『️Episode 11』️

433 11 0
                                    

"HAH!!"jerit mereka serentak. Sofea hanya ketawa melihat reaksi mereka.

"Sofea! Apa lagi kau nak buat dekat kitorang?! Tak cukup lagi ke jari kitorang?"tanya Putra.

"Tak langsung. Tak cukup jari. Aku paling puas seksa orang,ambil nyawa dia hidup-hidup. Baru best. Baru puas hati aku. Setakat jari je,aku tak main lah. Okay lah! Banyak cakap pulak aku ni. Okay! Sekarang kita main hide and seek k??" Kata Sofea sambil tersenyum. Razel mendekati mereka berdua dan memotong tali yang diikat di kaki mereka.

"Better korang cari tempat nak menyorok. Sebelum aku jumpa korang.. Kalau kau jumpa aku atau Sofea, ajal kau memang dah sampai on time",kata Razel sambil tersenyum sinis. Sarah dan Daniel yang mengigil ketakutan terus memaksa diri berlari ke bawah.

"Aku kira eh!!  Satu! Dua!!... ",kata Sofea sambil menutup kedua-dua matanya dengan tapak tangan.

Ya Allah... Kau sahaja yang tahu betapa sakitnya hamba-mu ini,rintih Putra di dalam hati.

"Eh?! Cepatlah menyorok! Kalau tak nak menyorok.. Duduk je dekat sini. Buat penat je kan lari-lari cari tempat untuk menyorok",kata Sofea yang memandang tajam ke arah mereka berdua dan tersenyum sinis. Putra terus berlari menuruni tangga. Sarah yang masih kesakitan berjalan perlahan-lahan menuruni tangga. Semasa Putra sibuk mencari tempat untuk disorok, Sarah menarik perlahan belakang baju Putra. Putra menoleh ke belakang dan memegang tangan Sarah lembut.

"Putra.. If I mati.. Make sure you ambil tindakan atas diorang berdua sebab buat macam ni dekat kita.. Promise, my love? "kata Sarah perlahan. Luka di pahanya agak menyakitkan dan agak dalam.

"Mm.. I promise sayang. And I akan lindungi you sampai bila-bila",kata Putra dengan penuh kasih sayang. Sarah tersenyum gembira mendengar kata tersebut dari orang yang disayanginnya.

"Kalau nak bersweet-sweet pun.. Cari lah tempat dulu nak menyorok. Kalau korang tak menyorok, aku bunuh korang tau. Kalau aku bunuh korang macam mana korang nak bersayang-sayang bagai? ",jerit Sofea dari atas. Mereka berdua terus tersentak dari drama pukul7 mereka. Mereka berdua terus berlari dan mencari tempat untuk menyorok. Putra menyorok di dalam almari dan Sarah pula menyorok di bawah katil.

"Guys.. dah siap ke?? Kalau sayang nyawa cari tempat yang susah nak cari tau", jerit Sofea dari atas. Mereka hanya membisu.

"Okay!! Aku cari tau! Hhheheheh", gelak Sofea perlahan. Dia turun dari tangga dan memegang kuat pisau yang dari tadi dipegangnya. "Lalalalala... mana lah sweet monday couple tadi menyorok eh? Aku pun tertanya sebenarnya, kalau seorang yang kau sayang mati depan mata kau, apa kau rasa eh? Aku sebenarnya nak juga rasa perasaan tu tapi iyalah kan.. aku mana ada orang aku suka.. hihihihihi", kata Sofea perlahan. Dia teruskan berjalan mencari mereka berdua. "Sarah.... Putra... mana kauorang ni? Meh lah sini datang dekat saya..", panggil Sofea lagi dengan suara yang agak menyeramkan juga.

Please God!! Help me!!, rintih hati Sarah yang sedang menyorok di bawah katil bilik bawah. Sarah yang mula panas sudah tkdsk keruan. Semasa Sarah sedang kuat bergerak di bawah katil, pintu di dalam bilik itu dibuka kuat. Hampir terjerit Sarah dibuatnya. Dia menekup mulutnya agak suara takutnya tidak didengar oleh Sofea.

"Aku tau kau dekat sini... marilah keluar main dengan aku.. SARAH!!", jerit Sofea. Sarah terus menekup mulutnya. Air mata berderas keluar kerana takut. Sofea terus melutut. "I know you here Sarah... just go out..", panggil Sofea. Sofea yang ternampak sedikit helaian rambut Sarah yang dia kenali. Sofea terus menarik rambut kuat Sarah membuatkan Sarah menjerit macam orang hilang anak sebab dia tahu, nyawannya sekarang di tangan Sofea. Sofea menariknya keluar dari bawah dan menghumban Sarah di atas katil. Sofea menahan kaki dan tangannya menggunakan badannya sendiri. "Hehehehe.. sayo.. nara... Sarah!", kata Sofea kuat. Dia terus menikam di bahagian jantung berkali-kali sehingga Sarah berhenti meronta hilang nafas

 Dia terus menikam di bahagian jantung berkali-kali sehingga Sarah berhenti meronta hilang nafas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sofea terus menolaknya ke lantai dengan pisau yang masih tercucuk di dadanya. Putra yang menyorok di dalam almari membuka pintu almari sedikit untuk melihat di luar dan terkejut melihat Sarah yang sudah terlantak di lantai. Sofea yang perasan pintu almari terbuka terus melihat tajam ke arah itu. Sofea tersenyum dan ketawa seperti orang hilang akal dan menutup telingannya...

A/n:HWAHHH!!! Sorry guys!!! Author tak sambung selama ni!! Author ni jahat lah!! Sorry tau... jangan risau! Author akan sambung semuannya. Banyak lagi ni😂
,,Ծ‸Ծ,,

𝐈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐊𝐮 𝐏𝐬𝐲𝐜𝐡𝐨[𝐎𝐆]Where stories live. Discover now