HAA'RA ALEXANDERRA JUSTIN POV
"Kakakkkk.....!!!! Kenapa inda kasi bangun sa tadi!!!.. Aduuuh nakalambat sudah sa ni..!!" sabilang
Ini laini gara2 layan muve korea semalam..koteh!!.. Nah, berabis sa marah2 ni.. Sudah tu kakak sa Lucy pun kohompit sa kasi marah.. Tau2 salah sa sendiri.
Sekejap saja kama sa mandi.. Pedulilah nanti sa mandi porpium lemon sa he he he.. Siap sa berpakaian mau jam8 sudah. Aduuuu.. Sa kirim salaam saja sama tu mee guring inda sempat sudah ni.. Nasib tu dokumen semua sudah sa kasi sedia awal.
Kakak sa hantar ni.. Dia bil cuti half day gara2 sa saja.. Kesian kan.. Tu twin boy Dunclen Jr (ipin) dan Duncley Jr (upin) 3 tahun pun kut sama tiada jaga kan. Taim sampai d depan kolej.. Ya ampun ni budak Upin Ipin pigi sukai2 tu bag baboh sa simpan di belakangkan.. Apa lagi betaburan isi bag sa ni.. Terpaksa sa kalam kabut kasi masuk balik dalam bag. Entah ada tertinggal kah.. Nanti lah sa cari balik arau noh kopea tih..
Sa masuk saja dalam kawasan tu kampus sa nampak ramai urang bekumpul sana depan ni bangunan kompom sana laini tempat mendaftar. Sa cepat2 pigi di meja tanya macam mana.. Sa kana bagi satu borang mau isi.
Ok sa cari tempat duduk sambil saluk bag cari pen.. Atokoi..pen pun tiada.. Jangan2 tercicir time tu budak Upin Ipin kacau tadi di kereta. Macam mana laini sa tingu kiri.. Kanan.. Depan.. Belakang semua urang sibuk hal masing2.. Segan lah pula mau minta pinjam pen sebab muka2 macam asing lagi sa nampak.
Sa pigi cari tepat duduk di belakang sikit.. Ngam2 ada bangku kusung sa duduk. Sa berabis marah2 ni sama Upin Ipin.. Gara2 dorang ni.. Sa susah hati pula.. Taim sa sibuk2 sukai bag..
"Hem.. Nah sa bagi pinjam pen.." girl
Takazut sa ni.. Apa inda tiba2 kana tegur girl sa senyum saja kunu mau cover gelebah.. Sa bil tu pen sa mula isi tu borang sa.. Tapi sa masih juga inda puas ati sama ni budak dua ekur.
"Tq mandak.. Sa pinjam dulu lah ni kio.. Tercicir gia pen sa oleh si Upin Ipin tadi..." sabilang
Senyum saja ni girl.. Tapi lepas tu dia pun sibuk isi tu borang dia.. Inda lama bediri ni girl.. Sa panggil dia sebab.. Macam sa belum lengkap ni. Belum sa potostat tu dokumen yg diperlukan.
"Mandak!!!.. Ko sudah lengkap ??.." sabilang
"Sudah tinggal tunggu proses lagi. Kamu?.." girl
Sa garu kepla sa yg tiada kutu ni.. Rambut putih mangkali. Owh.. Tua sudah pula sa ni..🙊.
"Mmm.. Borang dah lengkap tapi tu dokumen bah belum sa photostat.. Macamana ni aa.. Kedai photostat pun pun sa inda tau ni.." sabilang
Minta kasihan bah sa.. Harap2 dia inda jadi hantar dulu tu borang dia.. And yes dia inda hantar. Dia buat panggilan sama seseorang and pastu dia bawa sa pigi cari kadai potostat.. Kami kut ni kereta.. Dui bf dia kaini.. Segan pula.. Hansom kama ni lelaki..
Siap potostat kami terus balik lagi pigi sana pendaftaran.. Nasib siap juga urusan kami. Aduiiii... Punya lah kapar ni perut. Tadi tiada pula sa rasa kelaparan sekarang baru kunu ni perut minta puji macam paham2 saja ni tenggahari sudah gia.
"Mandak.. Tq kio tu pen kamu.. Sama kasi kawan pigi pekan tadi.. O ya sa Haa'ra Alexanderra Justin. Panggil sa A'ra saja.. Kamu?" sabilang
"Oh haii.. Sa Lessie Presly.. Panggil sa NC saja pun buli.' girl
Ok cute ni nama macam urangnya pun cute...😁..( jangan cop sa lesbian kama sa originol ni ) Kami besalaman laini... Nah, ada kawan sudah ni.. Oh ya sa cuba2 kene tanya tu hansomboi tadi..
"Hemm yang ituu... Sapa tu bf kamukah?" sabilang
Sa tunjuk tu lelaki ngam dia pakai sipik hitam duduk2 sana pondok.
YOU ARE READING
❤ CINTA KANTALAN ❤
Любовные романы... Cinta antara NC dengan OCE? Macam cinta antara dua benua..perbezaan dua taraf hidup yg sangat jauh.. Perkenalan?..mereka di ibaratkan seperti kucing dengan anjing? Ya, begitu lah mereka.. Adakah cinta mereka seindah nama mereka atau sebaliknya s...