otuz/final

4.3K 213 115
                                    

Öncelikle herkese teşekkür ederim. Yalnız'ı seviyorum. Benimle birlikte devam ettiğiniz için de teşekkür ederim. Ben hep genelde teşekkür ederimdlskfmglg

Final sorusu: Size en yakın karakter kim ?

7 yıl sonra

ÖMER
"Merhaba sayın seyirciler ! Bugünkü magazin haberlerine tam olarak başlamadan önce hepimizin merak ettiği düğün hakkında konuşmak istiyorum. Evet ! Kimden bahsettiğimi biliyorsunuz. Ünlü piyanist Ömer Arslan ve manken İris Koray yarın dünya evine giriyorlar. Kimler gelecek ? Kim ne giyecek ? Hepsinden haberdar olacaksınız. Merak etmeyin ve benimle kalın. "

Tabletten açtığım siteyi kapatıp ona baktım. Gözlerini devirerek ayağa kalktı. "Niye sürekli manken olarak anılıyorum bilmiyorum ! Ben stilistim !"

"Sana o fotoğraf çekimini kabul etme demiştim. " Gergin görünüyordu. Korktuğunu biliyordum. Bende korkuyordum. Ama onunla evlenmek yaptığım en iyi şey olacaktı. Ona aşıktım. Uzun zamandır birlikteydik ve artık daha fazlası olma zamanı gelmişti. İris gözlerini büyüterek bana baktı. "Ömer ?"
"Efendim sevgilim ?"
"Sence gelecekler mi ?"
Derin bir nefes aldım. Yıllardır görüşmediğimiz arkadaşlarımızdan bahsediyordu tabiki. Annesinin gelmesi bile umurunda değildi. Ama onların gelmesini çok istiyordu.
"Söz verdiler demiştin. Öyle değil mi ?"
"Evet,verdiler"
"O zaman kesin geliyorlar. "
Gelini üzmemek lazımdı.
Telefonum çaldığında masadan arayana baktım. İstemsizce tek kaşımı kaldırdım. İris görmeden elime alıp açtım ve ona kaş göz yaparak odama geçtim.

"Alo ?" Odanın kapısını kapatıp gelen sese odaklandım.
"Merhaba,Demir "
"Nasılsın ?"
"Evleniyorum. Sence ?" Telefonun ardından gelen kahkahaya eşlik ettim. Onu özlemiştim. Hepimizi özlemiştim. Erin'i,Burak'ı,Ilgın,Ateş ve tabiki de Mısra'yı. Onlar arkadaşımdı. Birlikte çok şey yaşamıştık.
"Geliyor musun ?"
"Bende sana onu soracaktım. " dediğinde kaşlarımı çattım. "Sence gelmeli miyim ?"
Homurdandım. Bana sorduğu şeyin anlamını biliyordum. "Mısra kesin geliyor. " dedim. Düğünümü asla kaçırmazdı. Ama o da bundan çekiniyordu. Ya Demir gelirse ?
"Benim geldiğimi söylemeyeceksin. "
"Demir yıllardır onunla görüşmeye çalışıyorsun. Düğünümde tatsızlık çıkarsa kıçına tekmeyi basarım. Ciddiyim. "
"Biliyorum dostum ! Biliyorum ! Ama anla...onu çok özledim. Orayla ilişkimi tamamen kestim. Artık onunla olmam için bir sebep yok. "

"Ama seni affetmesi zor. Onu incittin. Güvenini kaybettin. Nasıl kazanmayı planlıyorsun ?"
Bu sorum karşısında uzun süre bir şey söylemedi.
"Bunu hiç düşünmemiştim. "
"Sikeyim,Demir !"
"Ne yapayım abi ? Yıllardır görüşmüyorum. Onu görünce hiç bir şey söylemeden koşarak kaçabilirim. "
"Ya da o kaçar. "
"Sağol Ömer. "
"Neyse kapatıyorum. Seni gelecekler listesine alıyım mı ?"
Derin bir nefes aldı. "Evet al. Artık kaçamam. "
"Umarım. "
Sonra aramayı sonlandırdık. Bu düğün işi düşündüğümden de zor olacaktı.
"Hayatım ! " İris bağırdığında yüzüme bir gülümseme yerleştirdim. "Geliyorum !"
Umarım yarına kadar yaşayabilirdim.

BURAK
"Burak ayakkabılarımı bulamıyorum !"
"En son yatağın altındaki kutudaydı !"
"Tamam buldum !" Gülümseyerek merdivenlerden indi. Elindeki bavula bakınca kaşlarımı çattım.

Biraz fazla mı ağırdı ?

Yanına gidip elindekini aldım. Elime alır almaz vücudum çöktü. "Ne var bunun içinde ? Taş mı ?"
Ilgın gözlerini devirdi. "Çok komik. Hadi oyalanmayalım. Uçağı kaçıracağız. " Derin bir nefes alıp bavulu taşımaya başladım. Gerçekten içine ne koymuştu bunun ? Alt tarafı bir kaç gün kalacaktık. İstanbul'a gittiğimize hala inanamıyordum. Biz daha çok hayatımızı Antalya'da yaşamaya karar vermiştik. Tabi kazandığımız paralarla ülke seyahatlerine çıkmıştık. Bu 7 yıl içinde çok değişmiş sağılmazdık. Hala beraber aynı evde yaşıyorduk ve beraber hayatın tadını çıkarıyorduk. Tıpkı evli çiftler gibiydik. Tek fark...biz evli değildik. Nedenini bilmiyordum. Ilgın'da bilmiyordu. Sadece böyle alışmıştık işte. Hayatımız sorunsuzdu. Güzeldi. Başka istediğim bir şey yoktu.
Ancak bu sıralar bunu düşünmeye başlıyordum. Özellikle İris beni arayıp 'evleniyorum ve kesin geliyorsunuz' dedikten sonra resmen beynimde yer edinmişti. Ilgın'la evlenmek...bir şeyi değiştirir miydi ? Zaten evli gibiydik. Ona bunu sormak istemiştim. Ama onunda benim gibi hissettiği çok anlar olduğunu fark ettim.
Ne yapacağımı bilmiyordum. Ama yine de nasıl ayak uyduracağımı biliyordum; Zamana bırakacaktım.

YALNIZ ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin