Muhteşem,bol dedikodu ve olaylı geçen 2 günün de ardından okul denen illet yine açılmıştı. Hayır ben neden mesela karekökü öğrenmek zorundayım mesela? İlerde bu ne işime yarayacakki öğreniyorum? Bu konuyu bence okulu açanlar bile bilmiyorda maksat sevap olsun işte. Bu mütüşlü 2 günde ne mi oldu? Beren Burak ile sevgili oldu. Sümeyye Görkem ile sevgili oldu. Efe yeni yengemizi bizle tanıştırdı ve ben her zamanki gibi tekmelenmeye devam ettim. Hakan Eren ve Zeynep kendi hallerinde kaldılar. Ama bu sanki fırtına öncesi sessizlik gibiydi benim için çünkü Eren den bu kadar sessizlik ve sakinlik olması pek mümkün değil yani. Çocuk durduk yere bela çekiyor. Hakan bi ara kavga etmiş. Biz kızlarda toplasip pansuman yaptık. Bu aralar Buse ilede sık sık görüşüyorduk. Zeynep en son Dylanın yeni filmini izlemişti ve her fırsatta konu nasıl olduğunu bilmesemde o filme geliyordu. Evet işte bugüne gelelim. Bi baktım tekme yok. Buna şaşırmama fırsat bile vermeyen Uğur bozuntusu kafamdan aşağı kaynar suyu döktü.
-Yandım anaaam! Yandım! Uğur senin ebeni sikicem oğlum! Laan! Anneee! Yanıyorum! Uğuuuur! Allah belani versin!
Annem koşarak odaya daldı.
-Ne oldu Rüya. Niye kuyruğuna basılmış kedi gibi miyavli... Sen niye kizardin?
-Uğur anne Uğur! Başımdan aşağı kaynar suyu döktü. Yanıyorum! Vallaha yanıyorum! Suan kendimi teenwolf taki Parrish gibi hissediyorum yeminle.
-Çabuk banyoya. Yıkan ılık yada soğuk suyla krem süreriz. Parrish kim kız? Manita falan mı?
-Ee yuh ama. Cidden yuh. Anne ünlü oyuncu ultra yakışıklı Parrihten bahsediyorum. Ryan kelley yani.
-Ryan ne? Ay sus. Gir artık banyoya. Bende Uğuru azarliyim.
-Öldür onu pikaçuuuuu!!!
Annem bana "bu kız benden çıkmış olamaz" bakışı atarken banyoya girdim. İyi gelmişti. Çıkınca annem krem sürdü. Uğur da eli poposunda benden özür diledi. Annem sanırım 5 numaralı terligi ile vurmuştu. Ama iyi oldu ona. Kabul etmedim tabiki o kadar yandım kuru kuruya affetmem! Giyinip bizimkilerle buluşacağımız yere gittim. Heosi oradaydı.
-Efe- Rüya yarım saattir seni bekliyoruz be kızım berdesin sen?
-R- Ay sormayın yandım ben.
-S- Nasıl yandın?
-R- Bildiğiniz yandım işte. Uğur malı kafamdan aşağı kaynar suyu döktü.
-Z- Oha. Hayvan.
-R- Ondan bende şüpheliyim kanka.
Herkes geçmiş olsun dileyince okula geldik. İlk ders başlayalı 15 dk olmuş meğer. Girmedik. Zaten ilk günden ders islemezler. İkinci ders girerik dedik. Kahvaltı da yapmamanın verdiği karın agrisiyla otururken-Tabiki kantine inemem. Usendim-
Bizimkilere dönüp
-Kim kantine inmek ister benim yavruşkolarım.
-B- Ben inerim. Kendimede alicam ondan. Yoksa inmezdim.
-Saol ya. Çok kibarsin bebeğim.
-Her zamanki halim tatlim.
Beren gelince tostumu ve meyve suyumu yedim. Ah meyve suyu yenmezki. Neyse onu içtim işte. Biz sohbet ederken Buse yanımıza geldi
-Selam kaçaklar.
-H- Selam selam da. Niye geldin?
-Ders boştu.
-Tamam.
Biz muhabbete devam ederken zil çaldı. Bilin bakalım yanımıza kimler geldi? Berke,Görkem,Burak üçlüsü. Ayriyetten de yeni yengemiz. Tabiki sevgililer bizden soyutlanirken Berke bana
-Görüşmeyeli nasılsınız bayan domates.
-Sensin domates. Domates kılıklı brokoli seni.
-Haha. Oda iyiymiş de dalga için değil cidden baya kizarmissin.
-Ha benim mal kardeşim Uğur un kafamdan aşağı kaynar suyu dokmesindendir o.
-Hahaha işte buna bir ay gulebilirim.
-Pislik brokoli seni! Gül gül ben güldürecem seni.
-Tamam tamam kızma.
-Sus az! Bugün zaten toplu otomatik olarak herkesten ve her şeyden nefret ettigimden dolayı bence cidden sus yoksa Allah bilir neler olur.
-Omg. Tamam sustum.
-Aferin.
