chapter 4

193 14 0
                                    

Sinb pergi ke bilik daehwi dan jisung.. kelihatan mereka sudah turun ke bawah.. dan bilik mereka jugak bersih serta kemas..

Sinb kebilik jihoon.. jihoon masih lagi tidur.. oleh kerana jihoon dan jinyoung berkongsi bilik.. jadi senang kerja sinb untuk membangunkan mereka untuk sarapan..

Sinb memdekatkan diri dgn katil jihoon dan jinyoung.. katil mereka bersebelahan...

Tiba2 ada orang menekup kepala sinb dgn selimut lalu memeluk sinb supaya x melarikan diri.. sinb mencuba untuk menjerit tapi suaranya x kedengaran disebbkan selimut itu sangat tebal..

Lalu ditolaknya badan sinb ke atas katil.. sinb membuka selimut itu dan melihat jihoon dan jinyoung sedang mengetawakan sinb..

Sinb bangun dri katil lalu menumbuk perut jinyoung dan menampar muka jihoon...

Jihoon dan jinyoung yg tadinya ketawa terus diam dan membeku..

"Minhyuk oppa.. suruh turun makan!!" Sinb marah.. lalu ditinggalnya si jihoon dan si jinyoung..

Sinb terus turun ke bawah.. dia terlanggar dgn ong yg baru saja keluar bilik.. sinb hampir jatuh tapi di sambut oleh ong.. mereka bertatapan.. sinb baru tersedar yg dia berada dlm pelukkan ong lalu sinb terus menampar muka ong perlahan.. ong dgn muka x faham apa yg berlaku.. terus memandang sinb yg terus ke arah dapur..

Sampai didapur.. sinb mengambil begnya lalu melangkah pergi.. tapi langkahnya terhenti disebabkan  ong menarik tangannya..

"Nk pergi mna eunbi??" Ong..

"Sinb!" Sinb membetulkn namanya..

"Ye.. nk pergi mna sinb??" Ong..

"Aku nk balik.!!. aku nk berhenti jdi manager!!" Sinb..

"Hah!! Tapi kenapa??" Kang daniel dgn jisung

"Aku x nk jadi manager budak2.." sinb..

"Siapa budak2 tu??" Minhyun

"Jihoon dgn jinyoung" sinb

"Alah.. kau jgn la terasa dgn kata2 mereka.. mereka mmg mcm tu.." woojin smbil menyuapkn makanan dimulutnya.. padahal mereka semua belum dibenarkan makan..

"Kau ingat mereka mengata aku.. kalau mengata x pa.. tapi nie tidak" sinb..

"Habis tu??" Minhyun minta kepastian..

"Me..re..ka.." belum sinb ckp.. jinyoung dan jihoon ckp dulu..

"Kitaorang melawak jer dgn dia nie." Jinyoung sambil meletakkan lengannya dibahu sinb..

"Ehh.. dia ambik serius pulak.. bukannya kitaorang buat apa2 pun.. cuma tangkap kau jer.." jihoon smbil mencuit dagu sinb..

"Melawak korang kata.. kalau aku..." belum sempat sinb ckp jinyoung ckp..

"Tapi hyung dia tumbuk perut jinyoung.." jinyoung mengadu..

"Ha.. betul.. dia tampar muka hensem jihoon.." jihoon menambah..

"Kalau korang x usik aku.. aku pun x tumbuk korang la.." sinb menolak tangan jinyoung yg dri tadi ada dibahunya..

"Mereka buat apa??" Minhyun

"Mereka tutup muka aku dgn selimut lepas tu peluk aku.. lepas tu mereka tolak aku ke atas katil mereka.." sinb

"Hbis tu yg kau tumbuk kitaorang kau x bagi tau pun" jinyoung kembali meletakkan tangannya ke atas bahu sinb..

"Ye.. lepas tu aku geram dan baran.. aku pun apa lagi tumbuk la mereka dua budak2 nie" sinb menolak kembali tangan jinyoung yg sedang mencubit pipinya..

manager of wanna one Where stories live. Discover now