-59

255 15 11
                                    

Multi Media Azra'nın kıyafeti

İstanbul

Alarmın gıcık sesiyle kalkıp lavoboya ilerledim rutin işlerimi halletikten sonra kıyafet odasına geçtim ve üsttüme uygun birşeyler seçmeye çabaladım.
10-15 dakikalık bir beklemenin ardından üstüme uygun bir şeyler buldum.

Ten renginde bir bustiyer giyip altınada siyah kot pantolon seçtim ve üstüme kırmızı bir ceket aldım.
Yanıma küçük bir kıyafet çantası hazırladım her türlü aksilige karşı herşeyi son kez kontrol edip evden dışarıya çıktım.

Taksi Çagırıp Sabiha Gökçen Havalimanına gidiceğimizi söyledim Fikret amacayla orada buluşucaktık.
Kısa bir yolculuktan sonra havalimanına gelmiştik ücreti ödeyip taksiden indim. Bir kaç gereksiz kontrolden geçip Fikret amcanın yanına gittim.

"Çok özledin galiba bizim oglanı?" diye bir soru sormuştu.

"Özledim,Fikret amca. Ama gidince kesin ufak çaplı bir kriz çıkacak." diye yanıt verdim.

"O niye peki?"

"Dışarda oynan maçlara gitmeme kızıyor beyefendi." dedim gülerek.

"Bu sefer yanında ben varım hiç birşey diyemez."dedi ve eliyle uçagı işaret ederek binmem gerektiğini söyledi.

Uçaga geçip havallanmayı beklemeye başladım.

30 Dakkika Sonra

Uçak rötar yapmıştı ve şuan yavaş yavaş havalanmaya başlamıştık.

İçimden bir ses kötü şeyler olucak diyordu ama diğer tarafı ise hiç birşey'in olmıyacağını söylüyordu umarim iyi olna kısım çıkar çünkü Oğuzhanla kavğa etmek istemiyorum.

- - -

Maçın yapılacağı Kâzım Karabekir Statyumuna ulaşmıştık. Şapkamı ve gözlügümü takıp araçtan indim Fikret amca yanıma geldiginde stada giriş yaptık bir kaç bilet kontrolünden geçip vip bölümündeki yerlerimize geçtik

Oğuzhan inşallah beni fark etmezdi fark ederse maçtaki tüm konsatrasyonu kopabilir.

İstiklal Marşı için ayağa kalktık ve maç için son hazırlıklar yapıldı ve maç başladı.

- - -

Maçta şuan 35'incu dakkika ve 1-0 gerideyiz Erzurumda.

Stadta sesler bir an yükselmeye başlayınca telefonumu kapattım ve sahada göz gezdirdim. Oğuzhanın yanında sağlık görevlilerini gördüm gözlügümü ve şapkamı çıkartarak ayağa kalktım Oğuzhan bir an buraya bakınca gözlerimiz buluştu ve o kahverengi gözlerinde hem şaşkınlı,hem acı,hemde sinir vardı, ve bu bakışlar hiç iyiye hitap etmiyordu.

Tedbir amaçlı Oğuzhan maçtan çıkmıştı yerine Caner abi girimişti Oğuzhan kulübeye gelirken bana öyle bir bakış atmıştıki o anı asla unnutamam adeta sen bittin dercesineydi.

- - -

Ve hakemin düdügünü çalmasıyla maç bitmişti.
İlk devrede kanser dahi olmuş olsak ikinci yarı toparlamıştık Quresmanın 2 asist 1 golük performansı gözldri doldurmuştu kimse kusura bakmasın yalnız Quaresma varsa,Quaresma oynar❤

"Hadi, bizim çocukların yanına gidelim Azra."

"Ben korkuyorum,Oğuzhanın vericeği tepkiden."

"Bir şey yapamaz sen merak etme."Fikret amcayı başımla onaylayıp soyunma odasına doğru ilerledik her adımımda kalbik daha hızlı atıyordu.

Soyunma odasının önüne geldigimizde Fikret amca içeri girdi. Ben futbolcuların müsait felen değildir diye kapının önünde bekliyordum.
Bir kaç dakika sonra Necip'in soyunma odasının kapısını açmasıyla beni içeri çekmesi bir olmuştu neye ugradığıma şaşırmış bir şekilde futbolculara bakıyordum.

"Şu sinirli sevgilini sakinleştir" dedi Necip kulağıma eğilerek.

"Neco onu ben bile sakinleştirebileceğimi sanmıyorum çünkü bana sinirli hatırlatırım." dedim fısıldayarak.

"Kız hani senin deplasmanlara gelmen yasaktı." şakayla karışık sormuştu Caner abi.

Tam cevap verirken Fikret amca konuşmaya başladı.

"Ben,benimle beraber gelmesini rica ettim Azraya." dedi Oğuzhana bakarak fikret amcaya baktıktan sonra bana kafasını çevirdi.
Oturduğu yerden ayağa kalkıp yanıma geldi ve yüzüme baktı gözlerini gözleriyle buluşturduğum zaman bana hala daha sinirli olduğunu gördüm. Şu an sadece Fikret amcanın yanında bana kızgınlığı geçmiş gibi davranıyordu.

"Bunların hepsini eve gidince konuşacağız Azra!"dedi sarılırken.

"Hadi o zaman otobüse geçin sonra doğru İstanbula."dedi Fikret amca.

"Başkanım Azra bizimle gelebilirmi?"diye sormuştu Oğuzhan.

"Azra değilde sen bizimle geliceksin, Ben sizin için bir araba hazırlattım onunla gideceksiniz havalimanına."

"Teşekürler Fikret amaca" dedim hafif bir tebessümle.

"Sen dışarı çık beni orada bekle çantamı alıp geliyorum" dedi Oğuzhan sinirli bir şekilde.

Hemen dışarı çıkıp Oğuzhanı beklemeye başladım. Yanıma geldiğinde elimi tuttu öyle bir tutuyordu ki tüm parmaklarım sanki birbirine yapışmıştı.

"Canım acıyor Oğuzhan."dedim ellerimizi ayırmaya çalışırken.

"Oğuzhan canımı acıtıyorsun" dedim ama o beni duymuyordu.
Necip'in yanımıza gelip ellerimizi ayırmasıyla parmaklarımı tutmam bir ordu hepsi kızarmışlardı ve şuan oynatamıyordum.

"Azra iyimisin?" olumlu anlamda başımı saladığımda elimi tuttu ve elime baktı.

"Oğuzhan naptığını zannediyorsun kızın parmaklarına napmışsın."

"Abi,bir karışma sen" diyip elimi tekrardan tuttu ve Fikret amcanın bizim için hazırlattığı arabaya doğru beni sürükledi ve hâla daha elimi sıkmaya devam ediyordu.

Arabaya geldiğimizde ilk beni bindirdi sonra kendisi bindi araç'ın kapısı kapandığında konuşmaya başladı.

"Yaa Sen! Benim sa.................."

Ve söz veridiğim gibi bölümü yayınladım artık daha aktif olmaya çabalayacağım ama 9-10 gün boyunca bölüm gelmiyecek bunu söylemek zorundayım üzülerek çünkü tatile gideceğim ondan dolayı yazmayacağım ama belki akşam yatmadan önce yazarsam payalaşırım hepinizi seviyorum bölüm hakkındaki yorumlarınızı yazarsanız srvinirim bu arada vote yapmayıda unnutmayın hepinizi seviyorum😘💜

OĞUZHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin