Bugün günlerden Gözde ye haddini bildirme günüydü. Bugün bir namus günüydü. Bugün hayat memat meselesiydi. Bugün önemliydi tarihe geçmeliydi.. Ve bizimkilerle toplandık. Yani sadece kızlarla.
-R- Evet bu büyük günde toplanmış bulunuyoruz sevgili arkadaşlar!
-B-Vuhuu. Tamam şimdi konu ne?
-S- Kimi öldürüyoruz?
-Z- Vıyy cinayet.. O soğuk gecedee..
-B- Tamam sus artık. Ee anlat!
-R- Şimdik gencolar! Bu bizim sınıftaki 51 numaralı ama bizim 1 numaralı sürtüğümüz Gözde
-Z- O niye?
-R- Anlatıyorum dinle. İşte o benim biricik sevdiceğimi öpmüş bulunmaktadır.
-Z Vay sürtük!
-B- Sen kim köpek benim eniştemi öpersin!!
-S- Sevgili Uzayliçem. Arz ederim ki öldürelim! Ya da diri diri gomelim!
-R- Saçmalama. Katil miyiz biz. Ben diyorum ki.
-B- Vuah. Söyle.
-R- Bu yaptığını bizim okulun bloğuna yazalım ama anonim değil benim adım olcak. Sonra bunun adı çıkacak. Herkes ne bok olduğunu anlayacak. Sonra da ağlayacak zirlayacak ayağıma kapanacak ama biz dovecez!! Nasıl?
-Z- Neden zaman kaybediyoruz ki?
-S- Lets go!
-B- Ahaha köpek asıl şimdi gor sen!
Bilgisayarı getirdim ve blokta kendi hesabımı açtım.
-Söyleyin de yazayım.
-B-Tamam yaz kızım. Gözde surtugunue 2 yıl hapis ce
-Allah canını almasın bende yazıyorum mal!
Ve yazımı bitirdim.
"Özel Kara Kolejinin değerli öğrencileri! Sizin de bunu bilmeniz gerektiğini ve az sonra diyeceğim kişinin ne bok olduğunu anlamanızı istiyorum! 11-E sınıfında olan Gözde Sancar! Evet hepinizin bildiği ve tanıdığı artık namı değer sürtük! Bunu açıklama gereği duyuyorum. O benim canımı yaktı sıra bende.! Kendi sevgilisi varken (Can) benim sevgilimi öptü (Berke)! Doğru duydunuz ya da gördünüz diyeyim! Suan hepinizde bir şok patlaması oldu biliyorum. Ama bunlar gerçekler. Ayrıca bu daha başlangıç ona bunun bedelini odetecegim. Mesela dudaklarını keserim ne dersiniz?? Gerçi ona bu kadarı bile yeter ama bana? ASLA! Asla üzgün olmayacağım Gözde ya da pişman! Şimdi sıra sende! Artık bundan nasıl kurtulacaksin! Nasıl insanların yüzüne bakacaksın? Gerçi bakamayacaksin çünkü sende o yüz kalmadı kızım! Beni hafife alma! Hatta sakın alma! Kimse almasın! Alırsanız sorumlusu ben olmam! Teşekkürler!"
-B- Süper oldu kızım.
-S- Ben hala öldürme taraftarıyım!
-Z- Bende ama düşününce değmez!
Yarın çok büyük şeyler olacaktı!Ertesi gün Gözde'den
Okula girmemle gözlerin bana dönmesi bir oldu! Hayır buna alışığım ama bu sefer bana acıyıcı bakıyorlardı. Sanki bir anda benden nefret etmişlerdi. Nedenini bilmiyordum. Yandaki kamelyada oturan bizim kızların yanına gittim.
-Selam.
-Senin buraya gelecek yüzün var mıydı canım ya?
-O niyeymis?
-Haberin yokmuş gibi davranma! Bu daha fazla sinir edici! Sen nasıl Canı aldatırsın?! Nasıl sevgilin varken bir başkasının sevgilisini öpersin! Seni 5 yıldır tanıyorum Gözde ama sürtük olduğunu yeni öğreniyorum. Bakalım daha neler öğreneceğiz? Sürtüklükte level atladığını falan tam bir orospu olduğunu mu öğrenicez?
Herkes başımıza toplanmıştı. Melis bana bağırıyordu. Peki bunlar nerden biliyordu?
-Siz nerden biliyosunuz?
-Sence konu nerden bildiğimiz mi? Yazık çok yazık! Hepimizi kandirmissin! Bu kadar düşeceğini bilmezdim! Şimdi hem burdan hemde hayatımdan siktir ol git Gözde.
-Açıklamama izin ver!
-Bunun bir açıklaması olduğunu sanmıyorum! Ayrıca açıklamanı bana değil karşıdan gelen Cana yap!
Beni dinlemediler. Gerçi kim beni dinlerdi ki. Ağlamama ramak kalmışken Can ın bana olan bakışlarını ve nefretini gördüğümde artık dayanamadım. Sonunda yanıma gelmişti. Elini kaldırıp bana tokat atacakken indirdi!
