Herään aivan järkyttävään päänsärkyyn. Tuntuu siltä kun päältäni olisi ajanut juna.
Yritän nousta, mutta pääni valtaa sekunnissa viiltävä kipu, joka saa minut vingahtamaan.Painan pääni käsiini hieroen ohimoitani.
Pian tunnen toisen käden olkapäälläni.
Käsi liikkuu kättäni pitkin ylös alas silittäen sitä hellästi. Sisälläni tuntuu kihelmöintiä.
Kuulen karkean äänen takaani "onks kaikki ok"
Yritän vastata, mutta se kuulostaa enemmän säälittävältä vingahdukselta "joo tää päänsärky vaan tappaa mut"
Kuulen pienen naurahduksen takaani. Pian sänky heilahtaa, kun tuo lähtee kävelemään huoneestaan ulos.
Painan pääni takaisin tyynyyn. Ja jotenkin onnistuinkin nukahtamaan uudestaan.
***
Hätkähdän siihen kun tunnen pehmeät huulet poskellani. Ne lähenevät korvaani kohden "pystyks menee kouluu" henkilö kuiskaa lempeästi.
Hänen hengityksensä kutittaa ihollani, mutta pian kumminkin herään todellisuuteen.
Voi paska, mul on tänää koulua
Hyppään nopeasti ylös sängystä, joka ei ollut kannattavaa, sillä päänsärky palaa takaisin.
Käännyn katsomaan lipastoa kohden, jonka päälle on asetettu särkylääke vesilasin kera.
Otan lääkkeen ja kävelen Alexin vaatekaapille. Pengoin sitä etsien hyvää asua kun tunnen kädet lantioillani.
"Ota toi punainen huppari" Alex kuiskaa ja hautaa kasvonsa niskaani.
Kurotan kaappiin ja nappaan sieltä kyseisen hupparin. Hupparin kanssa laitan omat revityt farkkuni, jotka ovat olleet minulla jo monta vuotta.
Katson itseäni vielä kerran peilistä.
Pian kuulen kumminkin vihellyksen takaani. Näen Alexin seisomassa oviaukossa virne naamallaan.
"huh huh et mulla on sit kuuma tyttöystävä" tuo toteaa ja lähtee kävelemään minua kohti.
Tyttöystävä ?
"Tyttöystävä ?" Toistan virnistäen perässä.
Silloin tuo näyttää olevan tajunnut itsekin mitä oli sanonut ja punastuu korviaan myöten.
YOU ARE READING
please, dont hurt me
Romance"I may not be the first guy you love, but I intend to be the last." Luna on tavallinen tyttö. Käy koulua normaalista.. tai ainakin yrittää käydä sen kaiken paskan keskellä. Vanhempien ero, alkoholiongelmat ja kiusaaminen puskevat kumminkin tämän he...