Tiba2 datang pula saturang Amoi..
"Hi hansom..wanna someone friend?..im Bella (si gedek)" Bella
Sa tigu tu amoi..memang seksi..seksa atas bawah. Sabar saja ler. Wahai mata..little junior? ..sporting juga inda juga dia nakal2 sana sarang. Good little junior 😂😂.
Sa layan gitu2 saja tu amoi bernama Bella. Lama2 tu tangan pandai pula naik pigi bahu sa..pigi sangkut2 sana bahu sa..macam saja bahu sa itu higher. Lama2..pandai pula dia tiup2 tu leher sa..yaii sumarat terus sa. Datang s******* sudah ni perempuan makin lama makin pigi bawa tu tangan. Naik serimbutu sa lama2. Sa tigu tu perempuan senyum2 macam apa saja. Ingat sa kegatalan kah macam kamurang..?
Lama2 inda suda sa tahan rimas (nah kamuramg jangan fikir yang bukan2..si OCE rimas sebenarnya bukan yg mau gitu2..👿) . Little junior? macam mau bangun sudah 😂😂..silap2 mengamuk tu sana dalam rumah dia..
"Hummm..may I..I want you.." Bella
Astaga nagaaa 😱😱..sa terus bediri. Sa tigu dorang Peter tiada suda dorang duduk sna tempat dorang duduk tadi. Punya sa geram pandai2 bawa pigi sini..hilang entah pigi mana inda bagi tau..
"Sorry, sa mau pigi toilet kejap." sabilang
"Ok, im waiting.." Bella
Sa jalan kasi tinggal tu perempuan sempat lagi dia tapap pantat sa. Silanutt betul!! Dasar perempuan kain rumbingan suka2 pigi pigang pantat urang..😤. Inda teruna suda pantat sa..kana ramas oleh si rumbingannnn..😭😭
Sa tigu tu perempuan..senyum kagatalan sana. Pura2 lagi kasi tayang2 tu boobs dia yang mau tekeluar dari kulit. Yaii..sa terus keluar dari pub. Peduli lah kau sana perempuan..nanti ko Peter..😤😤.
Sejak dari situlah si Bella aka rumbingan aka gedek selalu pigi kejar2 sa..sampai pigi offic bah..entah macam mana dia tau offic sa.
End flash
Sa duduk menyendar di bangku sa sambil tukod dagu. Perlukah mau layan perangai si Peter yang inda pandai taubat.. Enjoy saja memanjang... Biarkan saja dia tu bukan sa inda tahu sitail dia tu pandai menghilang dari radar kalau sudah jumpa amoi. Amoi? Ya spesis rumbingan mangkali.
Sa start kerja sa balik... Tengahari sa lunch dengan Mr Nelson Lee. Dia ni keje bahagian akaun. Kami makan sana resturan dekat offic. Dia pun malas pigi makan jauh2. Sama sahaja makan juga namanya. Hehe..betullah yang penting perut kena isi bah. So, petang tu sa kena pigi site. Ni kali sa saturang. Si joel inda dapat ikut sebab hantar nenek dia pigi hospital. Jam4.30 sa balik offic sa buat checking sikit mengenai perkembangan di site.
Petang ni sa lewat cikit balik. Sa singga lagi sana kedai saloon anty Flora. Dia ni adik daddy sa. Laki dia orang indon anak dua orang. Dorang ni selalu pigi melancong. Sebut saja Paris..Jepun..Thailand.. Korea..semua dia tau. Inda tau lah kalau tempat2 di Sabah. Ini laini sa mau intetview. Pura2 kenen pigi minta putung rambut.😂😂.
" Mana dorang Lisa sama Elboy anty..tiada sa nampak" sabilang ( mau buka cerita laini 😂😂)
"Biasa laitu ikut bapa pigi memancing" Anty Fiona
"Aiks, dorang pun minat memancing? Di mana lah dorang memancing tu" sabilang
"Tigu daddy dorang tangan pancing,kepala pancing..kaki pancing,segala2 pancing. Nah,apa lagi anakpun ikut hobi daddy dorang. Selalu tu dorang sana Tanjung Aru Entah ada ikan kaitu sana..ikan balukang mangkali ada" Anty Fiona
"Ikan juga namanya tu. Kasi salau2 dia baru guring karing 😂." sabilang
"Yakk! Chip wan ko suruh masak pun inda dia mau. Bah, jadi apa sitail ko mau niari tau ko mau cuci k.." Anty Fiona
"Putung macam biasa..dapan biar gitu saja." sabilang
"Okey" Anty Fiona
Si anty bil tu alat2 gunting dia. Sa pula duduk sana bangku tempat putung rambut pelanggan. Ada juga beberapa urang putung rambut sana.
