heb je een lift naar huis nodig?" "Eigenlijk wel, maar dan rijd je alweer voor mij." Hij grijnst. "Owh, dat is het probleem. Ik dacht dat je gwn helemaal niet met mij in dezelfde auto wou zitten." Hij heeft ergens wel gelijk, de vorige keer wou ik dat ook niet. "Stap in." Ik sta op en kom naast hem zitten in zijn auto.

trust (dutch/fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu