aluksi:

10.7K 213 37
                                    

Luna:

Luna tunnetaan lukion mustana lampaana. Hän on viaton introvertti, joka viettää aikansa mieluummin yksin kuin suuressa ihmisjoukossa. Luna on kirjan alussa 17-vuotias ja käy lukion toista vuotta. Hänen perheeseensä kuuluu Isä, Äiti, veli Ron sekä sisko Rosa. Hänen veljensä ei asu enään kotona muun perheen kanssa.

________________________________

Alex:

Alex tunnetaan koulun tyypillisenä pahana poikana. Kaikkien kaveri sekä joka naisen ihastus. Vain Alexin läheisimmät kaverit tietävät hänen todellisen persoonansa. Alex tunnetaan myös Lunan pahimpana kiusaajana ja tätä hän on ollut jo kolmosluokasta lähtien. Alex on iältään 18-vuotias pojan alku ja on myös lukion toisella. Alexin perheestä ei oikein tiedätä mitään mutta hän asuu kimppakämpässä kavereidensa kanssa.
________________________________

Maria:

Maria tunnetaan Lunan toisena puoliskona. Lunan tapaan Maria on myös hyvin sisäänpäin kääntynyt persoona, joka ei oikein sosiaalisista kontakteista välitä. Mutta se mikä Marialta puutuu sosiaalisista taidoista se korvaantuu Marian koulumenestyksellä, joka on kympin suoraa täynnä. Maria on kirjan alussa 17-vuotias ja lukion toisella luokalla.
________________________________

Ron:

Ron on luonteeltaan hyvin paljon vasta kohta Lunasta. Hän nauttii sosiaalisista tilanteista tunnetaan muutenkin mukavana pojan alkuna. Ronilla ja Lunalla on valitettavasti katkenneet välit Ronin muutettua asumaan yksin. Kirjan alussa Ron on 21-vuotias.
________________________________

Rosa:

Rosa tunnetaan mukavimpana tyttönä ketä tulet ikinä tapaamaan. Hän on perheen enkeli. Aina auttamassa kun apua tarvitaan. Rosa on myös hyvä koulussa. Kirjan alussa Rosa on 15-vuotias ja käy peruskoulun viimeistä oppivuotta.
________________________________

Ian, Jack, Fred ja Mio

Alexin parhaat kaverit tunnetaan hauskoina luokan pelleinä. Viettävät suurimman osan ajasta keskenään. Ovat myös Alexin kämpiksiä. Iältään kaikki ovat 18-vuotiaita ja lukion kakkosella.
________________________________

Sebastian:

Sebastian nousee pinnalle kirjassa Marian poikaystävänä. Hän on todella mukava ja rento tyyppi. Valittavasti hänen maineensa ei olekkaan niin hyvä kuin luultaisiin. Sebastian on 19-vuotias ja käynyt koulunsa loppuun.
_____________________________

please, dont hurt meWhere stories live. Discover now