achttien

37 4 4
                                    

Heart attack- Demi Lovato♡

Counting stars-One republiek

Might as well be- Brittany Underwood

Burning desire-Lana Del Rey

"Klaar voor de date?" Harry staat voor me in een wit dressshirt en een zwarte skinny jeans.

Ik was de date vandaag helemaal vergeten. Niall, Mary, Zayn, Perrie en ik waren vandaag naar de stad geweest. Mary had kleding voor me gezocht voor de date. Zayn had me een paar keer kei hard uit gelachen, it was so not me.

Waarom Mary altijd alles bedekt snap ik niet. Ze is zo'n knap meisje en erg mooi slank ook. Ze is gwn perfect eigenlijk.

Mary en Perrie hadden een leuk vintage jurkje gekozen. Het was donker rood vol met bloemetjes. De bovenkant is strapless en de onderkant loopt wijd uit. Het is erg schattig.

Perrie had mijn haar gekrult, ik heb al slag van mezelf, maar ze had het nog krullender gemaakt. En Mary heeft mijn make-up gedaan. Ik zie er erg leuk uit eigenlijk.

"Jup." Ik haak mijn arm in die van Harry en we lopen richting zijn auto. "Je ziet er erg leuk uit." Hij doet de autodeur voor me open en ik neem plaats. "Dankje, jij ziet er ook erg leuk uit. Waar gaan we eigenlijk heen?" Een grijns verschijnt op zijn gezicht, als hij van het landhuis weg rijd. "Dat is een verrassing." Fijn ik hou van verrassingen.

De autorit duurt denk ik zo'n 10 minuten tot aan een zandweggetje.

"What da fuck doen we op zo'n verlaten zandweggetje?"

Hij grijnst nog breder. "Srs Harry! Wat doen we hier!?"

"Woah, rustig. Je hoeft niet bang voor me te zijn, je kan me vertrouwen."

"Ik ben niet bang!" Ik ben wel bang, maar ik wil niet zwak lijken. Straks is hij de stalker. Dan brengt hij me hier en dan verkracht hij me of vermoord hij me. Christa! Niet doen, je maakt jezelf bang!

"Als je niet bang was zou je me vertrouwen."

"Niet waar. Ik ben niet bang!"

We rijden inmiddels het bos uit en komen uit bij een beekje, met daarachter velden met Maïs.  Harry stopt de auto en stapt uit.

"Kom je nog?"

Ik stap ook uit en zie dat Harry een mand van de achterbank haalt.

"Kom." Hij loopt het maïsveld in. "Ben je gek? Daar mag je niet komen!" Hij stopt even en draait zich om. "Sinds waarneer volg jij de regels? Kom gewoon!" Hij loopt weer verder zonder op mij te wachten. "Wacht!" Ik ren achter hem aan het veld in.

We lopen door de maïs tot we bij een veld uitkomen. Het gras veld is erg groot en groen.

"Kom, we moeten nog verder." Hij rent voor zich uit het veld over. Zijn lichaam is perfect. Zijn haar beweegt op het ritme van zijn benen."Kom nou!" Ik ren achter hem aan het veld over, tot aan een beekje. Harry stapt over stenen die er in liggen en rent naar de wilg aan de andere kant van het beekje.

Samen leggen we het kleed uit voor picknick.

"Muffin?" Ik knik  en kom naast hem op het kleedje zitten. "Dankje."

Ik neem een hap van een heerlijke muffin.

"Ik heb ze zelf gemaakt."

"Ze zijn echt lekker, Harry. Je bent een goeie bakker."

"Dankje. Ik werk in de bakkerij na school tijd."

"Dezelfde als Mary?"

Hij knikt en neemt een hap van zijn muffin.

trust (dutch/fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu