-69

238 13 3
                                    

"Beni bir kalemde silip atıcakmısın?"demiştim ayağa kalkıp. Konuşmaya başladı.

"Seni bir kalemde silip atamam ama evlilik hazırlıgında olduğum bir kadınında gitmesine asla izin vermem bunuda bil!"

"Diyelim ki devre arası sana başka takımdan baya iyi bir teklif geldi sen napıcaksın kabul etmiyecekmisin?"demiştim sinirli bir şekilde.

"Ne alaka şimdi ya. Ama merak edersende söyliyim beraber hangi takıma gidersemoraya yerleşiriz."

"Niye sürekli kendini düşünüyorsun sen o senin hayalinse buda benim hayallerim Oğuzhan izin verde hayallerimin peşinden koşıyım."dedim gözlerinin içine bakarak.

"Hayallerinin peşinden koş ben sana koşma demiyorum ama böyle olmaz ben senden bir kaç ayda olsa ayrı kalamam bunu biliyorsun."dedi yüzümü avuçlarının içne alarak.

"Oğuzhan, bende sende ayrılmak istemiyorum ama bu kariyerim için çok büyük bir önem taşıyor." dedim.

"Biraz daha düşün veya düşünelim ama kabul etme hemen." demişti orta yolu bulmaya çalışırken. Olumlu anlamda başımı salladığımda alnımdan öptü.

"Zaten 2 haftalık bir süreç var. Benim kaldı 1 haftam bu süreçte biraz daha düşünüp cevap veririm." olumlu anlamda ses çıkartıp elimden tuttu.

"Uyuyalım mı artık?"diye sormuştu.

"Benim yetiştirmem geriken çizimlerim var sevgilim. Sen uyu ben gelirim yanına."olumlu anlamda başını salladığında merdivenlere yöneldi ilk basamağa ayağını atıp durakladı ardından bana doğru dönüp konuşmaya başladı.

"Seni cidden çok seviyorum. Ama şu iş işini iyi düşün seni kaybetmek istemiyorum ben." dedi. Merdivenleri çıkarken. Aklımı çok karıştırıyordu bir yerde hayatımın iş teklifi diğer yanda ise dünyada en değer verdiğim ve bir ömür geçirmek istediğim adam napıcağım konusunda hiç bir fikrim yok...

4 Ekim Perşembe

"Bilmiyorum ipek napıcağım konusunda hiç bir fikrim yok."demiştim markrnamdan bir çatal alarak.

"Yaa, Azra saçmalama tabikide evet diyeceksin." demişti ipek.

"İpek, Oğuzhan gidersen bu ilişkide biter dedi ve ben onu kaybetmek istemiyorum." demiştim İpek'e. İpek kim siye sorucak olursanızda abimin Beşiktaş'a transfer olduğu zamanlarda tanışmıştık kendisi o zamanlarda Oğuzhana aşıktı ama biz Oğuzhanla çıkmya başladığımız günden beri onu sevmeyi bırakmıştı ve ilişkimize saygı duyuyordu.

"Oğuzhan seni sevmiyormu, seni bie kalemde silip atamaz." demişti. Bunu bende biliyorum ama aklım karışıyor yapa bilme ihtimalini düşündükçe gözlerim doluyor.

"İpek, Oğuzhanın böyle bir şey yapabileceğini düşündükçe gözlerim doluyor sanki ben onu burada bırakmış İtalyaya gitmiş gibi hissediyorum. Daha gitmeden böyle hissetmeye başladım gittikten sonra dahada çok kahrolacağım. O yüzden ben bu iş teklifini reddedeceğim." dedim elimdeki çatalı tabahın kenarına koyup önümdeki deniz manzarasını izlemeye başladım.

"Sen cidden salaksın böyle bir iş teklifini nasıl reddede bilirsin ya!" demişti ses tonu yükselterek buda çevremizdeki insanların bize bakmasını saglamıştı.

"İpek,bağırma istersen insanlar bize bakıyor." etrafını süzdükten sonra bana döndü ve konuşmaya başladı.

"Özür dilerim ama sinirlendim böyle bir iş teklifi asla reddedilemez birşey çünkü."demişti. Haklıydı ama sevdiğim adamıda burada bırakıp gidemezdim onun gönlü olmadığı sürece.

OĞUZHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin