Kavga

20 11 3
                                    

Multimedya: Yeni kapak

Bu arada bu müthiş kapağın sahibi
*TozPembe1234* ona burdanda teşekkür ederim. Ayrıca ona da destek olursanız sevinirim...❤

Rüya dan
Ben çok şanslı olduğumdan dolayı ve raporlu olduğumdan dolayı en sevdiğim şeyi yaparak geç uyandım. Mutluyum. Annemin kahvaltı ya cagirmasiyla uyandım. Uğur okuldaydi. Haha gece de ona iyi bir nispet yapmıştım. Haketti o da.  Namkör kardeş. Kahvaltıya degneklerimin yardımıyla indim.Kahvaltı yaparken zil çaldı. Annem açtı. Kapıdan bir HELLOO sesi duydum. Kimin miydi? Sümeyye nin. Ah sapsikler. Beni ziyarete mi geldiler. Tabi bunu yaparken okula gitmediler. Hayır salak mısınız bari biriniz okulda olsaydı notlar nolacak aldık 0. Eve bir anda 14 kişi doluşunca annem kısa çaplı şoka girdi.
-Hoşgeldiniz, dedim.
-Eren- Hojbulduk sakat kaçak.
-Senin Türkçe ne ne oldu?
-Efe- İçine kaçtı.
-Ha. Ha.
-H- Bak senin için aç aç geldim. Açım. Buse ayrı sinir etti beni. Birinize patlıycam.
Annem hemen
-Oy camlarım hadi oturun ben size hazirliyim.
-Buse ne alaka?
Hem Buse de buradaydı. Ne vardı aralarında?
-S-Kanka sen bilmiyon tabi. Bunlar bizden gizli çıkmışlar. Şimdide trip aşamasındalar.
Onlar sofraya tek tek otururken Berke yanıma oturdu.
-Beren- Hayır benim kızdığım nokta gizli olması. Biz neyiz abi? Yabancı mı? 6 yıl oldu. 6. Hala neyin gizlisi saklisi?
-H- Bu konuyu konuştuk sanıyordum?
Ikiside susunca Buse ye baktım. Hakan a bakıyordu. Dayanamayıp
-Peki neyin tribi bu?
-Buse- Bizim çıktığımızı abim öğrendi bir şekilde. Hakan la konuşmuş ne konuştular bilmiyorum. Benimle bir.mesaj ile ayrıldı beyefendi.
-Yuh Hakan! Odun!
-H- Tamam odunum. Neysem neyim. Yeter. Burda gül gibi kuymak varken sırası mı?
-Sırası! Bana bir açıklama borçlusun!
Buse sinirlenmisti doğal olarak. Hain kanka Hakan!!
-Z- Kız haklı Hakan! Ben bile kıza hak verdiysem..
-Eren- Sen depresyonda değil miydin?
-Yoo.
-R- Sen depresyonda miydin?
-Yoo.
Buse bize afiyet olsun dileyerek gitmişti. Peşinden iyilikmelegi Beren gidip teselli etti. Geldiğinde
-İyi bok yedin Hakan! Demişti. Bunu duyan annem bir beze sabun sıktı ce Beren in ağzını silmeye başladı.
-Ayy yavrum.
-Sevda Teyze. Sev.. Öğk. Tamam yet.. Öyygk.
-Anne yeter! Napiyorsun?
-Sevda teyze sevgilimi bırakır mısın acaba?
-Sende küfrediyor musun?
-Anne! Kızı bırak etmiyorum.
-Efe- Yalancı!
-Eren- Ediyor Sevda teyze ediyor.
Bu sırada Berke onlara bir şey fısıldadı ne dediğini bilmiyordum ama bi anda Eren
-Yok yok kufretmiyor. Ben ediyorum. Rüya mı kufredecek. Ay hiç güleceğim yoktu.
-Efe- Aynen. Biz ediyoruz. Rüya etmez. Ne Rüya sı? Rüya kim?
-Abartma!
-Pardon.
Beren ile Burak lavaboya gitmişti. Bizde annem bizi rahat bırakınca yemeklere koyulduk. Artık yeter. Zeynebe dönüp
- Ne oluyor Zeynep. Durgunsun!
-Tunahan.
Hepimiz pür dikkat onu dinliyorduk.
-Tunahan bana aşık olduğunu söyledi.
-Oha.
-Dur dinle. Ben bana zaman vermesini istedim.
-Yuh.
-S-Bi susarsan dinliyoruz.
-Ertesi gün bir kız onun yanındaydı. Dibinde bitiyordu sürekli resmen. Sinir oldum. Adını öğrendiğimde onunda Zeynep ti. O zaman daha bi çok sinir oldum. Gittim ve Tunahan a bağırdım çağırdım ağzıma geleni söyledim. Kızı da iyi bir yoldum. Küfrettim kıza. Ama hazin son! Kuzeniymiş.
-B- Oh my Allah!
-Ekşın!
-Ern-Vuhuu. Olayy!
-Efe- Uu sert!
-Şimdi benimle konuşmuyor sen bana nasıl guvenmezsin falan dedi. Fark ettim. Seviyorum onu.
Hepimiz bir anda Haklı diye bağırdık.
-Ya tamam haklı ama artık biriniz bana nasıl affedicem kendimi onu söylesin.
-Berke- Şimdi tut kolundan çek bir yere anlat derdini. Bağır dök içini ve yapış dudaklarına.. Nasıl?
-R- Benim sevgilim!
-Biliyoruz!
-Ama benim sevgilim.
-Efe- Rüya ağzına.. Öpeyim yok öpeyim ağzını. Yok o da olmadı. Seveyim. Seni seveyim. Ama arkadaş olarak yani şey eee..
Berke nin korkusundan iyice boka sardı beyfendi. Gülüp geçtim.
-Z- Tamam deniycem. Olmazsa sizide yakarım kendimide.
-H- Ya benimsin ya kara toprağın der gibi, deyip güldü.
-Burak- Sen şimdi gulecegine git kızın gönlünü al salak!
-S- Zeki sevgilim iş başında part 1.
-H- Şimdi olmaz. Özel bir sürprizim var ona.
-İnşallah affeder.
-İnşallah.
En sonunda hepsi birden toplanıp gittiler. Berke kalacaktı ama onuda gönderdim. Bi rahat bırakın ayol! Hemen meyve suyumu alıp bilgisayarı açtım. Teen wolf izlemeye başladım. Bir kaç bölüm izlemiştim ki kapı çaldı. Tabi ben o korkuyla sıçradım. Kapının deliğinden baktığımda karanlıktı. Artık nasıl bir psikolojiye kapıldıysam bir an hayalet süvariler geldi sandım (Teen wolfta atlı adamlar. Insanlari farklı boyutlara gönderiyorlar. Gönderilen kişilerde tamamen herkes tarafindan unutuluyor) kapıyı açtım az bişey aradaki boşluktan bakıp cidden korktum ve kapıyı kapatmaya çalıştım. Karşısındakide açmaya çalışıyordu.
-Lan. Kendi evime giremiyorum.!
-Uğur! lan sen misin?
-Açıcak mısın kapıyı?
Açtım. Sinirle bama bagiracakken vazgeçip odasına çıktı. Ay kafayı yedim. Ciddi anlamda kafayı yedim bence...

