Part 32

62 7 0
                                    

OLANDO CASTILLANO EVANS

Jam4 sa balik.. Biasalah bos kan. Iisey inda bah sa kira mau bawa tu budak pigi makan luar tapi  belum lagi sa gitau dia.. Jehehe mau buat kejutan kunu.. Taim sa turun pigi parking.. Tibaa2..

"Dearr.." suara

Sa pusing tingu dari arah tu suara..😱!!!.. SUZZAINE ANN!!.. Dengan rasa masih takazut tiba2 sa kana peluk ni.. Speechless terus sa.. Macam dalam muvi..

"Muuahh.. Im back !!.." Suzzaine

"Suzzaine??.." sabilang

"Ya, im.. Im home.. U still like before.. Tambah hansom Ooo u.." Suzzaine

"Oh willcome back to Sabah.. How was you at Sweeden..?" sabilang

"Ok bah, see i still not forget bah bahasa Sabah.. Mean im back.." Suzzaine

Sa tingu Suzzaine atas bawah.. Omo!! Telan liur terus sa oo.. Oniba gonob.. Oruhai neh okite sinuku.. Baju? Ok ini yang urang bila kana kejutan budaya.. No komen.. Faham2 saja lah.. Tapi tambah cantik pula dia.. Uii cepat2 sa kasi lari tu mata  sa. Bantaten sudah.. Teii OCE bungkus tu mata  ko bagus2 sana poket seluar..

********************************

"Sapa ni perempuan!!.. Itukah dia bilang dia punya gf??.. Huuh.. Inda apa sa inda buli mengalah.. Kalau  buli fight.. I will fight too.. Tunggu saja.." Bella

Kebetulan Bella pun mau jumpa sama si OCE.. Mau berusaha dapat tu hati dia. Mana dia putus asa biar si OCE balik2 cakap yang dia tiada perasaan sama dia. Bagi dia.. Dia belum lagi nampak ginawo dia yang sebenarnya..

*******************************

"Hmm ok nice to meet u again but i have to go.." sabilang

Bagus sa lari takut terimbas balik tu ginawo time three years ago..

"No..no.no.. Can you kasi kawan i minum sana cafe. Just cerita2 bah.. Long time kan tiada jumpa ..please.." Suzzaine

Iii nah.. Ini yang bikin jam utak sa ni.. Bukan bilang menyundal sama my lob ( iisey.. Ingat juga dia sama sweet sister aka my lob Badut..) Mau inda mau  sa kasi kawan juga dia pigi sana cafe bawa opis. Just for sekejap saja.. Tapi nah dari sekejap  buli sampai jam9. Atokoi inda sedar oo tu masa berlalu..

Sampai rumah.. Sa terus mandi.. Inda jadi sa pigi tempat Badut.. Lewat sudah kan.. Inda apa sa pura2 kunu silap send sms sama dia. Hehehe.. Rindu pula dengan jelingan dia 😜..

📨..Malam mumy.. Inda sa dapat balik sana bisuk lusa baru sa bawa tu barang.. Send

Ok delivered.. Dobol tick.. And..and lama juga dia baca  ni.. Tidur sudah kali. Sa tigu Jam mau jam11 sudah gia. Kompom tidur sudah ni budak. Bagus negi tidur.. Sa tigu tu wallpaper phon sa terapi ni mau tidur.. 5 minit..👀..10 minit 👀..15 minit pun masi 👀..Aiks, kenapa sudah ni mata inda pandai tidur nikali.. Sa kasi ampai tu phon sa d dada.. Sa tutup mata..

Ting!!..

Cepat2 sa bil phon.. Jehe my lob..

📩..Masi lagi ko di pukuk mangga?.. Sampai silap send mesej..

😂😂😂..🙊 Kinapa dihh sa happy kalau  dia balas ni.. Biarpun dia balas cara begini.. Sa suka pula inda terlalu formal kah madii...

📨Opps!!..bSorry silap send.. Sa ingat sama si mumy tadi.. Owh, bukan di pukuk mangga ni sa.. Sa sini pukuk kalapa tinggi sikit nikali.. Baru clear nampak kamu sana.. Send

📩Atukkk!!.. Sa ligod ko pakai selipar ada karam.. Malam2 gini apa ko buat atas kelapa oo.. Jadi ko puok cari tikus..

📨Apa tu puok?.. Send

❤ CINTA KANTALAN ❤Where stories live. Discover now