Sä oot vihdoin tässä.
Siinä se taas tapahtui.
Minun ja Lunan huulet kohtasivat taas
Ja ainakun se tapahtuu tuntuu siltä kuin sisälläni syttyisi liekki.
Hyi vittu nyt Alex ryhdistäydy.
Onko minusta tulossa pehmo?
Toivottavasti ei.
Suudelma oli todella kiusallinen ja lyhyt.
"Mä meen hakee lisää juotavaa" Luna yhtäkkiä sanoo ja tönäisee itsensä irti minusta.Lähdin itse kävelemään olo-huoneessa, jossa minua oli jos vastassa kukas muukaan kuin Madison.
"omg babe mulla oli niin hirvee ikävä" tuo sanoo ja ryöntää tunkemaan kielensä kurkkuuni asti literally.
En kumminkaa vastaa suudelmaan, sillä miksi pitäisi?
En minä nyt ihan siinä pisteessä ole, että heti kun oon pussannut toista tyttöä etenisin toiseen.
Työnnän Madisonin irti minusta, sillä ajatus hänen kielestään suussani alkoi yhtäkkiä ällöttämään.
"Hei beibi mikä on?"
"Me ei voida jatkaa tätä" sanon tylysti ja käännyn ympäri.
"Eti joku parempi" mumisen vielä ja lähden kapuamaan yläkertaan.
***
Kävelen hetken päästä takaisin alakertaan. Nappaan heti eteisen pöydältä puoliksi juodun pullon ja kulautin sen alas kurkustani.
"missä VITUSSA sä oot ollu?!" Joku yhtäkkiä kysyy koskien olkapäätäni.
Käännyn ja näen turhautuneet kaksoset edessäni.
"Sattuuko herra tietämään sitä että me ollaan etitty sua kohta tunti iha muna hiessä!" Mio tokaisee vittuuntuneena.
"No mikäs on niin tärkeää" kysyn vittuilevasti, sillä en ole nyt ihan vitsituulella.
"sun muijjas lähti ulos joku tunti sitten!"
"niin...?" Kysyn ihmettelevänä, sillä en tiedä mikä tuossa oli etsimisen arvoista.
"Mitä niin? Mikä sua ny vaivaa ooks kolauttanut pääs?!" Ian sanoo ja kääntelee päätäni käsillään.
Pyöräytän silmiäni ja lähden keittiötä kohti.
"Ite käskit meitä ilmottaa jos sille sattuu jotain!"
Hetkinen
Peruutan takaisin poikien luo.
He puhuivatkin Lunasta eivät Madisonista!
Katson poikia ja silloin tajuan nyt on kiire.
Vedin kenkäni jalkaan ja lähdin hölkkäämään katua pitkin kohti siltaa koski olin aivan varma, että siellä hän olisi.
Pääsin sillalle todella nopeasti hyvän kuntoni ansiosta. Minulle oivaltui heti mitä oli tapahtumassa.
Rauhallisesti ja hiljaa kävelin sillan päästä keski vaiheella kaiteen päällä istuvan Lunan luokse, mutta hänen rauhallisuutensa loppui siihen kun nopeasti todella kovaa, voimaa käyttäen, kaappasin Lunan pois kaiteen päältä käsieni suojaan.
***
Pidän Lunaa hetken käsieni suojassa jonka jälkeen nousemme ylös maasta. Minun oli pakko selvittää tämä asia.
"Luna"
"Anna sun röökit tähän" sanon tiukasti.
"mitäh..?" Tuo toteaa ihmeissään.
"Sä tiiät tosta hajusta varmaa itekki joten anna sun röökit tähän" sanon todella vihaisesti ja hän kaivaa askinsa taskustaan.
"Mä en halua sun pilaavan terveyttäys ja itseäsi" Sanon ja heitän askin alas sillalta.
"Ha sanot sinä" Tuo toteaa ja pyöräyttää silmiään.
"Ja nyt mä teen niin miten olis pitänyt tehdä jo kauan sitten" .
Astun askeleen lähemmäksi.
Katson tuota silmiin.
Ne ovat täydelliset.
Katseeni siirtyy hänen huuliinsa .
Lähenen tyttöä sekunti sekuntilta.
Ja kun vihdoin suutelin häntä .
Jotenkin sisältäni tiesin, että hän on se oikea.
Sen olen tiennyt jo kauan.
YOU ARE READING
please, dont hurt me
Romance"I may not be the first guy you love, but I intend to be the last." Luna on tavallinen tyttö. Käy koulua normaalista.. tai ainakin yrittää käydä sen kaiken paskan keskellä. Vanhempien ero, alkoholiongelmat ja kiusaaminen puskevat kumminkin tämän he...