ÖZEL YER
Azra'dan
Şuan saat 22:00 Necipin antremanı biteli saatlar olmuştu ama o beni daha aramamıştı nedenini bilmiyorum belki gelmek istemiyor belkide diger belkideyi bilmiyorum.
Kapımın tıklanmasıyla "Girebilirsin" diye seslendim
"Azra hanım ben çıkıyorum diyeceginiz birşey varmı.
"Yok canım çıkabilirsin senide bu saate kadar tuttum kusura bakma."
"Önemli degil iyi akşamlar" diyip odadan çıktı koskoca şirkette tektim karanlıktan korktugum için heryerin ışıgınıda açtırmıştım.
Karanlıktan neden koktugumu merak edeniniz vardır yada yoktur 17-18 yaşlarındaydım yolda yürürken karşıma 2-3 tane erkek çıktı sonra tecavüz etmeye çalıştılar ama izin vermedim sonra beni dövüp ıssız biryere bıraktılar o yüzden karanlıktan koruyorum.
"Abi senin ne işin var bu saate burada" sinirliydi abim herşeyi ögrendi büyük ihtimalle.
"Oğuzhanıda ara gelsin buraya"abimin lafını ikiletmeden Oğuzhanın numarasını rehberde bulmaya çalıştım vede buldum 'HAYAL KIRIKLIGIM' diye kaydetmiştim onu.
"Oğuzhan hiçbir soru sormadan şirkete gel"olumlu anlamda sesler çıkarttıgında telefonu kapattım ve koltuga oturup beklemeye başladım abim ise etrafta döneliyordu.
Yarım Saat Sonra
"Azraaa" diye sesler başlamıştı şirketin içinden Oğuzhanın sesiydi bu.
"Cenk birşey yok dimi"
"Bende birşey yok ama sizde var gibi" bizde zaten herzaman bir olay olaysız zamanımız yok.
"Ögrendinmi herşeyi" dedi Oğuzhan.
"Ögrendim ve ne yüzden ayrıldıgınızl merak ediyorum"
"Anlatıyım abi Oğuzhan bana benimle sadece param için ve sevgili olmak için sevgili oldun dedi"
"Birşey yapmışsındır demiştir çocuk" ne diyor ya bu beni savunacagına Oğuzhanı savunuyor.
"Ya ama bunları anneme anlatmadım diye söyledi hakediyomuyum sence bence haketmiyorum"
"Anneme söylesen bende ögrenirdim ama o lafları bende Eceye söyledim bir zamanlar oluyor böyle şeyler"
"Ece seni kaç gün sonra yada laç ay sonra affetti"
"1 hafta sonra yada daha fazla"
"Bak kendin diyorsun benim bu şahsiyeti ayrıldıktan hemen sonraki gün affetmem tuhaf olmazmı acaba"
"Affediceksin ellbet bir gün o zaman"
"Sen hiç konuşma böyle ayrıl barış ilişki yürümez"
"Kızım toplasan bir kere ayrıldık digerinde kavga ettik sadece" haklıydı ama ilk kavgada bu kadar olmamalıydı.
"Bakın siz burada kalın ben şirkette dolanıyorum aranızdaki sorunu çözün ve beni çagırın." diyip odadan çıktı ve kapıyıda kitledi.
"Azra o kapıyı zorlama açılmıyacak " dil çıkartıp zorlamaya devam ettim.
"Gel buraya"diyip beni kendisine döndürüp belimden sarıldı.
"Şu hareketi yapmana uyuz oluyorum"
"Bende senin bu asebi laerine bayılıyorum" diyip burnumdan öpmüştüm.
Yaaa ama ben bunu yerim iki dakkikada bütün kızgınlıgım gitti ama affetse mi affetmesem mi bilemedim buna sizin karar vermenizi istiyorum affetme mi yoksa affetmeme mi istiyorsaniz yoruma yzarsanız sevinirim.
Bölüm bu kadar umarım begenirsiniz yorum yaomayı unnutmayın hepinizi seviyorum ve yine geç bir günaydın demek istiyorum😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OĞUZHANIM
FanfictionBirbirlerine aşık iki genç ama ne oglan kıza onu sevdigni söyledi ne kız oglana onu sevdigni söyledi oglan genç kıza olan duygularını çoktan yok etmişti yada öyle zanediyordur genç kızın ise oglandan başka kimseyi gözü görmüyordur herkese söz geçiri...