Azra'dan
Sonunda kurtuldum şu lanet alçıdan. Alçım çıkartılar bizde şimdi eve dönüyorduk.
"Beni şirkete bırakırmısınız"
"Hayatta olmaz"
Cfbrrrrbrbbrbbvf
"Niye ya""Ayagın alçıdayken bile koskoca z yönetin,şirketeki işlerle ugraştın(evde bile çalıştın)"
"Oğuzhan nolucak"
"Buğün bana zaman ayırmanı istiyorum anlıyormusun"haklıydı ayagım alçıdayken bile ona zaman ayırmamıştım.
"Tamam bugün sana zaman ayıracagım"
"Aslında bunları benim sana söylemem gerekli biliyorsun demi"
"Nasıl yani"
"Normalde benim antremanda olup sana zaman ayıramam lazım ama hanfendimiz bana zaman ayıramıyor"
"Gençler konuşmanızı bölüyorum ama nereye gidiyoruz şimdi"
"Bana gidemeyiz ablam evde"
"Bana gidelim diyecegim ama Elis yada Ece heran damlaya bilir"
"Atınççç"
"Hiç yagcılıga gerek yok Azra ben anladım tamam gidelim"ona gözlerinden kalp fışkıran emojiler yolayıp yanımdaki tatlılıga geri döndüm.
⭐ ⭐ ⭐
"Sen yorgunmusun bakıyım"diye sordum çünkü arabaya bindigim anda bana sarılan ve gözlerinin içinden mutluluk fışkıran adamın yerini yorgun,hayatan bezmiş bir adam almıştı bu degişken haleri beni korkutuyordu.
"İyiyim yorgun felende degilim merak etme"yüzüme bile bakmaya tenezül etmemişti.
"Neyin var dedim Oğuzhan"hala kafasını yasladıgı camdan kaldırmamıştı.(ya bu adam 5 dk önce mutlu degilmiydi şimdi noldu buna)
"Ne var Azra ne var" bana bagırmıştı bu sefer.
"Niye bagırıyorsun ya ben senin sevgilin degilmiyim ya seni merak etmem suçmu şimdi"
"Suç varmı suç"susarak ona en büyük cevabı verecegim ve bu onu daha çok sinirlendirecek
"Atınç beni bıraksana şu köşede"
"Bana gidecektik hani"
"Arkadaş sorunlarını haletsin sonra ben gelirim"
"Tamam sen bilirsin"Atınç arabayı durdugu zaman arabanın kapısını açıp inmeye yeltendigmde kolumdan tutmuştu.
"Saçmalama dur şurada"
"Sen konuşmayı biliyormuydun ya" şuan agzımdan çıkan kelimeleri ben söylemiyorum içimdeki küçük şeytan söyletiyor zorla.
"Ne halin varsa gör tamamı sana hiçbirşey demeyecegim"son kelimelerini kulandıktan sonra arabadan indim.
⭐ ⭐ ⭐
Azra'dan
Şuan kendimi işe vurmuştum(millet çikolataya vurur ben ise işe vuruyorum)
Telefonumun çalmasıyla bi an irkildim arayan kişiye baktıgımda o degildi neden aramasını bekliyorsam bende.
"Efendim Şermin"
"Sesin kötü geliyor bir problem yok dimi canım"
"Çalışıyordumda fazla dalmışım onun dışında bir problem yok"
"İyi ozaman şimdi o elindeki işleri bırak"
"Niyeki"
"Ayy sen şimdi niyesini boşver saat 18:00 a kadar burada ol yeter"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OĞUZHANIM
FanfictionBirbirlerine aşık iki genç ama ne oglan kıza onu sevdigni söyledi ne kız oglana onu sevdigni söyledi oglan genç kıza olan duygularını çoktan yok etmişti yada öyle zanediyordur genç kızın ise oglandan başka kimseyi gözü görmüyordur herkese söz geçiri...