yirmi iki

3.8K 210 28
                                    

Kızlarla kafeden çıkıp direk bir bara geldik. Aslında benim için hava hoştu. Ama İris'in söylediğine göre bu günü sadece sarhoş olarak atlatabilirmişiz.

"İlk defa içtiğini söyleme bana. "

"Daha çok şarap içerim. O da büyük aile yemeklerinde. " dediğimde 'büyük aile' kısmı bana saçma geldi ve değiştirdim.
"Yani akşam yemeklerinde."

"Yani hiç sarhoş olmadın ?" diye sordu Mısra.

"Hayır sarhoşluk bana bir şeylerden kaçmak gibi geliyor ve beynini uyuşturduğu için mantıklı şeyler yapmaktan uzak kaldığını düşünüyorum. "

"Ama bugün bir şeylerden kaçmak istiyoruz. " dedi İris. Masaya koyulan shot bardağını direk ağzına götürdü ve içti. Yüzünü buruşturup bize baktığında "Başka bir ailede doğmak için para verebilirdim. "

"Ailemin tekrar yaşaması için kendi canımı verirdim. " Ilgın elindeki shot bardağını tek dikişti devirdi.

Mısrayla birbirimize baktık.

"Hepimizin bir kaç erkek için düştüğü duruma bak. " dedi Mısra ve tıpkı kızlar gibi önündeki içkiyi içti.

Kafamı küçük içinde içki ve limon olan bardağa baktım. Bardağın kenarlarında tuz vardı.
Ateş aklıma geldikçe bir deli cesaretiyle içkiyi içtim. Kanımda hissettiğim alkol başımı bulandırmıştı.

Kendimi bir anda bir tane daha içerken bulmuştum.

--

"Demir'i ilk gördüğümde neden bu kadar yakışıklı olduğunu düşünmüştüm. " Mısra gülerek bunu anlattığında istemsizce bende gülmüştüm.

"Ama sonra bir hayvan çıktı !" diye kahkaha basarken ben onun gülüşüne gülüyordum.

Ilgın ise çoktan kafayı bulmuştu. Arada sırada ayağa kalkıp dans ettiği bile oluyordu.

Ben iyiydim. Yani sanırım.

"Ömer'in gözlerinde boğulabilirim. Cidden o nasıl bir göz rengi ? " İris dalmış bir şekilde bunları mırıldanarak söylemişti. Tabi göz yerine töz demişti ama olsun.

"Birini sevdiğime inanamıyorum. Daha önce kimseyi sevmemiştim. "

"Erkek olarak mı ?"

"Hayır insan olarak. " dediğimde hepsi şaşkınlıkla bana baktı. Sonra aile geçmişim akıllarına gelince bunu mantıklı buldular.

"Ateş'te seni seviyor,Erin. Bunu gözlerinde görebiliyorum. " dedi İris.

Ona bunu zaten duyduğumu söyleyecektim ki elimi birinin tutmasıyla bakışlarım oraya döndü. Ateş sinirli bir şekilde bana baktı.

"Burada ne işin var ?"

"Asıl senin ne işin var ?" dedim çocuk gibi kızarak.

"Vay canına Erin sarhoş olmuş. " Demir beni inceleyerek baktı. Kaşlarını çatmış bir şekilde diğerlerine döndü.

"Kız gecesi ha ?" diye bir soru yönelttiğinde Mısra ayağa kalkarak -tabi az daha düşüyordu- konuşmaya başladı.

"Sanane tipine tükürdüğüm iğrenç yakışıklı çocuk !"

Demir gözlerini açarak Ateş'e baktı.
O sırada Burak ve Ömer gelirken ben hala yerimizi nasıl öğrendiklerini düşünüyordum.

"Ilgın iyi misin ?" dedi Burak sesindeki tonu daha önce hiç duymamıştım onda.

Bu bir endişe sesiydi.

Ilgın onu görür görmez gülümsedi ve üstüne atladı.
"Burak...yalnızlığımı kapatacak adam gelmiş. " dedi yüzünü boynuna gömerek. Burak şaşkınlıkla durumu çözmeye çalışırken Ateş elleriyle çenemi tutup ona dönmemi sağladı.

YALNIZ ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin