Multimedya: Rüya
Bugün motuve balosu günüydü. Kızlarla bir araya toplandık. Ne giyeceğimizi seçmek için mağaza mağaza dolaniyoduk. Tabiki Gümüşçü Avm si hariç! En son bir.mağazaya girdiğimizde bizim için biçilmiş kaftan olan elbiselerimizi bulmuştuk. Adeta aşık olduk diyebilirim.
-Beren--Sümeyye-
-Rüya-
-Zeynep-
Artık büyük bi çileden kurtulmuştuk. Aldıktan sonra kuaföre geçtik. Saçlarımızı ve makyajimizi bitirdiğimizde baya güzel olmuştuk. Erkek olsam içimizden birine kesin yürürdüm dedim içimden. Bizi almayan utansın! Her neyse. Elbiselerimizi giydiğimizde tamam olmuştuk. Hemen Efe yi aradım.
-Biz hazırız! Hemen bizi almaya geliyosunuz. 10 dakikanız var baybay.
Diyerek telefonu suratına kapattım. Parayı ödedik hemen. Biraz bekledikten sonra gelmişlerdi. Hep beraber dışarı çıktık. Resmen bize dibi düşmüş armut gibi bakıyorlardı.
-Efe- Bizim kızların içinden victoria secretler çıkmış da haberimiz yokmuş.
-H- Allah ım beni yanına mı çağırıyorsun yoksa bizim kızların ışığımı bu!!
-Eren- Vuhuu daha ne isterim ben be! 😂
-R- Teşekkürler çocuklar ama burda böyle dikilirsek geç kalıcaz!
-H- O zaman buyrun önden Rüya hanım.
-R- Ay mersi Hakan bey. Çok kibarsiniz. Bunu neye borçluyuz?
-H- Her zamanki halim.
-R- Öyle olsun bakalım.
Balonun olacağı yere gelmiştik. Bizim okul. Zaten ne bekliyorduk ki saray falan mı? Hih canım pinti müdür. Hemen bir masaya geçtik ve iceceklerimizi söyledik. Güzel bir müzik çalıyordu. Meyve suyumu içerken
- Ee oturmaya mı geldik? Hadi dans edelim.
-S- Suan etmiycem. Alışmam lazım ortama.
Efe ayağı kalktı ve bana elini uzattı.
-Benimle dans eder misiniz güzel bayan.
-Yengemiz kızmasın.!😂
Hepimiz gülmeye başladık.
-Zorunuz ne olum benimle?
-Tamam tamam hadi edelim.
Efe ile dans etmeye başladık. Baya eğleniyorduk ki biri bana çarptı.
-Önüne baksana be!
-Arkana bak sende! Hem senin burda ne işin var?
Evet doğru tahmin. Berkeye çarpmışım. Efe bize şaşkın şaşkın bakarken
-Burası bizimde omulumuz Bay Sert. Senin ne işin var asıl?
-Benimde yeni okulum Bayan Sinirbozucu.
-Güzelmiş sevdim bunu ama Uzayliçe desen daha mutlu olurdum.
-Seni mutlu etmeye çalışmıyordum.
-Sadece bir öneriydi. Nasıl anlamak istersen.
-İzin verirsen geçicem.
-Tek yok burasi mı ilerden geç.
-Uzatma işte.
-Of aman al.
Dedi ve gitti. Bir masaya oturdu. Masaya baktığımda 3 4 erkek ve kızlar vardı. İlk başta normal gelmişlerdi ama sonradan tam bir sürtük çıkmasalardi. Neyse beni ilgilendirmez ama şunu da belirteyim kız çıplak gelseydi bari. Ne farkı var şuan giydiginin diye düşünmeden de edemedim. Neyse dansa devam ettik.
- O kimdi?
-Veliahtimiz.
-Gümüşçü mü? Oha. Berke mi?
-Evet Berke.
-Nasıl tanıştınız?
-Sorma. Neyse oturalım.
-Nasıl istersen leydim.
Masaya geçtik. Suanki müzikte Beren ile Hakan, Zeynep ile Eren dansa kalkmıştı. Biz Sümeyye ben ve Efe masada kaldık. Sonra Efe onların masaya bakıp
-Şu azıcık tontis siyah elbise giyen tatlı ve masum kız kim?
