-72

418 14 15
                                    

"Hadi çıkalım benim Ecenin yanına gitmem lazım." demiştim montumu giyerken.

"Tamam ben hazırım hadi."demişti belimden itirerek.

⭐ ⭐ ⭐

"Ece'm ben kalkıyorum şirkete gitmem lazım." demiştim ayağa kalkarken.

"Tamam canım ama akşam geliyorsun anlaştık mı?" demişti.

"Bakarız işim uzamazsa gelirim."demiştim karnı okşarken.

"Hadi bakalım öyle olsun."demişti ayağa kalkarken.

"Kalkmasana sen yaa."demiştim sesimi az bir şey yükseltirken.

"Bogaldum,bogaldum. Otur,otur."benden destek alarak ayaga kalktı ve bir eliyle belinde diger eliylede karnından tutup yürümeye başladı.

"Kızım yeter buraya kadar geldiğin.?" dedim. Ece'ye oflayarak

"Azra, ağzından bir şey daha çıkarsa yemin ederim vururum bir tane agzına." dedi sinirli,sinirli.

"Sustum canım yengecim."dedim montumu giyerek.

"Sonun'da" demişti Ece.

Ece'yi öpüp evden dışarı çıktım ve arabama doğru ilerledim.
Uzun bir süredir şirkete uğraşmıyorum ve işler ne durumda bakmamak zorundayım artık.

Ben bunları düşünürken telefonumun çaldığını duydum ve çantamın içinden telefonumu alıp hoparlör verdim.

Telefon Konuşması

"Efendim bitanem" dedim.

"Napıyorsun sevgilim." dedi Oğuzhan yorgun sesiyle.

"Ece'nin yanından ayrıldım şimdi, şirkete geçiyorum aşkım sen." dedim.

"Ara verdik şimdi öyle arıyım bir dedim."dedi Oğuzhan.

"İyi yapmışsın sevgilimde ben şimdi şirkete geldim kapatmam lazım sonra ararım seni."dedim valeye arabayı verirken.

"Eski işkolik Azra Tosun geri döndü desene." demiştim üzülen ses tonuyla.

"Akşam telafi ediceğim söz veriyorum sana ama şuan cidden kapatmam lazım bitanem." dedim stresli sesimle.

"Tamam Azra, görüşürüz." diyip telefonu yüzüme kapatmıştı.

Şirkete girdiğimde Aslıhan karşıladı beni ve programımı söylemeye başladı.

"Saat 14:00'de finans müdürleriyle bir toplantınız var.
Toplantıdan sonra ise kumaş örnekleri gelicek onları kararlaştırmanız lazım.
Koray beyle bugün çekim için bir kaç mekan bakıcaksınız.
Onun dışındada başka bir programınız yok."içimden bir oh çekip, Aslıhan 'Teşşekür' edip odama girdim.

Gün Sonu

Tüm işlerimi bitirmiştim ve saat 23:00 olmuştu bugün o kadar çabuk geçtik size anlatamam yemek yemeyi bile unutum o derece.

Koeayla birlikte bana gidiyoruz şuan gezdiğimiz mekanların bir kaç fotoğrafını çektik onların üstünden geçip en uygun yere karar vericegiz artık.

"Koray pizza mı söylesek?" dedim.

"Ay evet hayatım böyle bol mazemeli mmhhh."demişti alkışlayarak.

"O hep söylediğimiz yerden söylesene koriş." demiştim site'ye girerken.

"Sen yeteri işte kuşum." demişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OĞUZHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin