Lunapark

26 11 3
                                    

Multimedta: Rüya

Kazanın üzerinden 1 hafta geçmişti. Beren artık yatmaktan çok sıkılıyordu. Onu mutlu etmemiz lazım dı. Hemen bir grup kurdum. Beren hariç herkesi ekledim.
-R-Selam millet. Artık Beren i mutlu etmemiz gerektiğini düşünüyorum. Bunun için bana o harika fikirlerinizi sunun!!
-E-Bara gidelim.
-H-Yoh amına!
-R-Harika fikir mi demiştim?
-Berke-Lunaparka gidebiliriz.
-R-Ay! Benim mükemmel sevgilim.
-S-Evet olur
-Z-Muhteşem zeki eniştem.
-Berke-Tamam ben ayarlarım siz diğerlerine haber verin.
-R-Benim sevgilim olduğunu söylemiş miydim?!
Kızlarla Busenin arabasına doluşup Beren in evine doğru ilerledik.
Berenlerin ziline resmen abandim. En son kapıyı Beren açtı.
-Aman ve ne patladın iki dakika da. Yaralı yaralı yordunuz beni!
Bizi görünce hem şaşırdı hemde sustu.
-İçeri girebilir miyiz artık? Yoksa gidelim mi?
-Aa şey girin tabi girin.
Girdik ve Berenin odayı doldurduk. Hemen dolabini açtım ve ona bir kombin yaptım iki dakikada. Kızlara attım. Beren şaşkınlıktan donunca onu giydirmek bize düştü.
-Nereye gidiyoruz?
-Bilmem
-Ya mal mısınız? İstemiyorum ben bir yere gitmek. Evde kalıp uyuycam nutellamla beraber.
-Yeter artık domustun kaldın evde. Süpriz yapalım dedik ama sinir ettin be. Sus ve gel!
Tam ayarladigimiz gibi kapıda bizim erkekler vardı. Ben ve Zeynep Berke nin arabasına. Hakan ve Eren Buse nin arabasına. Diğerleride Burak ın arabasına. Görkemin arabgeldik. Beren görünce şok olmuştu.
-Ay ben sizi yerim.
-Z-Bide gelmememek için soyleniyordun.
Hep beraber bilet almaya gittik ve aldık. Biz çarpışan arabalara ilerlerken Eren ve Zeynep hepimize pamuk şeker almaya gittiler.

Eren'den
Zeynep ile beraber pamuk şeker almaya giderken ikimizde birine çarptık. Kime çarptığıma baktığımda bir tane erkek vardı. Zeynep'te bir kıza çarpmıştı.
-E-Hay şansıma sıçıyim. Millet kıza çarpar ve sevgili olurlar. Ben yine müthiş şanssızlığımı konuşturarak erkeğe çarptım. Bu gidişle sap kalacağım.
Bi anda kız
-Selam ben Naz. Buda arkadaşım Tunahan. Sizi bizim okulda görmüştüm.
-Evet sanırım aynı okuldayiz. Bende Zeynep buda Eren.
-Memnun olduk o zaman.
-Bizde.
Gidip pamuk şekerleri alıp bizimkilerin yanına gittik. Bi baktım bizi beklemeden başlamışlar. İnsafsız köpekler!!

Rüya dan
Hayır alt tarafı iki adımlık yol.(Bunu ben dedim evet) Nedir yani yarım saat oldu.(Ben gitseydim yarım ay olurdu)Bizde beklemeden başladık.(Bana yapılsa ultra sinirlenirdim) Oyunumuzun yarısında gelmişlerdi. Hele şükür. Naptilar yolda pamuk sekerci mi kaçtı acaba? Ah aklıma aciktigim ve pizza yemek istediğim geldi. Yeter. Artık yiyelim. Süre bitince çıktık.
-E- Çok güzel beklemissiniz bizi.
-R-Sizde çok erken gelmissiniz.
-Z-Ay hatırlatma.
-H-Ne olduğunu sormamisti kız oysaki!
-R-İşte benim kankam.
Diyip yanaklarini sıktım. Tabi Berke biraz bozulmuştu ama alırdım ben onun gönlünü. Pamuk sekerlerimizi yerken
-Buse-Ee şimdi neye bincez?
-H-Tıpta çare bizde eğlence tükenmez bebeğim.
-Burak-Şu dönen şeye binelim.
-B- Binelim sevgilim.
Haydaa gidip bindik. Herkes sevgilisiyle binmisti. Hakan ile Buse beraber binmişti. Bunlarda da bir iş vardı hayırlısı. Eren ve Zeynep binecekken bizim okuldan olan adının Naz olduğunu bildiğim bir kız ve adını bilmediğim bir erkek. Erkekle Zeynep kızla Eren binmişti. Ahh şimdi çaktim olayı. Bunlar kesin giderken birbirlerine aşkı ilan ettiler. Bide bizden saklıyorlar. Sizi varya ben ne diyim yahu. Düşüncelerimi bölen bir adet sevgilim olan yakışıklı Berke
-Sevgilim.
-Canım.
-Ne düşünüyorsun?
-Şu erkek kim?Zeynebin yanına oturan?
-Ha o mu? Tunahan. Bizim okulda. 11-D de o.
-Tamam canım. Artık anın tadını mı çıkarsak?
Dediğimde dudaklarıma kapandı. Pis fırsatçı. Hemen geri çekildim
-Hey. Hain sevgili. Bunu kastetmedim.
-Biliyorum.
-Pislik.
-Alınıyorum.
-Geber.
-Seviyorum.
-Bende.
-Haha. Yakalandın.
-Lanet olsun.
Omzuna yattım ve kokusunu içimd çektim. Kokusundan bile odun olduğunu anlıyorsunuz. Nasıl mı? Mesela benim sevgilim. Buna en iyi örnek.

Zeynep ten
Yanıma bugün tanıştığım çocuk binmişti. Bune cesaret yiğidim seni tanımak istiyorum ara beni. Ofladım.
Sıkıldığımı anlamış gibi bir anda konuşmaya başladı.
-T-Dönme dolabın en tepesinde şuan seninleyim. Bu çok garip. Daha bugün tanıştığım bir kizsın. Ayrıca ben kızlarla da iyi anlaşamam. Yani değerini bil.
-Z-Ay çok sağol ya. Sikik midir nedir?
Banane ya ben ne günah işledim de bunu bana yaptınız. Şuan kızlarla neden anlaşamadığını anladım. Çünkü onlar senin gibi erkeklere alışık değiller..
Tam devam ediyordum ki lafımı kesip
-Yalnız ben kızlarla anlaşamıyorum onlar benle anlaşmak için dolanıyor.
-Egon diyorum boyum kadar.
-Sinirin diyorum benimde boyumu aşar.
-Ya Allah ım yavsak savar aletim nerdeydi benim.?
-Bak seninle tanışıp anlaşmak istemiştim. Neden sürekli tersliyorsun?
-Özür dile konuşalım.
-Niye özür diliyorum?
-Canım öyle istiyor.
-Özür dilerim.
-Bunu tabiki kabul etmeyeceğim!
-Pekala. Okulda görüşürüz.
-Sg!
-Efendim?
-Yok bişey git artık.
Bitince indim bende. Eren hayırdır 660 dis sirititordu?
-Noldu lan? Sevgili mi buldun? Yoksa neden 660 dis siritasin?
-Fen dersin 10 mu Yoksa bana mı öyle geldi? Ayrıca sanırım buldum kız.
-Naz mı?
-Evet.
-Lan daha yeni tanıştınız direş. Voah. Ne ara?
-Yok su an değiliz ama olucaz büyük hissediyorum.
-En son bunu dediğinde sınavdan25 aldın Eren!
-Hayat!
-Lan işsizler.
Bizimkilerle toplaştık.

Rüya dan
-Beren- Daha eğlenmek isterdim ama çocuklar cidden çok yoruldum. Kemiklerim sızlıyor. Her şey için teşekkür ederim baya eğlendim ama artık gitsek mi?
-R- Ya yemek yiyelim! Öyle gideriz ben acıktım. Hem lunapark işi bitti ama sürprizler bitmedi.
-Ne sürprizi?
-Burak- Sürpriz dedik ya mavişim. Hadi gidelim.
Bir avm ye girdik. Bilin bakalım hangisi? O kavgadan sonra uğramadığım Gümüşçü Avm! Ordan Berke ye sinirli çıkmıştım ama suan el ele giriyorduk. Bu baya garip ve güzel hissettirmisti. Hayat. Ne zaman ne olacağı belli değil. Hatta o hayat benim bu 14 aptal ile olan saçma salak ve aynı zamanda mükemmel olan hayatımsa...

Berenden
Avm ye gelmiştik. Gözlerim kapalıydı. Açıldığında bir sinema salonundaydik. Ve bombostu. Hatta etraf balonlarla ve güllerle kaplıydı. Ayriyetten konfetiler vardı. Ve sinema yerinde bir adet romantik sevgilim Burak.. Başladı
"Sevgilim. Nasılsın?Bir kaza geçirdin. Uyandığımda hayatımdan bir parça eksilmis gibiydi. Sen olmasaydın... Ah!Benim mavişim. Bidaha beni bırakma. Seni seviyorum. Seni sandığından çok seviyorum. Tüm dünya duysun!Sen benimsin!Özür dilerim!Özür dilerim seni koruyamadim. Özür dilerim!Belki hayalindeki ben bu değilim. Ama ben buyum ve sana köpekler gibi aşığım!Ağlama biliyorum suan ağlıyorsun! Ama ağlama. Mesela arkana bak!Arkana bak mavişim.!"
Arkama baktığımda Burak bir elinde kocamaaaan kutu diğerinde ayıcık vardı. Agliyordum. Onu seviyordum.
"Seni seviyorum!Seni seviyorum!Duydun mu?Seni seviyorum"diye bağırdım. O an elindekileri bir sandalyeye bıraktı ve bana sarıldı.. Sonra kucağına aldı ve öpmeye başladı... Ayrılınca kutuyu açtım. İçinde bir demet gül ve çikolata vardı. Allah ım. Ben seni hakedecek ne yaptım? Bu sefer ben ona kocaman sarıldım ve
"Teşekkür ederim"Diye fısıldadım. Bizimkiler gitmişti bunu anlamıştım. Bizde arabaya bindik ve beni evime bıraktı.
"İyi geceler mavişim."
"İyi geceler prensim"
Arabadan indim. Pencereden bakan anneme baktım. Oda mutlu olmuştu. Bunu eve girince bana sarilmasindan anlamıştım. Suan aşırı doz mutluluktan ölebilirim...❤

Bizde SaklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin