7. Podivuhodné oči

219 12 0
                                    

Některé věci vás s lidmi sblíží a zkamenělá kočka k nim asi patři. Protože od toho večera mě Hermiona pasovala na svou kamarádku a oficiálně mě přibrala do své smečky. Hermiona mi pomáhala s domácími úkoly a Ron a Harry se mě snažili zasvětit do famfrpálu. Asi ne moc úspěšně. Trávili jsme spolu skoro všechen čas mimo vyučování. Ginny asi totiž zapomněla, že jsme byli kamádky.

Od nalezení paní Norrisové si všichni vymýšleli různé historky, kdo to asi mohl udělat. Každopádně byli asi tak pravdivé, jako pohádky.

Začínala zima a já se choulila v učebně přeměňování do svého pláště, který byl na moji zimovřivost až moc tenký. Díky bohu za chvilku vyučování končilo a já vyběhla ze třídy s vidinou teplého kakaa a mé postele s mým osobním chlupatým topením.

A jak je mým zvykem, nekoukala jsem na levo ani na pravo a do někoho jsem vrazila. To něco na mě zavrčelo a já pohlédla do rozzuřené tváře toho ulízanýho blonďáka, kterýho jsem už jednou sejmula.

" Dávej si pozor na cestu! Jsi snad slepá! Možná by sis měla pořídit parádní brejličky, jako má tvůj kámoš Potter." ucedil posměšně.

"Hrozně vtipný Malfoi," zaksichtila jsem se na něj a chtěla ho obejít. Kdyby mi ovšem NĚKDO nenastavil nohu a já nesletěla i se všema učebnicema na zem. Na studenou a tvrdou zem.

"Ty jeden zatracenej zmetku!" zaječela jsem na něj zatímco jsem se zvedala, " Kdo si myslíš, že asi jsi? Doufám, že ti někdo dá jednou pořádně přes držku!" Bojovně jsem se před ním tyčila, i když byl aspoň o hlavu vyšší než já.

"Slečno Foxová," ozval se za mnou chladný hlas Snapa, " přestaňte laskavě křičet na pana Malfoye nebo budu nucen vám dát školní trest." Zavrčela jsem zatím, co mě Snape provrtával pohledem.

"Omlouvám se pane profesore, ale pan malfoy" zaškaredila jsem se, jak kdybych spolkla citron," mi podkopnul nohu."

"Opravdu? " dál mě provrtával pohledem, tak jsem jen kývla. Snape se zamračil na Malfoye. " Odebírám Zmijozelu deset bodů," zavrčel na Malfoye a tomu málem upadla čelist. Já na tom byla podobně. Ještě se snad nestalo, že by Snape odebral body své koleji.

"A teď se laskavě rozejděte," zavrčel znovu, zavýřil svým černým pláštíkem a odletěl. Zašklebila jsem se na Malfoye a vydala se k dívčím umývárkám. Umývala jsem si ruku, kterou jsem si zašpinila od inkoustu a přehrávala si přitom scénku s Malfoyem, když v tom jsem uslyšela sotva slyšitelné vrznutí. Ztuhla jsem a neodvážila se otočit. A pak jsem v kohoutku od umyvadla uviděla žluté oči. 

Angel (HP FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat