LESSIE AKA NC POV
"Oii pelan2 lah Budutt!!.." Pari
Tigiran betul ginawo sa.. Sa tarik saja dia jalan. Sa tau dakod dia sakit.. Kesian juga sa nampak... Tak kan tendangan sa tadi kuat sampai ni kaki pari begini..😬
Adalah 10 minit kami bejalan ni... Dorang Jerry sama si abang sampai. Huhh!!.. Sa pass sama si Jerry papah si Pari. Sa jalan duluan kasi tinggal dorang di belakang. Biarlah..
Sampai sana Office Sulap Tokou.. Sa kira terus balik umah tapi si abang belum sampai. Sa pigi sana cafe sa tau maybe Pari inda dapat jalan nanti... Sa pigi tapau makanan tuk dia and hantar sana penginapan dia inda juga sa lupa kasi dia tu ubat bikin urut tu kaki dia.
Ok dia sudah sampai and maybe dia sedang mandi. Sa letak saja tu tapau sama tu ubat sana depan pintu. Sa jalan pigi sana office si abang tunggu sa sudah mau balik umah.. Sempat lagi sa pigi tapau tuk tengahari.
Sa sms saja si Pari bil tu tapau sama tu ubat sana dapan pintu dia. Mana tau dia terus pingsan pula..
************************************~kepada seseorang yang bernama Ikan Pari.
Siou sebab sa buat jahat sama ko. Siou sa tandang lagi kaki ko tadi mungkin sakit tu kan..
Tq tuk semua.. Apa2 saja lah walaupun sa baru jumpa kamu sekejap saja. Sa inda kenal sorry banyak2..
Lepas ni sa inda akan kacau.. Apa lagi muncul dapan ko.. Ya, itu yang kamu mau kan Pari.. Sa inda mungkir janji.. Gurilla bah ni.. Sedar diri juga ni biar inda se cute.. Inda secantik.. Inda seseksi macam tu lolipop balang2 sana supermarket..
Sa risau kaki ni.. Pigi malakat situ buntut ko yang seksi pula.. Inda bah sa bagi pengajaran tu kaki otomotik saja menendang. Silap2 tu mulut ko pun kali telipat macam ketupat sebab sa jahit pakai jarum guni sama tu idung ko pun terbingkuk kali yaii.. Bah, Badut bah ni.. Badut liar.. Bukan Badut jinak macam di KK.
Sa sedar diri juga ni yang ko ni Pari dari laut sedangkan Badut ni aka princess Gurilla dari darat mana serasi kan..
Sejahat jahat sa ni ada juga belas kasihan bah. Inda juga sa kejam betul cuma sa minta maaf sebab terbuat jahat sama ko Pari sebelum ini dan yang taaadi saana... Hmmm lupakan saja..🙊
Ada sa beli tapau and ubat tuk tu kaki ko. So, makan la tu.. Inda juga sa simpan racun mahupun pugai tapi kalau ko terpugai.. Jangan salahkan sa tapi salahkan tu tapau sebab terlalu sedap sampai ko terpugai ..
Tu ubat gusuk.. Jangan ko silap minum. Itu bukan cola junior mahupun 100 plus junior. Tapi kalau ko minum juga sa tiada jamin sebab sa bukan duktur mahupun nurse yang ada sijil, ada diploma mahupun ada PHD.. Tiada kedai sa jual ubat mahupun gerai ubat ni jadi susah juga ko kalau mau saman sa...
So, hati2 baca tu kulit botol.. Tau2 sajalah tulisan cakar kuku si Swaniger memang tajam tapi kurang ink sudah.... Inda dia pernah pegang pen tu.. Tiada pernah daftar pigi sekulah.
Apa pun jangan lupa simpan ubat tu lutut ko.. Harap2 cepat sembuh.
Badut de cute~
******************
Sa kasi tulis saja apa yang ada dalam fikiran sa. Biarlah faham juga dia tu.. Mustahil juga inda dia paham biarpun Pari.. Hmmm.. Terasa juga ati sa ni.. Sa tau sapa sa.. Urang kampung.. Dia? Entah.. Mungkin anak urang yang ada2.. Tigu dari cara dia becakap sama diri dia.. Mungkin dia urang bandar. Urang Bandar ni yang sa tau dari cerita c Adel.. Buli2 juga.. Dorang Betse pun ada cakap yang kehidupan di KK kalau gaji sikit.. Saja susah mau hidup. Semuanya mau duit.. Kakak dia kan keje KK itu lah dia tau.. Makan, Bil air, Bil karan, Kereta, Sewa rumah.. And banyak lagi.. Semua pakai duit. Lot parking pun bebayar juga.. Tandas lagi semua pakai duit... Huuu.. Kalau dibagi pilihan.. Mau lagi sa di kampung.. Semua piri.. Ada saja lah yang inda piri tapi dikira hidup di kampung lebih baik lah.. Hmm macam mana lah kehidupan sa nanti bila pigi bandar..
YOU ARE READING
❤ CINTA KANTALAN ❤
Romance... Cinta antara NC dengan OCE? Macam cinta antara dua benua..perbezaan dua taraf hidup yg sangat jauh.. Perkenalan?..mereka di ibaratkan seperti kucing dengan anjing? Ya, begitu lah mereka.. Adakah cinta mereka seindah nama mereka atau sebaliknya s...