17 : honeymoon

3.8K 287 5
                                    

El pov,

Disebabkan Naufal dah serik untuk berada didalam hospital. Kami sekeluarga bercadang untuk bercuti bersama.

Pulau tioman menjadi destinasi percutian kami sekeluarga. Private jet milik papa selamat mendarat di pulau tersebut. ( jgn tanya jet tu mendarat kat mana😂)

aku pimpin Naufal berjalan menuju ke resort .

" So tadaaaa! " jerit aku teruja. Naufal tersenyum. Aku membantunya duduk di atas katil.

" El maaf kan aku " katanya.

" Lah, kenapa pulak? " .

" Sebab aku tak dapat bahagiakan kau macam pasangan lain buat " suara Naufal mengundur. Aku mengangkat mukanya, mata milik naufal aku pandang.

" Listen , i don't even care about it .. Aku tak mintak pun nak ada marriage life macam orang lain, because being with youu already make me happy " kedua belah pipinya aku cium.

" Dah pandai bersweet kau sekarang kan " hidung aku di cubitnya kasar.

" Siapa yang ajar " aku buat hair flip.

" Cis berlagak " aku tergelak kecil.

-------

" Kau buat apa tu? " soal Naufal sambil mendekati ku.

" Basuh kereta " balas aku selamba.

" Oh loya buruk eh, siap kau " tubuh aku dipeluknya erat lalu digeletek di bahagian perut. Berguling guling aku dan naufal diatas pasir pantai tersebut.

" Fal ! Dah lah aku penat " aku menangkat tangan tanda surrender.

" What a nice day, nice view and it's nice for being here with you " aku ditarik kedalam pelukan nya. Leher aku dicium dan dibelai.

" Oh i forgot something, Fal sini jap! " aku menarik lengan nya ke satu tempat.

" There " jari dihalakan ke pasir pantai.

" Aiden Naufal, i love you so much with all of my heart "

" Now pusing " arah ku, Naufal menuruti.

Dia terkedu.

" Sunset? El how sweet and cute you are " pipi aku diciumnya.

" I do wanna live normal and be happy with you but it's impossible .. i don't have enough time " kata Naufal sendu.

" Don't think to much , just enjoy the moment and be happy is more enough for me " bibir Naufal mendarat diatas bibirku.

Bersaksikan langit, laut, pantai dan matahari Aiden Naufal.. I love you.














Tbc,

Sweet ke sedih ? Nak senyum ke nak nangis? 😪

0.0 | Stranger  ✔Where stories live. Discover now