"Oh yah anty, ada sa mau tanya bah ni..ada anty tau kah tempat2 penginapan yang best2 sini Sabah. Kalau kundasang saja busan sudah sa pigi sebab balik2 pigi sana." sabilang
"Kenapa ko mau pigi melancung k.. sama sapa? Mumy..daddy.. or laling ko?.. Banyak bah.. Paradise Valley.. Mountain Lodge.. Cinta Valley.. Sulap Tokou..Kayangan Desa ..ada bah broser anty tu..kejap aa sa pigi ambil dulu.." Anty Fiona
Inda lama Anty Flora datang balik bawa satu fail. Hairan juga sa fail?
"Nah, ko tigu2 sini semua yang sa sebut tadi ada sana n many more lagi. Ko pilih saja mana ko mau pigi. Macam semua tu tempat cantik2 oo..terpulang ko mau pigi mana. Anty pun belum lagi tepigi semua tu buz saja" Anty Fiona
Sa buka tu fail satu2 helai sa tiguk. Mm betul lah semua tempat cantik2 belaka..inda sa hairan broser saja satu fail.. kaki melancong punya pasal siap simpan dalam fail lagi bah tapi kan bagus pula buli rujuk bila perlu.
Kebanyakan tu tempat2 yang sa tigu.. punya kelebihan..ada kekurangan. Ada tempat tu tiada networking..adui susah ni kalau ada apa2.. Ada lagi bentuk rumah ikut sitail luar negara..takpe cari lagi bah..tabal lagi ni broser si anty ni😂..tik..tak..tik..tak..tik..tak.. Jumpa satu yang buat hati sa tertarik 'SulapTokou'. Apa yang menarik sini sa pun inda pasti tapi itu hati sa macam kena tiup2 pula mau pigi sana..baaha apa kaini jodoh?
'Sulap Tokou' baru ni nama saja buli sa imagine tempat yg sejuk.. hutan menghijau.. pemandangan indah2..tenang.. Mm inda sa sabar2 mau pigi sana oo..😍. Bah, apa lagi kalau hati gagar2 sudah mau pigi sana.. cuba sajalah. Kalau indah best banyak lagi bah broser si anty ni..😁. Terus sa snap tu broser bah untuk rujukan. Nanti malam sa check sana website ni tempat..kan senang.
"Nah siap!" Anty Fiona
Takazut sa tiba2 si anty bersuara ni 😂. Sa jeling kiri..kanan rambut sa sana depan cermin..cermin ajaib kama ni.. yang tara kumis pun nampak ada saja..rambut pacak2 tiba2 nampak macam rambut si ampal. Ops! tu cermin tu aa bukan sa..angkol ampal..jangan marah sa aa..
Puas hati sudah ni..kalau barut pun macam sa rasa ok saja.. entah kinapa ni hati sa happy tiba2 bila sa mau pigi becuti sana Sulap Tokou. Ada ape2 kah sana tu aa..
Nah, apa lagi sa terus balik pigi rumah parents. Sempat lagi sa pigi printout tu broser tadi. Besiul2 kenen sa Happy kan..takan mau nangis2 pula😂. Sampai sana ngam2 dorang mau makan.
"Waah..anak mumy..daddy balik sini lah..jom makan. Nah, duduk sini. Kak Mona tolong bil pinggan satu lagi. " Mumy
Kejap saja Anty Mona balik bawa pinggan siap dia kaut nasi lagi. Kami makan (nasib ada lauk lebih.. Kalau inda adalah makan dengan teloor saja..macam inda biasa kann).
Siap kami makan..kami d living room.. Anty Mona yang kemas meja and cuci2 di dapur.
"Senyuummm..saja mumy nampak anak mumy ni.. Dari kedatangan.. kemakanan sampai kedudukan.. ada gud news kaini.." Mumy
"Hahaha..sa mau CUTI!!.." sabilang
Yakin noh kunu sa cakap sama parents.. direct to the point 😂.. Parents. pun muka takazut!.. demam kaini anak.??
"owh..jadi ini laini anak mumy senyum2 ni..adiii.. ingatkan ada anu.. apaitu yang anu..itu labah..kan dy " Mumy
Nah, inda sudah mumy cakap tarang2 pasal calon2 ni dapan sa.. nanti adalah lagi kuyak ketiak.. benang talapas.. bucur pukit 😂😂..
"Apa bah tu anu2 ko ni my..anu sapa pula yang my sebut2 tu.." Daddy
"Hemm..
YOU ARE READING
❤ CINTA KANTALAN ❤
Romance... Cinta antara NC dengan OCE? Macam cinta antara dua benua..perbezaan dua taraf hidup yg sangat jauh.. Perkenalan?..mereka di ibaratkan seperti kucing dengan anjing? Ya, begitu lah mereka.. Adakah cinta mereka seindah nama mereka atau sebaliknya s...