-S- Hemen cevaplıyorum. Adı Buse.
-E- Nerden biliyosun?
-S- Görmüştüm bi fotoğrafta. Oda Gümüşçü lerden. Hesabını bulup oyi bi stalk yaptım canolar. Kız Berke ile Burakın kuzeni.
-R-Burak kim?
-S- Berke ile Buse nin kuzeni.
-R- Kanka senin bu kadar zeki olduğun hiç aklıma gelmezdi. Teşekkür ederim beni aydınlattığın için.
-S- Of tamam be. Buse nin yanındaki.
Baktığımda o da iyi birine benziyordu. Ama sadece benziyordu sonuçta tanımıyordum. Az sonra Burak bizim masaya doğru geldi.
-Selam gençler.
-E-Selam.
Burak Berene elini uzatıp.
-Bu dansı bana lütfeder misin güzel bayan.
Beren şaşkınlıktan konuşamayınca
-Ee cevap vermiycek misin?
-Ha şey ee şaşırdım da neyse olur edelim.
-Teşekkür ederim.
Beraber dans bistine ilerlediler. Şanslarına romantik müzik çalmaya başladı ve bizimkilerde masaya doluştular.
-H- O çocuk kim?
-Efe- Berke Gümüşçü varya onun kuzeni Burak mış.
-H- Oha vay aq. Bizim kızda doğru yoldan ilerliyo aferin.
-R- O niye?
-H- Bilmem bence öyle.
Buse de bizim masaya geldi.
-Selam. Oturabilir miyim? Bizim masa artık her zamanki gibi yanlış yollara sapıyor ve bunu sevmiyorum da.
-Eren- Tabiki hemen. Yer açın kıza.
-Buse-Buse Benimle Sümeyye nin arasına oturdu.
-Ee tanışalım mı?
-R- Ben Rüya. Sende Buse Gümüşçü olmalısın.
-B- Evet ta kendisi.
-S- Ben Sümeyye. Bunlar da Zeynep,Eren,Hakan ve Efe. Beren de Burak la dans ediyor.
-B- Memnun oldum hepinizle. Hadi dans edelim?
-Efe- Olur. Bana uyar.
Ben Sümeyye ve Hakan kalkmadık. Eren Efe ve Buse dans pistine gittiler. Merakla masaya baktığımda Busenin dediği gibi erotik şeyler oluyordu masada. Garip. Bari burda yapmayın ya ayıp. Bara fln gidin yani. Otele belki belki evlerine. Burası edepli bir balo sonuçta. Saatler böyle ilerledi. Dans etmekten baya yorgun düşmüştük hepimiz. Buse bize bizde ona alışmıştık. Eğleniyorduk. Akşam son etkinlik olan çekilişe geldi sıra. Seçilen iki kişi son dansı edecekti. Ve kalanlar da kendi aralarında hediye çekilişi yapacaktı. Torbadan müdür iki isim seçti.
-Evet isimlerimiz. Rüya ve Berke. Eğlenin çocuklar diyerlerinizde bol sans!
Ah olamaz. Bu nasıl bi şans bu nasıl bi baht. Neden. Tüm evren neden bana aykırı işler yapıyordu. Neyse dans ettik usul usul. Hiç konuşmadık. Zaten ne konuscaktik. Iki üç tane fotoğraf çektiler bize bide o kadar.
-Dans için teşekkürler Uzayliçe.
-Sanki keyfimden ettim bay sert.
-Olsun. Ben yinede ettim.
-Tamam bende rica etttim o zaman.
-Okulda görüşürüz Rüya.
-Görüşürüz.
Ve balo bitmişti. Eve gidince bayo yapıp pizza lı pijamarimi giyip yattım. Baya yorgundum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizde Saklı
Novela JuvenilSelaamlaar ben Rüya Toprak. 17 yaşında güzel bi kızım. Allah var çirkinim diyemem. Ultra üşengeç bir insanım mesela hala çalışmıyorum. Azıcık birazcık egolu olabilirim ama birazcık. Annem babam ve kardeşim le İstanbul da yaşıyoruz. Annem ofis danışm...