Tatil

16 7 6
                                    

Multimedya: Rüya

Ah sonunda.. Bugünleride görebildik ya şükürler olsun. Yarı yıl tatili olduğuna göre okulu sevebilirim. Bugün karne günüydü. Canım okul ne de güzel tatil oluyor öyle ya yerim. Tamam artık giyinme zamanı. Üstümde açık mavi uzun gömlek, altımda beyaz kot ve gömleğimin yarısını pantolonun içine soktum. Siyah botlarımıda giyince tamamdım. Saçımı kendi haline bırakıp makyaj yapıp kahvaltıya indim. Her ne kadar bizim çok sevdiğimiz bir gün olsa da annem için değildi. 15 gün bize katlanacakti sonuçta. Bu yüzden de kahvaltı hazırlamamıştı. Canım annem ne kadarda düşünceli onu da yerim. Bende müthişliğimi konuşturarak direk evden çıktım. Erken olduğu için bize en yakın olan Erenin evine gittim.
-Ozledin mi beni Erencik.
-Hayır.
-Bende öyle düşünmüştüm. İçeri giriyorum.
-Hayır.
-Ay canım kankam, diyip onu itip içeri girdim. İçeride Hakan da vardı.
-Sellaam.
-Rüya susmazsan ağzına çorabımı tıkarım. Madem geldin sus.
-Ôyygk. Kalsın sustum.
Böyle sadece oturmak sıkıcı olduğundan telefonuma bakmaya başladım. Ne kadar da zekiyim. Bu okullar kapanınca ayrı bir zeki oluyordum. Eren yemeğini yerken Hakan sadece halıya bakıyordu. Daha fazla dayanamayıp.
-Ay yeter! Şiştim! ŞİŞİRDİNİZ! Noluyor ne bu tavırlar! Valla konuşmazsanız susmam he!
Ve ne mi oldu sonra. Hakan üstüme atladı ve çorabını ağzıma sokmaya çalıştı. Eren beyin umrunda değil sadece gülüyordu. Pis sıçan! Ölüyorum sanırım imdaaaat! Altta oturan Mine nine nin bastonuyla tavana vurmasıyla durduk. Artık o sese o kadar alışmıştık ki anlıyorduk. Zaten durmasaydık eve gelirdi.
-Ne yaptığını sanıyorsun ya! Hayvan! Sanada sağol Eren!
-E- Rica ederim. Ne zaman istersen.
-H- Ben seni uyarmıştım. Şimdi hiç mızmızlanma. Neyse hadi gidelim gelmişlerdir.
Çıkıp bizimkilerin yanına ilerledik. Yok anam bize normallik haram cidden. Erenin iki dakka normal olun demesinin üstünden iki dakika bile geçmemişken Hakan'ın kafama vurmasıyla kavgaya başladık ve en son Hakan nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde Erenle beraber yere düştü. Ve bende anirdim. Mutluyum. Eren sökerken bizimkilerin yanına geldik. Ve beraber okula doğru yürüyorduk.
-Beren- Allah ım. Şimdi 15 gün boyunca bu yarım yılın acısını çıkartarak geceleri uyanıcam.
-Burak- Olmaz. Gezemeyiz senle o zaman.
-Berke- O zaman gezmeyin abi.
-Sen nasıl bu kadar akıllı olabiliyorsun. Seni burda harcıyorlar valla. NASA ya falan git sen.
-İste bende onu diyorum ama dinleyen yokki.
Kimse benim pomçik sevgilimi takmayınca bir sessizlik ve dram.. vuu bir gizem.. kavga falan mı olcak? OLMADI! Evet bende buralarda harcanıyordum. Acilen bu kadar zeki olmayı bırakmam lazım. Hocanın girdiğini fark edince uçtuk derse resmen. Özür dileyip oturduk.
-Evet çocuklar. Herkes geldiğine göre başlayalım. Beren. Rüya. Gözde. Berke. Onur...
Karneleri alınca dışarı çıktık. Canım karnem ne de güzel 3 ve 4 lerle kaplıydı öyle yerim. Sanırım sadece bedenim 5ti. Umrumda mı? HAYIR!
Diğerleri de gelince
-S- Ee ne yapıyoruz millet?
-Buse- Ben gelemiyorum sizle iyi eğlenceler.
-H- Biz diyecekti herhalde sevgilim. Biz yokuz millet. Buse nin annesi ile tanışmam lazımmış.
-B- Mış değil mızmızlanma ve yürü Hakan bey.
Biz gülerken onlarda gitmişti.
-Tuna- Bizde yokuz. Ayrı planlarımız var.
-E- Hayırdır ne iş. Yoksa tek mek. Korkuyorum bak!
-Z- Senin ebeni ters düz Tunaya şey ettiririm Eren sus.
Ve gittiler.
-E- Siz çift çift takılın. Bende Naz ın Ankara dan gelmesini bekleyem. Sevgilisizlik de zor be. Sizin hepinizin çift olması ayrı bir acı. Lütfen saygı gösterin.
-Görkem- Hadi git. Gelmemek üzere. Biz ne yapalım onu diyin.
-S- Sevgilime aynen katılıyorum.
-G- Bende katılıyorum.
-R- Tamam çifte kumrular diyorumki. Şimdi değil de akşam bir şeyler yapalım. Daha iyi olur.
-Berke- Katılıyorum.
-R- Katılmasaydın görürdün sen.
-B- Biliyorum canım.
-S- O zaman yazarsınız gruba. Hadi Lets go ev.
-G- Bu kızın İngilizce sine aşığım.
-Biliyorum.

AKŞAM!
*WP*
-S- Bir şey yapıyor muyuz?
-H- Hayır.
-E- Hayır.
-Buse- Hayır.
-S- Sormadım sayın.
-R- Evet diyecektim.
-S- Şansıma sıçayım.
-Berke- Haha. Tamam evet ne yapıyoruz?
-G- Biz reşitiz bar diyecektim ama kızlar değil.
-R- Reşit olsam da gitmem.
-B- Bende göndermem.
-S- İşte aşk başka oluyor!
-G- Biz neyiz güzelim.
-S- Ha şey.. yok bir şey.. ne yapıyoruz?
-R- Sanırım hiç bir şey.
-B- Buluşup uyuyalım.
-R- Bence de.
-G- Niye buluşmadan uyuyamıyor muyuz?  İguana mıyız biz? Yada koala falan böyle sarılmadan uyuyamam tipleri.
-S- Odun.
-G- Ne dedim şimdi ben?
-S- Odun severim.
-G- Odunun önde gideniyim.
-B- Döneklikte nirvanasın kardeşim.
-R- Eren den sonra evet.
-E- Evet lütfen. Berke bak alınıyorum kanka. Bozuşuruz.
-B- Dönme dolap mısın lan sen?
-E- Evet!!
-G- Binen biniyor desene!
-E- Öldüm. Gömün.
-Beren- Seve seve..
-E- Cani..
-Beren- Katil..
Sonuç ne mi?
BOMBOŞ BİR HİÇ!
Sonuç ne mi?
YAŞASIN UYKU!
Sonuç ne mi?
EREN BİR DÖNEK VE GÖRKEM BİR ODUN!
Sonuç ne mi?
BENİM SEVGİLİM YİNE MÜKEMMEL!
Sonuç ne mi?
RÜYA UYUYOR......

Bizde SaklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin