zestien

40 4 3
                                    

Amy winehouse-Rehab

Jar of hearts- christina Perri

R.i.p- Rita Ora

"Wtf, was dat?" hoor ik Niall schreeuwen. "Justin," antwoord ik simpel. "Waarom keek hij je zo aan?" schreeuwt Niall in mijn oor. "Ruzie", schreeuw ik terug en ga verder met dansen.

Gelukkig had Harry niks gevraagt over dat ik net tegen hem aan stond te schuren. Hij ging door met dansen met Niall en keek me een paar keer aan met een cheeky glimlach, als hij maar niet denkt dat wat net gebeurde iets betekende. 

"Ik ga even plassen", schreeuw ik. De jongens knikken en ik ga richting de wc's.

Ik loop door een grote drukke hal, waar de muziek zachter is en het gepraat duidelijker. "Christa! Wacht even!" Ik draai me om en zie Jackie zichzelf door de mensen heen drukken. 

Ze geeft me een snelle knuffel en loopt met me mee naar de wc. "Met wie ben jij hier?" "Met Niall en Harry. Jij?" "Met Emily en haar nicht. Hoe heet ze ook alweer?" "Tessa." "Jaja, die. Raar kind, hoor." Ik lach even  en perfectioneer mijn pluizige haar in de spiegel. Jackie doet hetzelfde met haar afro kapsel. "Tot waarneer ben je geschorst?" "Na de vakantie, heb ik veel gemist?" Jackie haalt haar schouders op. "Iedereen heeft het wel over je." Het verbaast me niet, ik had het al wel verwacht. We hebben niet zo veel bijzonders bij ons op school. Laat staan dat er mensen geschorst worden, ik was de tweede in fcking 6 jaar. "Hebben ze eindelijk iets om over te praten." Jackie glimlacht en doet wat lipgloss op. 

We lopen terug naar de dansvloer en gaan op zoek naar Niall en Harry. 

Fijn. Ze staan bij Tessa. Dat betekend dat Emily hier ook in de buurt is. 

"Probeer aardig te zijn", schreeuwt Jackie in mijn oor, voordat ze Niall en Harry een knuffel geeft. "Waar is Emily?" vraagt ze en begint te dansen. "Daar." Tessa wijst naar een jongen en een meisje samen. Zoenend. Het meisje heeft een zwart jurkje aan en zwarte pumps. 

"Wie is die jongen?" hoor ik Jackie vragen. "J-justin," weet ik uit te brengen.

Wat een vieze vuile slet! Ze zoent met Justin, die hoer. Mijn hart breekt weer in duizend stukjes en woede borrelt door mijn hele lichaam. Ze gaat dood. Alles word zwarter dan het al was en voor ik het door heb loop ik naar Roy. Hij is de beste vriend van Justin.

"Hey, Christa", hoor ik hem zeggen, voordat ik mijn lippen op de zijne druk. Hij duwt me niet weg, maar slaat zijn armen om mijn middel en schuift zijn handen langzaam naar mijn kont. Ik voel zijn tong en draai er rondjes om heen met mijne. Hij zoent vreselijk, maar ik weet dat ik Justin zo jaloers krijg. Als hij mijn vriendin zoent, zoen ik zijn vriend.

Ik trek me terug en dans tegen hem aan. Ik zie in mijn oog hoek dat Justin kijkt en Emily weg duwt om naar ons toe te lopen. 

"Wat doe je man!" Hij duwt Roy die nog net z'n evenwicht weet te houden. "Ey, doe rustig!" Roy duwt Justin terug. Dit gaat fout, zo fout. 

 Alles lijkt te vertragen. Justin slaat Roy. Roy slaat Justin.

Een sterke hand pakt mijn arm en trekt me mee, de club uit. 

"Je brengt alleen maar problemen, hé?" hoor ik Harry zeggen als hij achter me aan loopt met Niall. 

Ik ben net de club uit gezet en Harry kijkt niet blij.

"Sorry, hoor."

Harry antwoord niet. Niall zegt ook niks. 

De hele autorit is het stil. Het enige wat geluid maakt is de radio, waar een of ander vreselijk lied uit komt. Ik besluit de vreselijke stilte te verbreken. "Sorry, ik wist niet dat Justin ging slaan."

trust (dutch/fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu