-53

302 11 2
                                    

"Azra o kapıyı zorlama açılmıyacak " dil çıkartıp zorlamaya devam ettim.

"Gel buraya"diyip beni kendisine döndürüp belimden sarıldı.

"Şu hareketi yapmana uyuz oluyorum"

"Bende senin bu asebi halerine bayılıyorum" diyip burnumdan öpmüştüm.

Yaaa ama ben bunu yerim iki dakkikada bütün kızgınlıgım gitti.

'ERTESİ GÜN'

"Oğuzhan dün abim odadan çıkarsın diye affetim" sabahın köründe kapıma dayanmıştı ya yeter affetmekte istiyorum azıcık burnunu sürtürmekte ama bunu affedipte yapabilirim.

"Bak sevgilim ben seni deliler gibi seviyorum sen istersen kendimi şu camdan aşagı bile atarım"

"Tamam at" dedigimde şaşırmıştık.

"T-tamam" diyip cama dogru gitti ve pencereyi açtı atlayacak olamaz dimim

"Oğuzhan dur" diyip kolundan tutum ve kendime ç
Dogru çektim boynuna sarıldım.

"Beni sevdigini felen kanıtlamak istiyorsan bana sadece sevgini göstermen yeterli böyle şeylere gerek yok aksi takdirde çok kötü şeyler olabilir" diyip hasret oldugum kokusunu içime çektim.

"Affet be kızım sensiz yürümüyor işte her seferinde birşeyler oluyor ve o işim düzgün gitmiyor." haklıydı benim işlerimde düzgün gitmiyor ben affedicegim bu meastroyu.

"Affettim seni çünkü sensiz yapamıyorum hergün seni görmek için aynı heycanla uyanıyorum ayrıldıgımız gün başka kız olsa gelmezdi belki senin yanına ama ben geldim çünkü seni görecektim..." dedigimde dudagıma yapıştı kısa süreli bir öpüşmeden sonra geri çekildi.

"Sen iyiki benim sevgilimsin"

"İyiki sende benim sevgilimsin ama kötü bir haberim var birazdan annem gelicek" diyip kıkırdamıştım.

"Sevgilim annenin ögrenme vakti gelmedimi daha"

"Geldi gelsin beraber söyliyelim mi" diye bir soru sormuştum olumlu anlamda başını saladıgında avuç içlerimin terledigini fark ettim ve pantolonuma sürdüm terini.

"Stres yapma bakıyım" demişti ama stresliydim bu normal birşey nede olsa hayatıma giren ilk erkek ve ben bunu anneme açıklayacagım.

"Stres yok sadece söyliyecegim annemde olumlu cevap vericek" diyip kendimi övütüyordum.

Aşagıdan kapı sesi geldiginde biraz irkildim Oğuzhan bana sarılıp beni sakinleştirmeye çalıştı ama olmuyor.

"İnelim mi aşagıya" olumlu anlamda başımı saladıgımda Oğuzhan elimden tutup beni aşagıya dogru götürdü merdivenin bitmesine son 5-6 basamak varken annem karşımıza çıktı.

"Çocuklar.............................."

Bölüm sonu inşallah begenirsiniz hepinizi seviyorum ozzy'i diger bölümlerde süründürecegiz bu bölüm süründürmedim ve geç bir Günaydın göndermek istiyoeum hepinize GÜNAYDINNNNNNNNN🌹

OĞUZHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin