Multimedya: Berke
Bugün bir cuma günü. Günlerden 0 aldığını öğrenme günü. Annenin terlikler seni kovalayacagi gün. Bugün babanın size dışarı çıkmaya yasaklayacagi o büyük gün! Akşam Uğur ağlayarak yanıma gelmişti. İlk kez onu ağlarken görüyordum. Aşk acısı.. demek seviyormuş beyimiz. O yüzden beraber yatmisiz salak şey her yerim tutuldu onun yüzünden. Ben kendimi deli gibi yatıyorum sanarken Uğur bey maşallah. Sabah kalktığımda ayağı başımın üstünde yastıkdaydi. Elini yataktan aşağı sarkitmis başı ayağının üstünde baleciler gibi uyuyordu. Hahaha abi bu nasıl bir uyuma tarzı? Bu anı ölümsüzleştirerek fotoğrafını çektim. İntikam niyetine de bu sefer ben onu tekmeledim. Uyanmıyordu. Aklıma o acı gün geldi ve ben buz gibi suyu kovaya doldurarak başından aşağı döktüm. Sıçrayarak uyanmıştı..
-Donduuum anaaaaagmm. Aggh. Kutuplarda mıyız ne bu soğuk. Anneeeegg dondum.. Hapşuuu. Ay ölüyorum. Ay bayılıcam sanırım. Dur şuraya cool bayılıyım.
Annem içeri koşarak geldi
-Noluyor burda. Amanın Rüya! Yok siz akıllanmayacaksınız! İlla diyorsunuz anne terlik diye.. seve seve canlarım..
Ve evet o 38 numara anne terliğini popoma yemeyeli uzun zaman olmuştu. Beni geç o soğuğun üstüne bir de terlik yiyen Uğur iyice delirmiş ti. Görende flakka içti sanır yakışıklı domuz! Fırsat bu fırsat diyerek kaçtım. Elime okul kıyafetlerini alarak banyoya girdim. Giyindim ama çıkmadım.
-Kimse var mı? Anne orda mısın ya da bayan terlik ? Uğur?
Ses gelmeyince kapıyı açtım ve çıktım çıkmamla yandan terliği yemek bir oldu. Evet annem gittikçe pembe dizi oyuncusu olacak inanıyorum yürü be kim tutar seni anam. Sonra çok müthiş bir şekilde odadan çıktı. Bende kıvrana kıvrana çantamı alıp mutfağa indim. Uğur banyodaydi. Hah gebersin. Yada gebermesin de işte. Yiyip çıktım. Annem bana ceza olarak menemen yapmamıştı bende karşılık az yiyip çıktım. Diğerlerine mesaj atıp okula tek gittim. Meseleleri halletmistik. Gerçeği de öğrenmiştim sorunumuz yoktu. Sadece bilmiyorum neyse.. Oww tamamen unuttuğum şey ise bugün tüm sınavların açıklanacağı o müthiş gündü. Sırama oturduğumda bizimkilerde gelmişti. Aynı anda hocada tabiki..
-Gunaydin. Oturun. Evet bugün nasılsınız? Ya da onu ben belirleyeyim ha? Yüksekleri sevindirip düşük alanları aglatayim nasıl? Evet fizikten başlıyorum.
-Gozde 57. Melis 84. Onur 40. Berke 92. Rüya 63. Beren 80....
Ve böylece tüm notları okudu. En yüksek notum 78 di ve bu bence tarihe geçmeliydi. Hem en yüksek notum olduğundan hem de ölüm günüm olduğundan..
-Evet notlar bunlar. Üzülerek söylüyorum ya da söylemiyorum sizi ilerde bir yerde göremiyorum ve bu benim için önemli değil çocuklar. Yüksek alanlar hariç tabiki. Ben sıkıldım bu notlardan ama sanırım siz sıkılmadınız. Yapabileceğim bir şey yok. Son 1 ay kaldı yarı tatile. Bol şans. Serbestsiniz, dedi ve çıktı dersten. Evet ilk azarimi okulda yedim evdede cenaze namazimi kilarlardi. Son sınavlar kalmıştı. Zilin çalmasıyla bizimkilerin bir sürü gibi içeri girmesi bir oldu.
-H- Lan 45 en yüksek notum lan. Hakkınızı helal edin.
-E- Benimde 54. Yok abi. Babam beni kesin şantiyeye verecek! Kovulursam da yanına alacak.
-S- Benim en düşüğüm 78. Tabi en zekiniz olarak kendimle gurur duyuyorum.
-Buse- Benimde bir derdim yok.
-R- Ben öldüm!
-G- Babam beni katırla kesecek.
-Tnhn- Sevgilim. Lütfen ben öldükten sonra hayatına devam et.
-Z- Bidaha öyle bir şey dersen kafanı ısırırım Tuna!
-Berke- Bende Rüya ile kaçmayı düşünüyorum. Ne dersin?
-R- Hemen! Derim.
-E- Beni de alın. Valla hiç sorun olmam size. Geceleri kulaklarımı da kapatırım.
-Berke- Kulaklarını kapatmana zaman vermeden seni si.. zil çaldı gidin artık.... ÇIKIŞ...
Okulda sürü gibi dolanıyorduk, sürü gibi girip çıkıyorduk. Dışardan bakınca komik duruyordu. Ama bizim umrumuzda mıydı? HAYIR! Mutlu muyuz? EVET! Bizimkilerle ayrılınca Berke beni bıraktı ve gitti. İçeri girmemisken daha kaçsam mı acaba? Velilere notlar mesaj olarak gidiyordu doğal olarak yalan da diyemiyorduk. Lanet olsun müdür! Lanet olsun okul! İsyaaggn çekecektimki annem kapıyı elinde terlik ile açtı
-Gir gir!!
Bugün bir tane terlik yetmişti Bidaha olmamalıydı. Ne mi yaptım! Tabana kuvvet diyerek koşarak kaçtım! Nereye gideceğimi bilmeden koşuyordum annemde elinde terliginin teki diğer terliği ayağında arkamdan koşuyordu. Sokakta öylece koşuyorduk. Bize bakanlar gülüyordu. İnsan yardım eder be insafsızlar!! Annem yorulunca pes etti ve durdu. Bende birine çarpmamla kalakaldım. Ay valla şansımı seviyordum ya Berke ye çarpmıştım.
-Berke sabah dediğini şey etmeye ne dersin.
Ve bir anda kendimi Berke nin kucağında Berke koşarken buldum. Ay baya zevkliydi de. Berke nin evine gelmiştik. Kapıdan içeri yeni gelinler gibi kucağında girmiştim. Tabi kapıdan girişte Berke nin annesi Tülay teyzeyi görmeyi beklemiyorduk. Ve bulunduğumuz pozisyon hiç te iyi değildi. Bunu atlatamamışken arkadan kapı açık olduğundan annemin girmesiydi. Ve merdivenlerde bir adet Büyük Berke. Babası Mehmet amca. Ve annemi korkarak takip eden annemin arkasında bir adet Uğur ve kapıda birikmiş zilyon tane meraklı insan!! İşte şimdi iyice SIÇTIK! Berke ye baktığımda o da bana SIÇTIK anlamında bakıyordu. Bende onaylarca kafamı salladım. Beni kucağından indirdi. Uğur gülerek arkaya dönüp
-Sorun yok dağılın! Sizi ilgilendirmez. Burda böyle durmaktansa gidin eve ekmek getirin meraklı teyzeler gibi..
Sonra kaslı bir abiyi görünce annemi içeri tıktı ve kapıyı arkadan kapattı. Sonuç uzun bir SESSİZLİK. HİÇ HAYRA ALEMET DEĞİL! Diye düşünürken herkesin sinirleri boşalmış olacakki kahkalara boğulduk. Evet DELİRMİŞTİK! Koşarak korkmuş bir ifadeyle tuvaletten çıkan bir adet de Merve! Berke nin kardeşi. Telefonu kulağına götürerek
-Alo! Sinir ve Ruhsal bozukluklar hastanesi mı? Tam 6 tane deliyi bildirmek istiyordum. Bir an önce gelin ve alın lütfen yoksa kendimi keserim. Hayır ben deli değilim. Yok kesmiycem ya ben değil ya. Kapat bacım kapat! Kesicem dedi o 6 kişi sen misin dedi bana ya?
Bir anda o da gülmeye başladı
-Berke- Seninde deli olmadığına emin miyiz?
-Tly- Ay tamam. Hadi buyrun içeri geçin.
-Sevda- Valla delirttiniz sonunda.
Hep beraber içeri girdik. Merve de içeri kahvelerle girdi. Aha şimdi anladım. Gece Uğur u ağlatan kız Merveeee! Bakışlarından anladım. Ay valla NASA ya almaları lazım beni de işte okullarda sürünüyorum... Sırada ise GIYBET GIYBET GIYBET!! DEDİKODU DEDİKODU DEDİKODU!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizde Saklı
Ficção AdolescenteSelaamlaar ben Rüya Toprak. 17 yaşında güzel bi kızım. Allah var çirkinim diyemem. Ultra üşengeç bir insanım mesela hala çalışmıyorum. Azıcık birazcık egolu olabilirim ama birazcık. Annem babam ve kardeşim le İstanbul da yaşıyoruz. Annem ofis danışm...