18 : tolong jagakan dia

4K 285 1
                                    

Update update! 🙈


" Ad wish that i could have your power of sabar, kuat, and tabah " gumam Adryna.

El tersenyum kepadanya.

" So Adryna my little beloved sister jom " Naufal menarik lengan Adryna dan berlalu pergi meninggalkan El di resort.

---------

" Bila aku takde nanti kau belajar rajin rajin, tolong mummy dengan daddy , dengar cakap.. Jangan nak melawan je kerja " bebel Naufal.

" Abang apa ni? Jangan lah buat Ad nangis " Adryna mengesat matanya .

" Ad aku nak kau tahu, aku sayang kau .. Tolong jagakan kak El untuk aku. Jangan bagi dia sedih " suara Naufal mengundur.

Adryna sudah teresak esak. Naufal menarik adiknya kedalam pelukan.

" Masa aku tak panjang Ad , bila-bila je Allah boleh tarik nyawa aku " Naufal menyeka air matanya.

" Kalau aku dah takde nanti, jaga diri baik baik .. Maafkan aku sebab aku ni bukan abang yang baik untuk kau " dahi Adryna dicium sayang.

" Abang, Ad sayang abang! " hambur Adryna dalam tangisan nya. Habis basah baju naufal dibuatnya.

" Dah lah jangan nangis lagi, jom jalan " Naufal menarik lengan Adryna. Mereka berjalan di sekitar kawasan uptown di pulau itu.

" Abang ! Ad nak ni .." Adryna menghalakan jari telunjuk nya ke arah satu kedai.

" Serious eh? " pantas Adryna menganggukkan kepalanya dan tersenyum.

" Haa yelah " kata Naufal lalu mendekati seorang lelaki.

" Encik " lelaki itu menoleh.

" Encik boleh lukis gambar kami berdua? " soal Naufal. Lelaki itu mengangguk.

Selama dua jam mereka menjadi patung .Naufal memutuskan untuk pulang ke resort kerana keletihan begitu juga Adryna.

" Hi Fal , so how? " soal El yang terbaring diatas katil.

" So far okey je " Naufal tersenyum manis.

" Okey then, now pergi mandi you so smelly erggh " El menolak Naufal menjauhinya. Naufal ketawa kecil kerana dapat menyakat buah hatinya.

" Eleh nanti malam ketiak masam ni jugak yang dia cari " Naufal tersengih gatal.

" Eeeuw no! Dah lah cepat lah mandi " halau El.

" Aye aye captain! "









Tbc,

Tiba tiba jadi tak reti nak buat panjang panjang 😂 .

0.0 | Stranger  ✔Where stories live. Discover now