Kun olin saanut kannettua Lunan yläkertaan tulin itse alas. Näin kuinka pojat istuivat kaikki pöydän ääressä odottamassa minua. Istuin hiljaa paikalleni.En ole ikinä nähnyt jätkiä näin vakavina. Totta puhuen, en ole kyllä itsekkään ollut ikinä näin tosissaan mistään.
"Okei" aloitin.
"Jos me halutaan, että se mitä tapahtu ei toistu enään ikinä nii meiän pitää muuttaa meiän tapoja"
"Joten"
"Jokainen kirjottaa paperille ylös mitä on tehnyt väärin ja ne asiat mitä paperilla lukee nii pitää muuttaa"
***
Kun olimme saaneet asiat ylös päätimme kaikki marssia nukkumaan.
Seisoin nojaten oven karmiini katsoen rauhallisesti sängyssäni nukkuvaa Lunaa.
Pian kuulen kuitenkin vihellyksen vierestäni. Jack seisoo portaiden yläpäässä nojaten kaiteeseen. Tein Jackin kanssa yhteisen tervehdyksemme.
"Bro miks et mee nukkuu kello on jotai 3" Jack sanoo ja tökkäisee kylkeäni.
"Pässi se on vasta puol 1 mut pelkään et jos meen nukkuun Lunan viereen nii sit saa kauheen kohtauksen ja sit on koko naapurusto hereillä"
"Mut sit taas jos meen sohvalle se saattaa karata mun huomaamatta"
"Bro se ei oo mikään 5-vuotias se on melki aikuinen se osaa huolehtia itsestää" Jack naurahtaa.
"Hei jos se osais huolehtia itsestään niin me ei oltais täs täl hetkel" Korotak hieman ääntäni, mutta hiljenän itseni heti.
"Bro just saying annetaan sille toinen mahdollisuus ja yritetää korvaa kaikki mitä pystytää" Jack sanoo ja taputtaa vielä selkääni. Sitten poika lähtee ilmeisesti nukkumaan.
"Jack muute mitä sää teet sit tähä aikaa hereillä" naurahdin.
"Kävin kaupoilla"
"Sää ja sun kauppas, mitä ne tällä kertaa anto"
"Heroiinia 2g"
Suuni melkein loksahtaa auki, sillä heroiini tarkoittaa huumemaailmassa paljon rahaa.
"Mitä !!? Kuin ne anto ne sulle ilmatteeks" huutokuiskaan."Koska ne on idiootteja" Jack sanoo todella epäuskottavasti. Tiedän heti, että hän valehtelee.
"Ei vaa Jack oikeesti"
"Okei okei ne on varastettuja mutta ennen kun huudat mä en niitä varastanu vaan ne ja sen takia sain ne ilmatteeks!"
"Mitä helvettiä Jack?! Jos sen oikee omistaja saa sun olinpaikan selville me hyväs lykyssä kuollaan kaikki!!"
"Joo mä tajuan mutta myyn sen pussin nopee eteenpäi nii sit kukaan ei yhdistä sitä muhun"
"Mut nyt hyvää yötä" Jack sanoo ja katoaa huoneeseensa nopeasti ennen kuin ehdin aloittaa vastaväitettä.Kävelin omaan huoneeseeni, sillä olin päättäny nukkua Lunan vieressä sillä mitä väliä sillä on? Juuri kun olen ottanu paitani pois kuulen pienen kuiskaisun takaani.
"Ai että heroiinia"
Käännyn ja näen Lunan makaamassa silmät auki.
"Älä sä välitä siitä yritä nukkua" sanoin kuulostaen ihan hänen äidiltään.
Luna näytti siltä, että olisi sanomassa jotakin, mutta päätti jättää kumminkin asian siihen. Tyttö huokaa ja kääntyy kyljelleen nukkumaan.
Kömmin hänen viereensä ja aloitan itsekin nukkumaan.
***
(Luna)Herään jostain vieraasta paikasta. Ihmettelen asiaa hetken, mutta pian kaikki muistot palautuvatkin mieleeni. Painan pääni tiukemmin tyynyyn.
Nukkuukohan Alex vielä vieressäni?
Käännyn ja yllätyksekseni kohtaankin tyhjän paikan vieressäni sängyllä.
Makaan selälläni Alexin sängyssä puiden kaikkea tapahtunutta hartaasti mielessäni.
Pitäisköhän minun lähteä kotiin?
Nousen sängystä istumaan tajutakseni, että en oke pitänyt huolta persoonallisesta hygieniastani. Pitkän etsimisen jälkeen löydän tieni vessaan.
Huuhtelen kasvoni ja katson itseäni peilistä. Näytän ihan narkkarilta, no ehkä unissani käytin eilen ne jotkut heroiinit jota pojilla on.
Vessassa käymisen jälkeen palaan huoneeseen pakkaamaan nopeasti mukanani olleita tavaroita joita ei onneksi ole paljoa. Sitten aloitan toteuttamaan pako suunnitelmaa.
Koska etuovi oli ihan keittiön vieressä päätin mennä takaovesta, joka on keittiön ohi mennessä takana.
Kävelin portaat hiljaa alas ja jäin pienen väliseinän taakse, joka oli keittiöön vievän oviaukon vieressä. Olin juuri lähtemässä hipsimään ovelle kun kuulen äänen vierestäni.
"Alex sun muijas meinaa karata!"
Samalla hetkellä Alex ryntää käytävään.
"Mihin sä luulet meneväs?"
"Hmm.. öö varmaan sellaseen paikkaan joka alkaa "k"ja loppuu "oti""
"No ethän mene!" Alex huutaa ja pelästyy itsekin hieman hänen yhtäkkistä purkausta.
"No miksen?"
"No okei mutta Mio tulee sun mukaan!" Alex sanoo ja lähtee käytävästä. Hän tulee pian takaisin raahaten Mioa perässään.
"Äijä mitä helvettiä??!" Mio sanoo.
"No mennää sitte" sanoin kävellen eteiseen laittaen vanssini jalkaan ja astellen ulos talosta.
YOU ARE READING
please, dont hurt me
Romance"I may not be the first guy you love, but I intend to be the last." Luna on tavallinen tyttö. Käy koulua normaalista.. tai ainakin yrittää käydä sen kaiken paskan keskellä. Vanhempien ero, alkoholiongelmat ja kiusaaminen puskevat kumminkin tämän he...