Eren den
Naz ile sinemadaydık. (Yol arkadaşım) yanyana oturuyorduk. Ikimizde de mısır vardı. Yarıdan sonra baktığımda ise Naz kendikini bitirmiş benimkinide yiyordu. Sonra ayı diyince kiziyo. Evet sevgiliydik. Ben yine müthiş karizmamı ve cazibemi konuşturarak kaptım kızı. Ama bu sefer öylesine değil seviyordum. Tüm çıktığım 1 milyon kızdan daha çok seviyordum. Film boyunca güldük. Filmden çıkınca bay dönere geldik ve iskender söyledik. Ikimizinde en sevdiği yemekti. Tabiki sevicez sevmeyen kendi derdine yansın. Pis iskender sevmeyenler ile konuşmama listeme ekleyip konuşmuyorum. Bizimkiler hariç! Bi yandan yeyip bi yandan filmi konuşuyorduk. Naz ın baya hoşuna gitmişti anlaşılan. Tabi çok konuşmadık önünde iskender varken kim konuşabilir? Ben konuşrum diyenler olucak. Eğer derseniz kara listeme yazarım. Bitirince
-Ne yapalım?
-Bowling oynayalım.
-Tamam.
Beraber oyun yerine gittik. Parayı verdim. Verilen ayakkabıları giydik ve başladık. Naz ilk atıyordu. Top 3 tanesini devirdi.
-Hahaha. Sevgilim istersen öğreteyim.
-Gülme!Sen sanki çok iyisin
-İzle ve gor leydi.
Bunda cidden iyiydim. Attım. Son anda döndü. Şansıma sıçayım! Neden son anda döneklik yaparsın? Dönek top! Seni de kara listeme aldım. İskender sevsen de sevmesen de!
* Sanki ağzı var salak!*
Sanane lan yarra... Tobe estagfurullah. İlla küfrettirecek.
Naz buna hala gülüyordu.
-Haha. Çok basarilisin sevgilim. Bunu james bolt bile yapamamiştır eminim.
-Bende eminim çünkü James Bolt bur basketbolcu sevgilim.
-Haa öyle miydi ya?
-Öyleydi tabi.
Suratımı asınca yanağıma bir öpücük kondurdu ve
-Tamam hadi gidelim. Sıkıldım.
-Emin misin?
-Eminim.
Çıkış yaptık ve D&R ye girdik. Kitap alacaktı benim minnoşum. Okumayı çok seviyordu. Okurken yüzü şekilden şekile girdiği için bende onun okuyusunu seviyordum. Bir kitap aldı ve çıktık. Sanırım kokulu hikayelerden almıştı. Etrafin kahve kokmasindan anladım. Gitmeden de dondurma aldık ve arabaya bindik.
-Teşekkür ederim. Baya güzel bir gündü.
-Bu konuşmaları sevmediğimi biliyorsun sevgilim. Ama rica ederim.
Onu evine bıraktım ve kendi evime sürdüm arabayı...

Bizde SaklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin