Multimedya Rüya...
Uykumun en güzel anlarında her zaman bu anı bozan kardeş denilen bozuntu pislik beni tekmeleyeme başladı. Normalde tokat falan atardı. Çığır açtı heralde ama canım acıdı ya en sonunda
-Ne var lan kardeş bozuntusu seni Yuh ama artık tekme de nedir ya hayvan. Ne istiyorsun benim gibi güzel narin genç bir kızdan. Senin ebeni si... Ne gülüyosun mal ya!!
-Hahahah genç mi. Küçül de cebime gir Rüya. Hahaha kaç tı 30 oldun mu ya. 23 ten sonra sayamadim da yoksa 40 mı demeliydim.
-27 canım 27. Ne otuzu ya gencim ben daha.
-Evde kaldın evde hala laf yetiştir.
O anda onu yatağa çektim ve gıdıklamaya başladım. Çok pis gıdıklanıyo. O sırada annem girdi içeri
-Rüya bırak oğluşumu. Yarım saattir bağırıyorum zaten hadi sofraya.
-Valla annecim hiç yakıştıramadım. Oğluşuna terbiye öğretememissin. Ayrıca özür dileyerekten oğlunun bir gerizekali olduğunu söylemek istiyorum. Olmamış bu çocuk valla.
-Rüyacım kızım olmayan o değil sensin bitanem.
-Aşk olsun anne. Kırılıyorum ama bak...
-Terlik geliyo popoya haaa.
-Estağfurullah annecim olmayan o değil valla bak benim. Malım ben. Gerizekalıyım. Godum bozuk valla bak.
-Ha şunu bileydin, diyen Uğura bir tekme attım. Annem bana sinirli bakışları ardından
-Çocuk gibisin Rüya. Bidaha vurursan benim Oğluşuma sana gösteririm ben.
-Ay ben nerelere gidem
Nereden atam kendimi. Ahoyyy lililili" diye ağıt yakarken bu sefer ciddi bir terlik yedim. Annedeki güç Supermende yok ya valla. Bu nasıl bi vurustur Yarabbi. Ara beni yiğidim diyesim gelmişti. Allah im aklımdan geçene bak. Küsmüş numarası yaparak banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp sofraya indim. Menemeni görünce direk sofraya daldım. Evet bildiğiniz daldım. Hayvan gibi yerken annemin çatala vurmasiyla irkildim.
-Yavaş ye Rüya Yavaş. Kıtlıktan çıkmış gibisin kızım.
Aldırmadan yemeye devam ettim. Babam saate baktıktan sonra
-Hayatım hadi çıkalım artık yoksa geç kalicaz.
-Tamam çantamı alıp geliyorum. Bu arada Emeel!
-Buyrun Sevim hanım.
-Sofrayı Rüya toplayacak. Sakın yardım etme. Uğur da bugün evden dışarı çıkamaz. Sınava girecek çalışsın azıcık. Sende göz kulak ol yeter.
-Peki hanımım.
Annem çıkarken Ugura dönüp
-3 deyince..
Tamam anlamında kafasını sallayinca 3 diye bağırdım. Beraber koşarken Ayağımın sehpaya çarpmasıyla Uğur un üstüne düştüm. Durumu anlayan Tontişim Emel kapıyı kilitleyip anahtarı cebine koydu.
-Ya tontişim yapma bunu bize nolur.
-Olmaz benim mavişim hadi iki dakikalık iş.
Uğur oflayarak üst kata çıkarken bende kendime bir müzik açıp toplamaya koyuldum. Yaklaşık 1 saat sonunda işim bitmişti. Evet 1 saat benim için azdı. Kendime bile şaşırdım valla. Gerçi 10 elimde 10 marifet de neyse. Yukarı çıkıp Ugura baktığımda uyuyodu kereta. Bende baya yorulmuştum. Koskoca.masa toplattilar yahu. El insaf. Ağar lt yakarken kedi kendime uyuyakalmisim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizde Saklı
Teen FictionSelaamlaar ben Rüya Toprak. 17 yaşında güzel bi kızım. Allah var çirkinim diyemem. Ultra üşengeç bir insanım mesela hala çalışmıyorum. Azıcık birazcık egolu olabilirim ama birazcık. Annem babam ve kardeşim le İstanbul da yaşıyoruz. Annem ofis danışm...