Zil çalınca bizim sevgililer baktım hala oturuyo,kalanlar ya uyuyo ya da telefona dalmış bağırdım.
-Hellooo. Hani bende burdayım. Beni geç hani okuldayiz. Hadi onuda geç hani zil çaldı. Tamam onuda geçelim girmezsek dersimizin fen olduğunu belirtmek isterim. (bizim okulda ders programı birkaç gün öncesinden mail olarak atiliyo)
-Z-Off. Şu pisikopat olan fenci mi giriyo bize yine ya. Yok adam 3 yıldır birakmiyo pesimizi taktı illa sınıfta bırakacak bizi.
-Eren- Ben artık şaşıramıyorum da bağışıklık kazandım ona karşı.
-B- Hangi fenci?
-R- Bu okulladakilerin korkulu Rüyası olan. Gerçi sen bu sene geldin nerden bilcen. Kamil Koyuncu.
-B- Bizede o giriyo!!
-H-Topluca yandık desene.
-Berke- Abarttiniz.
-R- Görürsün.
-Berke- Hadi bakalım öyle olsun.
-Beren- Ee böyle muhabbet mi etceksiniz yoksa derse girelim mi?
-R- Dedi 1 saattir gözü sevgilisinden başkasını görmeyip susmayan Bayan Sevgili arkadaşım.
-Beren- Dedi dünyanın en mükemmel kıskanç insanı.
-R- Kiskanirim tabi. Eğer bidaha olursa yolarim kızım seni. O yokken biz vardık heheyt. Yiğidim. Eski toprağız biz. Benim böyle konuşmaya devam edeceğimi anlayan Berke beni sırtına aldı.
-Lan bırak beni.
-Hayır.
-Biraksana bee! Hayvan. Senden zaten evimde bir tane var. Ayriyetten Suan yanımda 3 tane daha var. Bide senle ugrasamam. (Efe Eren ve Hakana gönderme yaparak)
-Efe- Alınıyorum ama.
-Sence umrumda mı?
-E- Hayır.
Sınıfa Berke nin sırtında giricne doğal olarak dikkat çektim.
-Bakacaginiza kurtarsaniza be! Yılanlaaagggr!
Şimdi de bana gülmeye başladılar. Kendimi siramda bulmamla hocanın girmesi bir oldu. Ben,Berke,Beren,Efe aynı sınıftaydık. Eren,Hakan,Zeynep,Sümeyye aynı siniftaydi. Buse Burak ve Görkem başka sınıftaydı. Berke ile Buse yi değiş tokus etme şansımız var mıydı acaba? Tabiki hayır!Pinti müdür! Hoca yine fenciligini konuşturarak
-Ders islemiycez serbestsiniz ama Rüya tahtaya!
-Neden?
-Soru sorucam.
-Neden?
-Canım istiyo.
-Neden?
-Rüya tahtaya gelmek mi yoksa gelmeyip sana 0 vermemi mi istersin?
-Her halükarda 0 alicam. Benim burdaki karım ne?
-Kalk ve çöz Rüya.
Kalktım ve soruyu çözdüm. Tabiki doğru olduğunu düşünen beynini bi kontrol ettirsin!
-Her zamanki gibi yanlış Rüya.
-Niye şaşırdınız ki hocam.
-Şaşırmadım. Aksine yapabilseydi. Şaşırırdım.
-Bende. 0 mı aldım şimdi?
-Otur yerine Rüya. Puan vermiycem.
Buna hem şaşırıp hemde mutlu oldum. Yerime oturunca Berke arkadan kolumu dürtüp
-Baya zekiymissin bayan domates.
-Her zamanki halim canım. Niye şaşırdın o kadar?
Beren yanımdan lafa atlayıp
-Tabi sen bilmiyosun Berke. Bizim kız ayştaynın kızı. (Artık nasıl yaziliyosa)
-Öğrenmiş oldum.
-E- Fenci bize bakıyor. Naptik acaba?
-R- Bi şey yapsakta yapmasak ta bize bakiyo Efe.
-O da var tabi.
Sonunda zil çaldı. Her teneffüs beraberdik. Bizim mekanimiz kantinde. Ve her zaman oturduğumuz masada. Tek fark aramıza 4 başka kişinin katılmış olmasıydı. Her şey cidden nasıl hızlı olmuştu cidden. 3 haftada hiç birini tanimazken suan bizim masadalardi. Ve bizim kızların sevgilileri olmuştu ikisi. Garip olan cidden baya hızlı olmasıydı. Baktığımda ama mutluyduk. Bu bizdik işte. Başkası olsun olmasın hep ortama alismakti. Bu bizdik. Eğlence,mutluluk,huzur. Bu bizdik. Mükemmellik!❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizde Saklı
Teen FictionSelaamlaar ben Rüya Toprak. 17 yaşında güzel bi kızım. Allah var çirkinim diyemem. Ultra üşengeç bir insanım mesela hala çalışmıyorum. Azıcık birazcık egolu olabilirim ama birazcık. Annem babam ve kardeşim le İstanbul da yaşıyoruz. Annem ofis danışm...