O prázdninách mě Remus učil vše co jsem zameškala, abych neměla problémy. Nestěžovala jsem si, učení s Remusem mě bavilo. Chtěla jsem to všechno umět. Ginny, Ron i Hermiona mi psali, co úžasnýho zažívají o prázdninách. Mně bavily prázdniny doma. Se všema mýma kočkama, tetou a Remusem. S mojí rodinou. Snažila jsem se s tety vytáhnout, jak je možný, že se zná s Remusem, i když je mudla, ale stejně jako o mé minulosti, i teď zarytě mlčela.
Vyšla jsem si na kopec, který stojí kousek za naším domem a vytáhla pergamen a brk s inkoustem a na koleni začala drápat svůj dopis.
Ahoj Harry,
nejdříve ti přeju všechno nejlepší k tvým narozeninám. Doufám, že si je aspoň trochu užiješ a že tě Dursleyovi celé prázdniny netrápí.
Moc se na vás všechny těším, ale poslední prázdninový týden jedu k Weasleyům a pojedem do Londýna nakoupit věci do školy, tak doufám, že se uvidíme.
Celý prázdniny se do mě Hermiona a Remus střídavě snažili nalít učivo za první ročník, abych nebyla za blbce.
Vážně už se hrozitánsky těším, až tě uvidím!
Posílám ti pusu na čelíčko,
Angel
Spokojeně jsem dopis zasunula do obálky a vydala se zpátky do domu.
Teta mě pevně obejmula a trochu mě přiškrtila. "Budeš mi moc chybět, Angie, " zašeptala teta, " koukej mi psát!" dodala naoko přísně, aby zakryla slzy. Odtáhla se ode mě a kývla na Remuse. Remus vzal do jedné ruky můj kufr a do druhé mou ruku a přemístil se. Jen se mi trochu zamotala hlava a už jsme byli v Doupěti. Sice jsem tu poprvé, ale tenhle dům si nešlo splíst. Sotva jsme překročili práh, něco kolem mě proletělo a roztříštilo se to venku před domem. Hned za tím proletělo něco zrzavého, což musel být někdo z Weasleyů.
"Georgi,neumíš chytat?!" zakřičel druhý zrzek a prohnal se kolem mě. Jen jsem tak stála a koukala na ty dva, jak se pošťuchují. Pak, když si konečně všimli mě, přiskočili těsně přede mě a hluboce se uklonili.
" Fred ..." začal jeden.
"A George ..." pokračoval druhý.
"Weasleyovi ..."
"K vašim službám." Zubili se na celé kolo a znovu se poklonili.
"Copak byste ráčila, mladá dámo?" zeptal se mě Fred nebo George.
"Kakao a něco k snědku by neuškodilo," prohodila jsem.
"Slyšel jsi to Georgi? Slečna ... Jakže se jmenuješ?"
"Angel Foxová, " zašklebila jsem se na ně a taky se jim posměšně uklonila.
"Hm hm, nevypadáš jako anděl," prohlížel si mě zamyšleně jeden z nich.
"Nojo, někde jsem si zapoměla svatozář i křídla,"prohodila jsem vážně, načež mě oba dva sjeli uznalým pohledem.
"Frede! Georgi! Co je to tady, u merlinových gatí, zase za nepořádek?!"
"Mamka!" vyjekli oba naráz a zmizeli bůhví kam.
"Ach, ty budeš Angel, že?" Z domu vyšla baculatá a mile vyhlížející paní. Na první pohled vypadala jako matka, která svoje děti neskutečně miluje a udělala by pro ně všechno.
"Dobrý den, paní Weasleyová. Ráda vás poznávám." Mile se na mě usmála a pozvala mě dál. V kuchyni seděl u stolu Remus a míchal si čaj v obrovským a buclatým hrnku.
"Seznámila ses s Fredem a Georgem?" vědoucně na mě mrkl a dál zkoumal svůj čaj.
"Jsou fajn," pohodila jsem rameny.
"Jsou to prvotřídní darebové," zahudrovala paní Weasleyová, "dáš si něco k jídlu, drahoušku?" Nadšeně jsem přikývla a usadila se ke stolu.
"Budu už muset jít, Angie," Remus vstal a chystal se k odchodu.
"Počkej," vykřikla jsem a vyskočila ze židle. Přiběhla jsem k němu a omotala mu ruce okolo pasu. Cítila jsem, jak ztuhnul, ale nakonec mě i on váhavě obemul.
"Budeš mi chybět," zamumlala jsem a odtáhla se od něj.
Remus se jen usmál. "Však se brzy uvidíme," šibalsky na mě mrkl, rozloučil se spaní Wesleyovou a s prásknutím se přemístil.
"Máš ho moc ráda, že?" zeptala se paní Weasleyová, když přede mě pokládala talířek s úžasně vypadajícíma buchtama a hrnek kakaa.
"Je jako můj otec," zahuhlala jsem s pusou plnou buchet.
"To je dobře. Zaslouži si, aby ho měl někdo rád. On tě má taky rád, Angel, to já poznám." Usmála jsem se na paní Weasleyovou a začala pět ódy na ty její úžasňácký buchty.
Večer jsme ležely s Ginny v jejím pokoji, zachumlaný až po bradu. Ležela jsem na zádech a Číča si hověla na mým břiše. Ginny povídala o všem možným, o Egyptě, bradavicích, ale nejčastěji o Harrym. Už zase to byla ta stará dobrá Ginny.
ČTEŠ
Angel (HP FF)
FanfictionJedna zrzavá kouzelnice a její kočka. Nezná své rodiče, neví nic o své minulosti, ale všichni si šeptají, že je sestra Harryho Pottera. Ale jsou tu lidé, kteří znají pravdu... -- Moje první ff a ještě k tomu na mého milovaného Pottera, tak doufám, ž...