-Senin kadar düşmeyeceğim Gözde! Ben sen değilim! Ben severim! Farkımızda bu zaten! Sen alay edersin sadece ben ise severim! Sevmiştim be! Seni hiç bir kızı sevmediğim kadar sevmiştim! Ama şimdi sana gram nefret bile besleyemiyorum. Neyse zararın neresinden dönersen kardır demişler. Doğru demişler. Ben sana tam anlamıyla baglanmamisken öğrendiğim iyi oldu bir sürtük olduğunu.
-Ca.. Can.
-Sus! Ne diyeceksin! Nasıl optugunu mu anlatacaksin bana! Yada benimle nasıl alay ettiğini falan! Yazık Gözde yazık! Bunun asıl sebebi de benim gibi seveni bidaha asla bulamayacagin beni kaybettiğin için yazık Gözde!!
Dedi ve gitti.. Şimdi de kapıdan bunun sebebi ve tayfası girdi. 15 kişi! Asla ayrılmayan 15 kişi! Ama umrumda değildi. Yanıma geldiler.
-R- Ee nasılsın Gözde cim. Öperken ki gibi bir his miydi ?
-Neden yaptın? Ha neden!!
-Bunun cevabını iyi bildiğini düşünüyorum! Sana dersini vereceğim demiştim. Ama daha bitmedi!
-Ne bitmedi? Daha ne yapabilirsin? Aldın işte intikamı ni git!
-Yooo. Cık cık cık... Yakıştıramadım. Senin gibi akıllı bir kıza. Daha bitmedi ama şimdi bitecek!
Deyip baya sert bir tokat attı. Ardından Beren,Sümeyye,Zeynep ve Buse de tokat attı!
-İşte şimdi bitti. Gidelim kızlar!
Etrafa baktığımda kamera kaydına almışlardı. Içim yaniyordu. Köpek gibi pişmandım ama artık bunun bir dönüşü yoktu. Asıl daha çok içimi acıtan Melis in beni dinlemeyip ağzına geleni söylemesiydi! Bu cidden fazla canımı yakmisti ama bende ona aynısını yapardım. Yere diz cokup ağlamaya devam ettim. Ben ağlarken fark ettim ki aslında hiç dostum yokmuş! Herkes yanımda gibi gözükürken aslında hic biri yokmuş! Bende onlara aciyordum! Hiç beklemediğim bir anda Melis yanıma geldi ve beni kaldırdı. Sonra da sarıldı. Bende sarıldım ve ağlamaya devam ettim. O da ağlıyordu!
-Dersini aldığını düşünüyorum. Hak ettin ve yaşadın. Oldu bitti. Şimdi ise toparlanma ve yaptığını düzeltmekte sıra! Evet sana bağırdım ağzıma geleni söyledim ama dersini alman ve ne yaptığının farkına varman içindi! Ama şunu unutma her zaman yanındayım Gözde! Sana destek olacağım sende bunu duzelteceksin. Anlaşıldı mı?
Evet anlamında kafamı salladım ve beraber okuldan ayrıldık..Can'dan
Canım yanmıştı. Hiç yanmadigi kadar canım yanmıştı! İlk defa da ağlıyordum bu hayatımda ilkti. Yunus ile sahile gelmiştik hava soğuktu ama bu bana iyi geliyordu. Kayanın üstüne oturmuş ağlıyordum. Ony seviyordum! Mal gibi hala seviyordum! Şu an yanımda olmasını her şeye rağmen o kadar çok isterdim ki.. Yarami sarmasini.. Bana kendini affettirmesini isterdim. Hiç düşünmeden affederdimde.. Omzumdan biri bana sarılmıştı. Boynumda hissettiğim ıslaklıkla ağladığını fark ettim. Melis ile Yunus gitmişti. Kollarından tutup çektim ve yanıma oturttum.
-Özür dilerim.
-Ne için?
-Yaptığım en büyük hata için...
-Asıl ben özür dilerim.
-Ne için?
-Seni hala sevdiğim için. Olanlara rağmen yanımda olmanı istediğim için...
-Affetmiycek misin?
-Şimdi olmaz be Gözde. Şimdi değil. Şimdi git. Eğer şimdi gitmezsen işler daha da karışacak..
-Gitmiyorum Can! Gidemem.. Özür dilerim ben bi anda oldu. Ci cidden özür dilerim affet beni nolur!
-Seni zaten affettim ben Gözde. Ama git. Gel demeyeceğim. Sadece bekleyeceğim.. Gelmeni, beni tekrar sevmeni, biz olmayı bekleyeceğim. Ama zamanla, sonra.. Şimdi gitmezsen bir daha biz olamayız be Gözde.
Gitmişti. Gelmesini diliyordum ama ondan gitmesini istemiştim. Içimde bir yerler acıyordu. Sol tarafta. Sanırım kalp deniyor. Kalbim acıyor ve yıldızım! Ama bem özür dilerim... Seni unutmak isterken bile sevdiğim için... Sana kızmam gerekirken bile seni yanımda istediğim için... Kalbim acirken senin yüzünden yine senin gelmeni istediğim için... Seni sevdiğim için..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizde Saklı
Teen FictionSelaamlaar ben Rüya Toprak. 17 yaşında güzel bi kızım. Allah var çirkinim diyemem. Ultra üşengeç bir insanım mesela hala çalışmıyorum. Azıcık birazcık egolu olabilirim ama birazcık. Annem babam ve kardeşim le İstanbul da yaşıyoruz. Annem ofis danışm...