"Sevgili olmadınız dimi?" işte bu kadarsın be Özyakup kardeşim dedigin adama güvenmiyorsun.
"Bilmem belkide olmuşuzdur"
"Ne diyorsun oglum sen açık açık söylesene olduysanda"
"Olduk lan olduk sabah Azrayı aradım dedimki gel sevgili olalım o da kabul etti"
"Sen nasıl bir şerefsizsin kardeşinin sevgilisiyle sen nasıl yeni bir ilişkiye başlarsın şerefsiz"
"Onun üzülmesine dayanamıyorum anladınmı senin açtıgın yaraları ben sarıcam anladınmı ben"
"Ayrılacaksınız ben burada acı çekerken siz bu dünyada eglenemezsiniz"
"Oğuzhan sen benim kardeşim dedigim kızla olacagımımı düşündün cidden sana yazıklar olsun."
"Bunlarin hepsi şakamıydı şimdi siz Azrayla hiç olmadınızmı"
"Hiç olmadık olmayacagız da" Oğuzhan birden üstüme atlamıştı.
"Oglum böyle şakamı olur kalpten gidecektim ya"
"Ben şimdi bogularak öbür tarafa gidecegim"Oğuzhan geri çekilerek konuşmaya başladı.
"Azrayı arasana onunla konuşmam lazım."
"Bak bozma kızın moralini"
"Ara sen sadece nerede oldugunu ögren"olumlu anlamda başımı salayıp telefonuma saeildim rehberde azranın ismini bulup aradım sonra sesi dışarı verdim.
"Efendim Necip"
"Sesin aglamaklı geliyor"
"Geceden beri aglıyorum ondandır"
"Şimdi kalk o yataktan makyajını yap giyin işine git"
"Ben herzaman bu yataktan ondan GÜNAYDI mesajı alarak kalkıyordum ama artık mesaj almadan kalkmaya alışmam lazım"
"Ben sana atarım her gün günaydın mesajı"
"Her gün atacaksın ama"dediginde yüzünün azda olsa güldügünü hissetmiştim.
"Oğuzhan napıyor"
"Oğuzhan mı banyoda"
"Bak gamzelim sana emanet ne kadarda ayrılmış olsakta"
"Bana emanet merak etme sen napıcaksın bugün."
"Şirkete gidecegim Ardından da o çok sevdigim yere"
"Tamam o çok sevdigin yere bende geliyimmi"
"Tek kalmaya ihtiyacım var Necip"
"Tamam benim şimdi kapatmam lazım görüşürüz" diyip telefonu kappatım.
"Ne var Oğuzhan ya bir konuşturmadın"
"O özel yerin ismi ne"
"Söyleyemem Azra beni keser ama taktik verebilirim Azrayı takip edebilirsin"göz kırpıp boş kahve fincanlarını mutfaga götürdüm.
ŞİRKET
"Azra hanım misafirleriniz var"Allah allah ben misafir felen beklemiyorduk ki.
"Tamam gelsinler" diyip telefonu eski yerine koydum ve içeri girenlerle şok oldum.
Okula gitmeden bir bölüm yayınlıyım dedim fazla uzun degil kusura bakmayın bu kadar oldu anaca saat 06:24 de yazmaya başladım 07:09 da bitirdim dedigim gibi uzun olmadı pek iyi de bir bölüm olmadı yorumlarınızı bırakıp yıldıza basıp oylarsanız çok sevinirim hepinizi seviyorum öpüldünüz😘
Günaydınnnnnnnnnnnnnnnn
Buarada😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OĞUZHANIM
FanfictionBirbirlerine aşık iki genç ama ne oglan kıza onu sevdigni söyledi ne kız oglana onu sevdigni söyledi oglan genç kıza olan duygularını çoktan yok etmişti yada öyle zanediyordur genç kızın ise oglandan başka kimseyi gözü görmüyordur herkese söz geçiri...